Gå til innhold

Går du fremdeles med skinny jeans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

😂😂😂 Nei da hadde jeg sett ut som ei dårlig stappa julepølse 🤣🤣🤣 Skal spare verden for det synet 😜

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke de jeg hadde. 

Anonymkode: 1348f...ea1

Når veit jeg ikke når du gikk med det merket, men jeg husker de var superpopulære da jeg gikk på ungdomsskolen rundt 2000. Så ikke en eneste skinnyjeans da, hverken av Miss Sixty eller andre merker. Alt var bootcut, minus sånne formløse som er in i dag, som folk på 40+ gikk med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om det er et definisjonsspørsmål her. Det er vel få som går med disse åletrange buksene vi brukte for 5 år siden som sitter klint til huden og presser inn i ankelen? Jeg bruker selv nesten bare slim fit jeans, og vet at mange kaller det skinny (bilde). Virker som om mange her tenker at alt annet enn løse bukser er skinny jeans, men de fleste går nok med en mellomting. 

image.thumb.png.9b81f3cda7305231c9dcebd8fabefffc.png

Anonymkode: 40503...b5d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det virker som om det er et definisjonsspørsmål her. Det er vel få som går med disse åletrange buksene vi brukte for 5 år siden som sitter klint til huden og presser inn i ankelen? Jeg bruker selv nesten bare slim fit jeans, og vet at mange kaller det skinny (bilde). Virker som om mange her tenker at alt annet enn løse bukser er skinny jeans, men de fleste går nok med en mellomting. 

image.thumb.png.9b81f3cda7305231c9dcebd8fabefffc.png

Anonymkode: 40503...b5d

Hvis man veier litt mer enn 50 kilo blir disse buksene skinny. 

Anonymkode: 6e455...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hvis man veier litt mer enn 50 kilo blir disse buksene skinny. 

Anonymkode: 6e455...ebd

Var vel det som var poenget her. Mange snakker om skinny jeans når de egentlig mener slimfit. 

Anonymkode: 8f279...9a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis man veier litt mer enn 50 kilo blir disse buksene skinny. 

Anonymkode: 6e455...ebd

Jeg er 1,76 og veier 65 kg, jeg har mange par som er slim og ikke skinny.  Ikke alle smale bukser sitter som pølseskinn bare fordi man har litt rumpe og lår. 

Anonymkode: b6999...e85

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 3.12.2020 den 13.24):

Hvordan bruker man støvletter opp til kneet med mom jeans? Det må se ganske underlig ut. Eller hvordan bruker man helt vanlige store vintersko? 

Husker da vi gikk med slengbukser og bootcut på ungdomskolen, så fort snøen kom var buksene våte, skitne og fillete, og det var rett og slett en drøm når skinny jeansen gjorde sitt inntog så den kunne has inni skoene. 

Hvordan fungerer momjeans og vintervær?

Anonymkode: 6e455...ebd

Det virker ikke som at du helt vet hva mom jeans er. Mom jeans ER ganske trange rundt anklene, nesten litt sånn som slimfit og det er null problem å kombinere de med støvletter o.l. Flare og bootcut derimot, de er det litt vanskeligere å ha inni skoene, men det er kult å ha buksene over støvlettene, sånn som dette:

image.png.4d9c8cade9f304827a291803098a59d6.png

image.png.387fee15c581fc8b5545c70ca595dfb4.png

Mom jeans har typisk denne fasongen:

image.thumb.png.ec49cf889b84d9dc25b60bb9a91b7081.png

image.thumb.png.1e11e8b7ede718e4adb551947255fb6f.png

Anonymkode: 7077a...d18

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er 1,76 og veier 65 kg, jeg har mange par som er slim og ikke skinny.  Ikke alle smale bukser sitter som pølseskinn bare fordi man har litt rumpe og lår. 

Anonymkode: b6999...e85

Nå er du tynnere og høyere enn gjennomsnittet, da. Det er klart at noen med modell-dimensjoner ser bra ut i slim fit jeans. 

Anonymkode: 6e455...ebd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det virker ikke som at du helt vet hva mom jeans er. Mom jeans ER ganske trange rundt anklene, nesten litt sånn som slimfit og det er null problem å kombinere de med støvletter o.l. Flare og bootcut derimot, de er det litt vanskeligere å ha inni skoene, men det er kult å ha buksene over støvlettene, sånn som dette:

image.png.4d9c8cade9f304827a291803098a59d6.png

image.png.387fee15c581fc8b5545c70ca595dfb4.png

Mom jeans har typisk denne fasongen:

image.thumb.png.ec49cf889b84d9dc25b60bb9a91b7081.png

image.thumb.png.1e11e8b7ede718e4adb551947255fb6f.png

Anonymkode: 7077a...d18

Jo, og nettopp dette fungerer ikke med vintersko. Ikke alle vil se ut som hipstere og fryse ihjel på anklene. Hvorfor er det ikke en mellomting mellom hipster og harry lenger? Nei, får vel bli skjørt på heltid her i gården, for den øverste looken fungerer utelukkende i Oslo hvor det knapt er snø, og den andre ser jo helt sinnsyk ut. Hvorfor har hun så korte bukser og bar ankel? Er det noen som synes dette er fint? Piratbukser er en look for mamma på 50, men ikke for folk som ikke ønsker å se ut som de er 50.

De to nederste vil ikke se fine ut med boots. De ser fine ut med sneakers, og det er vel derfor alle modellene har på seg det. Men enhver fylte 18 burde skjønne at sneakers ikke er vintersko.

Jeg må nok bare gi opp jeans dette kommende tiåret, for det ser virkelig grusomt ut. 

Anonymkode: 6e455...ebd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for feite legger for skinnyjeans. 
Jeg har for feite legger for støvletter også. 
Jeg har for feite legger for det meste. Rart igrunn. Resten av kroppen er ikke sååå feit

Anonymkode: 7ebf1...a66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jo, og nettopp dette fungerer ikke med vintersko. Ikke alle vil se ut som hipstere og fryse ihjel på anklene. Hvorfor er det ikke en mellomting mellom hipster og harry lenger? Nei, får vel bli skjørt på heltid her i gården, for den øverste looken fungerer utelukkende i Oslo hvor det knapt er snø, og den andre ser jo helt sinnsyk ut. Hvorfor har hun så korte bukser og bar ankel? Er det noen som synes dette er fint? Piratbukser er en look for mamma på 50, men ikke for folk som ikke ønsker å se ut som de er 50.

De to nederste vil ikke se fine ut med boots. De ser fine ut med sneakers, og det er vel derfor alle modellene har på seg det. Men enhver fylte 18 burde skjønne at sneakers ikke er vintersko.

Jeg må nok bare gi opp jeans dette kommende tiåret, for det ser virkelig grusomt ut. 

Anonymkode: 6e455...ebd

Jeg forbinder piratbukser med noe som slutter rett etter knærne, og ja voksne damer. Jeans med kortere ben er ikke piratbukser. 

Jeg er forsåvidt over 30, kan fint gå med sneakers på vinteren, hvorfor skulle ikke det gå fint? (Nå snakker jeg ikke om sneakers når man skal ut å leke i snøen akkurat) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jo, og nettopp dette fungerer ikke med vintersko. Ikke alle vil se ut som hipstere og fryse ihjel på anklene. Hvorfor er det ikke en mellomting mellom hipster og harry lenger? Nei, får vel bli skjørt på heltid her i gården, for den øverste looken fungerer utelukkende i Oslo hvor det knapt er snø, og den andre ser jo helt sinnsyk ut. Hvorfor har hun så korte bukser og bar ankel? Er det noen som synes dette er fint? Piratbukser er en look for mamma på 50, men ikke for folk som ikke ønsker å se ut som de er 50.

De to nederste vil ikke se fine ut med boots. De ser fine ut med sneakers, og det er vel derfor alle modellene har på seg det. Men enhver fylte 18 burde skjønne at sneakers ikke er vintersko.

Jeg må nok bare gi opp jeans dette kommende tiåret, for det ser virkelig grusomt ut. 

Anonymkode: 6e455...ebd

Hm. Så bastant. Okei at du ikke liker de buksene. Men om man liker buksa så ville jeg brukt en type vinterboots til. Funker veldig fint 😊

Anonymkode: 65375...41a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det virker ikke som at du helt vet hva mom jeans er. Mom jeans ER ganske trange rundt anklene, nesten litt sånn som slimfit og det er null problem å kombinere de med støvletter o.l. Flare og bootcut derimot, de er det litt vanskeligere å ha inni skoene, men det er kult å ha buksene over støvlettene, sånn som dette:

image.png.4d9c8cade9f304827a291803098a59d6.png

image.png.387fee15c581fc8b5545c70ca595dfb4.png

Mom jeans har typisk denne fasongen:

image.thumb.png.ec49cf889b84d9dc25b60bb9a91b7081.png

image.thumb.png.1e11e8b7ede718e4adb551947255fb6f.png

Anonymkode: 7077a...d18

Den siste buksa var så fin! Hvor fant du den? :)

Anonymkode: 4c8f8...11d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det virker som om det er et definisjonsspørsmål her. Det er vel få som går med disse åletrange buksene vi brukte for 5 år siden som sitter klint til huden og presser inn i ankelen? Jeg bruker selv nesten bare slim fit jeans, og vet at mange kaller det skinny (bilde). Virker som om mange her tenker at alt annet enn løse bukser er skinny jeans, men de fleste går nok med en mellomting. 

image.thumb.png.9b81f3cda7305231c9dcebd8fabefffc.png

Anonymkode: 40503...b5d

Jeg bruker denne typen fra Gina Tricot, og den passer best til kroppsfasongen min (timeglass og rundt 161 høy)

65081900010.jpg?auto=format,compress

Momjeans ol synes jeg bare er stygt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo de eneste buksene man går tak i. Derfor har jeg bytta til kjoler. Vil ikke være sexy. Vil være anonym.

Anonymkode: 6aa8c...0e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nå er du tynnere og høyere enn gjennomsnittet, da. Det er klart at noen med modell-dimensjoner ser bra ut i slim fit jeans. 

Anonymkode: 6e455...ebd

Har langt fra modell-dimensjoner.  Bruker str 38/40.  De veier stort sett 10 kg mindre enn meg og bruker ofte 34/36. Jeg kler heller ikke mom-jeans. Får meg til å se MYE større ut enn jeg er.  Tror det er bare jenter med smale hofter som kler slike bukser. 

Anonymkode: b6999...e85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jolene skrev (7 timer siden):

Jeg bruker denne typen fra Gina Tricot, og den passer best til kroppsfasongen min (timeglass og rundt 161 høy)

65081900010.jpg?auto=format,compress

Momjeans ol synes jeg bare er stygt.

Den bruker jeg og, og den føles ikke som pølseskinn i det hele tatt, kjempefin 😁 Jeg er heller ikke noe glad i momjeans. Passer ikke helt stilen min heller

Anonymkode: 4ca9c...c2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Den bruker jeg og, og den føles ikke som pølseskinn i det hele tatt, kjempefin 😁 Jeg er heller ikke noe glad i momjeans. Passer ikke helt stilen min heller

Anonymkode: 4ca9c...c2e

Enig. Så lenge man velger riktig størrelse, blir ikke skinny jeans pølseskinn :P Dessuten er den knallfin til støvletter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...