Gå til innhold

Går du fremdeles med skinny jeans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ser ut som pølseskinnbuksens æra er over. Selv har jeg vært lei en stund, og har nettopp gitt bort siste paret. Liker ikke den looken lenger - det ser litt utdatert ut. Men jeg husker ennå med en viss nostalgi da jeg kjøpte mitt første par på ungdomsskolen i 2005 😍 

 

Anonymkode: 8f279...9a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, det gjør jeg! Thights og langt genser kan jeg også gå med. Bryr meg langt inn i rattata hva som er in eller ikke. Det viktigste er at JEG føler meg fin og vel :)

Anonymkode: b1e1a...dc9

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg bruker de fremdeles. Mye enklere å styre med enn de som har så mye overflødig stoff at man må brette det hit og dit om man skal gå med støvletter eller høye vintersko. 

Anonymkode: 6b380...475

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det gjør jeg . Elsker de. Jeg er lav og ingen bukser passer til meg, hatet den bootcut trenden som var sent 90 tidlig 2000, da måtte jeg legge opp ALLE bukser, nå kan jegbare brette🙌🏼

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lav så det er det eneste som ser bra ut på meg. Kun skinny jeans på meg!

Anonymkode: 9c71a...9b7

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Boot cut ser bare ikke bra ut på meg. Jeg har slank guttefasong, jeg har ikke hofter. Å gå med noe annet enn skinny jeans fjør at jeg ser rar ut. Eneste stedet beg får fasong i annet enn skinny jeans er nede ved anklene liksom. Haha! Ser ikke ut!

 

Anonymkode: 4a92a...670

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart dongeri - ja. Kommer ALDRI til å eie blå bukser :P 

Med løsere bukser føler jeg med klumpete og uformelig. Jeg gikk ned noen kilo og buksene fra den gang ser bare ikke bra ut på meg nå. Føler meg lite pent kledd, rett og slett. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, går i det jeg liker, om det er inn eller ut interesserer meg ikke :) Liker ikke andre bukser. Håper ikke de forsvinner helt da, kanskje jeg må hamstre litt.

Anonymkode: cd73c...9af

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg elsker de buksene 😍 de selges fremdeles i butikkene overalt. 

Anonymkode: 12636...dc8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er fremdeles in og tipper det kommer til å være in i noen år til.  Man ser ikke mange med bootcut eller hiphopbukser. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrist

Ja, og jeg ser smashing ut i dem. Siste jeg kjøpte var levisbukser for bare to uker siden. Satser på at de holder i en del år, uavhengig av motebildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt high waist skinny jeans i snart 15 år, og kommer til å fortsette med det. Det er den buksa som best fremhever timeglassfigur en min, elsker å fremheve hofter og rumpe i kontrast mot slanke bein. :)

Anonymkode: 60def...b70

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en kroppsfasong som gjør at jeg ser slankest ut i skinny jeans. Jeg er normalvektig med en del former, og vide bukser fremhever de stedene jeg er størst. Skinnyjeans holder fettet litt mer på plass og fremhever tydelig de stedene jeg er slankest.

Skinnyjeans er forsåvidt fortsatt i aller høyeste grad in. Jeg bruker bare skinnyjeans selv.

Anonymkode: 7d5e3...9ba

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker skinny jeans, jeg er kort og det er mye donerer på meg enn bukser som blir vide nederst, da krymper jeg😂

158 cm

Anonymkode: d92e1...7f4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ei i det i går, med en egentlig kul adidas treningsjakke som også var to nummer for liten og så ut som den var limt på. Sammen med firkantøyebryn er det jammen meg lekkert. 

Anonymkode: 201dd...a69

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...