Gå til innhold

Går du fremdeles med skinny jeans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh, det finnes veldig mye annet å få tak i. Jeg har aldri kjøpt en skinny jeans, og jeg har da en del bukser. (Men synes det er litt vanskelig å finne bukser jeg liker og som sitter bra, uansett bukse-fasong).

Anonymkode: 38131...d99

Hvor finner jeg det?🤔 Skal si jeg ikke har tid til å tråle x butikker på leit etter bukser. Men har i grunn gitt opp og derfor jeg bruker mindre og mindre tid på leiting. Så kan ikke kalle meg helt oppdatert😅 Funker veldig dårlig å bestille på nettet mtp str og passform, tidsmessig er det jo genialt😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For et utrolig dårlig fotoshoppet bilde!

Anonymkode: 843a4...2e8

Det var ikke poenget med innlegget jeg skrev

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2018 den 21.38, kvinne35+ skrev:

Never liked it, tried it but it was no comfort. Dont give a shit about hva som er IN.. 

Er det et poeng i å hive 3 norske ord inn i setningen?

Anonymkode: 56fdb...7b8

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det et poeng i å hive 3 norske ord inn i setningen?

Anonymkode: 56fdb...7b8

🤣 hehe der sier du noe ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke når skinny jeans var inn eller ut, men har alltdi foretrukket jeans som hverken er åletrange oppe eller nede. Går stort sett heller for de som heter "slim" enn "skinny", evt. også "loose fit". Har én modell som heter "slim illusion", der falt jeg vel for navnet ;) . 

Endret av Kritt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yep. Kommer nok ikke til å bytte den ut med slengbuksa som er så in for tiden. Usj nei. Jeg sa farvel til slengbuksene på 00-tallet og det får bli med det 😛 bodde nesten i slengbukser på 90- og 00-tallet og husker jeg ble stressa da de var på vei ut, og skinny jeans inn. Kunne plutselig ikke få tak i slengbuksene lenger. Men kan ikke si jeg har savnet dem siden 😛 blir det samme som chokersene som kom tilbake igjen, de der krøllete som «alle» brukte. Nope, ikke en trend jeg omfavnet igjen 😂 

Anonymkode: 4ca9c...c2e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Yep. Kommer nok ikke til å bytte den ut med slengbuksa som er så in for tiden. Usj nei. Jeg sa farvel til slengbuksene på 00-tallet og det får bli med det 😛 bodde nesten i slengbukser på 90- og 00-tallet og husker jeg ble stressa da de var på vei ut, og skinny jeans inn. Kunne plutselig ikke få tak i slengbuksene lenger. Men kan ikke si jeg har savnet dem siden 😛 blir det samme som chokersene som kom tilbake igjen, de der krøllete som «alle» brukte. Nope, ikke en trend jeg omfavnet igjen 😂 

Anonymkode: 4ca9c...c2e

Slengbukser var ikke in på 90 og 00 tallet.  De var in på 70 tallet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøff Eløff
10 timer siden, Peonjenta skrev:

Slengbukser var ikke in på 90 og 00 tallet.  De var in på 70 tallet.

Joda, det var det. Jeg har noen bilder av meg selv i absurde slengbukser med lavt liv. Jeg ser ut som en idiot. De ble byttet ut med Miss Sixty i 2003 ca, så jeg fortsatte med å se ut som en idiot i mange år til.

 

PicMonkey-Collage2-1-1024x643.jpg 

 

Slike som dette, hentet rett ut fra 70 tallet. Pluss på et par Buffalosko, hard svart eyeliner og et hvitt tryne full av pudder fra Max Faktor så har du det. 

Endret av Bøff Eløff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2018 den 21.37, Kendall skrev:

Er det sånn jeans du mener? Hvis du mente den, så ja jeg bruker det. Er fortsatt i mote

38FE0A54-0641-4C92-B3AB-E4B984D60995.jpeg

Skinny jeans har ikke vært i mote på lenge. Bare norske butikker som selger det fordi de får solgt det. Men mote, nope!

Anonymkode: aaf8d...58a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.9.2018 den 21.52, AnonymBruker skrev:

Jeg har brukt high waist skinny jeans i snart 15 år, og kommer til å fortsette med det. Det er den buksa som best fremhever timeglassfigur en min, elsker å fremheve hofter og rumpe i kontrast mot slanke bein. :)

Anonymkode: 60def...b70

Enig :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Peonjenta skrev:

Slengbukser var ikke in på 90 og 00 tallet.  De var in på 70 tallet.

Neida, de var populære på 90 og sikkert tidlig 00 også.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Ja det gjør jeg, alle mine bukser er high waist skinny jeans

Anonymkode: af2cb...cd5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 27.9.2018 den 12.09, AnonymBruker skrev:

Skinny jeans har ikke vært i mote på lenge. Bare norske butikker som selger det fordi de får solgt det. Men mote, nope!

Anonymkode: aaf8d...58a

Første søk, ASOS, ga mer enn 1400 treff på skinny jeans....

Anonymkode: ec5eb...314

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri blitt glad i skinny jeans, de gir meg fasongen til en krone-is. Påvirkelig som jeg er, så har jeg såklart hatt noen i skapet i de åra hvor det har er de eneste jeansene i motebildet (og følgelig stort sett brukt skjørt). Visste ikke hvor mye jeg har savna bootcut før det plutselig dukket opp i butikkene igjen for 2-3 år siden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, liker best skinny-jeans. Ikke åletrange, men inntilsittende og smale. Er slank og har lite former, så de fleste andre bukse-fasonger blir for vide.

Anonymkode: 3d44c...361

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvsagt 😅 er 38 år og ser ut som en halvgammel ku i vide bukser. Er nødt til å ha stramme bukser for å se fin ut. 

Jeg var nylig samme sted som ei på 20. Hu var litt liten og kraftig, brukte vide bukser og hvite ankelsokker i birkenstock. Hu hadde en kul stil, mens den samme stilen hadde fått meg til å se ut som en bestemor 🙈 

Anonymkode: d890a...94f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...