Gå til innhold

Damer: skaff dere SELVRESPEKT!

Fremhevede innlegg

Skrevet
54 minutter siden, klompi skrev:

Men hvordan angår det deg hva andre velger å godta? 

Det kalles å bry seg

Anonymkode: 5ef2c...211

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
50 minutter siden, Perle skrev:

Jeg har selvrespekt og ligger når som som helst med hvem jeg vil. Tro det eller ei, det går an å kombinere. 

Tja... hvis man overbeviser seg selv nok så. Men å ligge rundt er ikke selvrespekt. Du får det til å høres ut som om du tar alle du kan🤢

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tja... hvis man overbeviser seg selv nok så. Men å ligge rundt er ikke selvrespekt. Du får det til å høres ut som om du tar alle du kan🤢

Alle hun vil, ikke kan. Noe hun skrev ordrett.

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, Katten.2.0 skrev:

Alle hun vil, ikke kan. Noe hun skrev ordrett.

Høres alikevel ikke bra ut.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Høres alikevel ikke bra ut.

I hvilken verden er det negativt at et menneske lar sin egen lyst og ønsker styre sitt sexliv?

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, Katten.2.0 skrev:

I hvilken verden er det negativt at et menneske lar sin egen lyst og ønsker styre sitt sexliv?

Helt ok det. Helt til man til slutt har ligget med gud og hver mann pga egen lyst/ønske. Slutt å prøv å få det til å høres så fint ut å ligge rundt.

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hva med menn og deres selvrespekt da? Eller er det bare kult at de harver over flest mulig damer, og behandler de som dritt?

Anonymkode: f55b3...cdd

Menn som ligger rundt er ikke så populære som kvinnene måtte mene. Innad i isolerte sirkler hvor det gir status, så klart, men det er ikke mange av de. Det er vel lettere å mene at mennene er kun drittsekker som utnytter for å utnytte og ikke tenke på at de er mennesker med individuelle opplevelser og drømmer.

Litt som at alle kvinner ikke vil bli instamodeller som inviteres til modellcruise i 3 mnd og beundres av millioner av kvinner verden rundt :) .

Anonymkode: d51e5...1aa

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Helt ok det. Helt til man til slutt har ligget med gud og hver mann pga egen lyst/ønske. Slutt å prøv å få det til å høres så fint ut å ligge rundt.

Hva i allverden får deg til å tro at å følge ens egen lyst er det samme som å ikke ha standarder?

• Liker 5
Skrevet

Hver gang jeg leser sånne innlegg lurer jeg på om det er "Berit" på 45 som har hatt samme mann i 20 år og egentlig har et ganske kjipt og rutinepreget liv, som kanskje er litt misunnelig på de som lever livet slik de vil. 

Anonymkode: 19a1a...330

• Liker 6
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ingen som ligger med Gud og hver mann. Selv svært aktive damer klarer ikke en prosent av mennene engang, og at de ligger med alle og enhver kan vel de bitre incels avkrefte. 

Det er da ingen som burde bry seg om hvem eller hvor mange noen velger å ha sex med. Med mindre det er din ektemann da! Hvor mange man ligger med har heller ikke nødvendigvis noe med selvrespekt å gjøre. 

Å finne seg i dritt er en annen sak! Man burde ikke finne seg i dritt om hvilket sexliv man har heller! 

Anonymkode: 6aa13...308

• Liker 4
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Javel? Det er vel mer det at hun tar de hun har lyst på! Eller hva, @Perle ?

Jeg har masse selvrespekt og respekt hos de rundt meg. Min frigjorthet er en del av dette. 

• Liker 3
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke bedt "en homogen gruppe" om å "ta seg sammen". 

Men det er noe i tiden nå, med at jenter/damer nesten skal være som menn, med å date flere samtidig, ha ff osv, og den de sårer mest, er seg selv...

Anonymkode: 26a0f...675

Er vi ikke nesten som menn....? 

Har ikke menn følelser? Blir ikke de forelsket og «utnyttet»?

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Perle skrev:

Jeg har selvrespekt og ligger når som som helst med hvem jeg vil. Tro det eller ei, det går an å kombinere. 

Tror jeg nok. Selvrespekt bygges og vedlikeholdes ved å leve opp til sine egne standarder. Så om du ikke får noen personlige samvittighetskvaler av å ligge rundt, så vil ikke det virke negativt på din respekt for deg selv. Fordi du har ikke feilet i å respektere dine etiske standarder.

Men du får ikke respekt fra andre med en slik livsstil. Og fordi mennesker ser seg selv gjennom andre, så kan du umulig forbli upåvirket av det. Med mindre du ikke har normale sosiale behov. Slike mennesker blir ofte beskrevet med en lite flatterende diagnose, men det finnes unntak. Du kan jo være et unntak. En høyst normal kvinne som bare ikke legger så mye i hva andre mener.

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hver gang jeg leser sånne innlegg lurer jeg på om det er "Berit" på 45 som har hatt samme mann i 20 år og egentlig har et ganske kjipt og rutinepreget liv, som kanskje er litt misunnelig på de som lever livet slik de vil. 

Anonymkode: 19a1a...330

Denne tråden handler ikke om hvor mange man har hatt seg med...Du og flere har har ikke lest HI.

• Liker 2
Skrevet
56 minutter siden, Rotemor skrev:

1950 ringte.... Kvinner kan da ha sex uten å bli dømt for det! Alvorlig talt.

Du har ikke lest HI, for det er ikke det dette handler om.

Hvordan forklarer du drittsekkoppførsel? 

Mange damer aksepterer drittsekkoppførsel, samt er i uforpliktende forhold, der de ikke har det bra, fro de vil egentlig noe annet. Men de tør ikke si ifra om det, dermed fortsetter de å være i uforpliktende forhold.

Det har ingenting med hva man selv ønsker å gjøre, som du og flere andre her har klart å lese. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Perle skrev:

Det er ikke det HI handler om. Les det en gang til!

• Liker 2
Skrevet

Jeg gjorde det, fordi jeg ikke turte stille krav. Jeg hadde blitt inprentet med meldinger som at damer som stiller krav er needy og ukule damer ingen vil ha. (Sagt av menn da selvsagt, men jeg følte meg vel truffet.)

Egentlig virker det ikke som menn vil ha noen kvinner, spør du meg. Kvinner som er glad i sex er løse horer. Kvinner som holder tilbake på sex er frigide hespetrær. Kvinner som stiller krav er kontrollfreaks, kvinner som ikke stiller krav er "to easy to get" and so it goes..

Anonymkode: 71bce...080

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, veggteppe skrev:

Herregud så naiv holdning. 

Ikke alle mennesker er født i et velbalanserte hjem med stabile mennesker som har elsket dem ubetinget fra de ble født. 

Mange tolererer mer en de burde fordi de rett og slett har normalisert det unormale, og/eller de har ikke samme fundament og tilgang på «verktøy i kassa» som andre. 

Det hjelper ikke å klandre og angripe de som allerede sliter, som en homogen gruppe som bare må «se til å ta seg sammen».

Selvsagt skjønner jeg at alle ikke har samme bakgrunn. Hva tror du? Tråden handler ikke om dette. 

Du mener det hjelper å fortelle enhver dame at det er bedre å leve som et offer, som ei uten egen makt eller verdi til selv å bestemme hva hun godtar fra andre? Og la historien hennes definere resten av hennes liv, istedenfor at hun tar tilbake egen makt og verdi og er bevisst på hva hun godtar?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde det, fordi jeg ikke turte stille krav. Jeg hadde blitt inprentet med meldinger som at damer som stiller krav er needy og ukule damer ingen vil ha. (Sagt av menn da selvsagt, men jeg følte meg vel truffet.)

Egentlig virker det ikke som menn vil ha noen kvinner, spør du meg. Kvinner som er glad i sex er løse horer. Kvinner som holder tilbake på sex er frigide hespetrær. Kvinner som stiller krav er kontrollfreaks, kvinner som ikke stiller krav er "to easy to get" and so it goes..

Anonymkode: 71bce...080

Jeg tror det viktigste er å tenke på hva du selv vil og aksepterer, fremfor hva menn vil. Finn din verdi! 

• Liker 2
Skrevet
37 minutter siden, Rotemor skrev:

Javel? Det er vel mer det at hun tar de hun har lyst på! Eller hva, @Perle ?

Jeg har masse selvrespekt og respekt hos de rundt meg. Min frigjorthet er en del av dette. 

Igjen: tråden handler ikke om din frigjorthet..!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...