Gå til innhold

Damer: skaff dere SELVRESPEKT!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skokkert over endel damer her som forteller hva de finner seg i. Og hvordan de holder på med uforpliktende forhold, mens de har følelser. Hvorfor gjør dere dette? Jo, fordi dere mangler selvrespekt! Ei dame med integritet og selvrespekten i orden, finner seg ikke i drittsekkoppførsel. Legger seg aldri på rygg mange ganger når hun dater, før hun vet mer hvor hun står. For hun vet at det fysiske og det psykiske henger sammen! Vær mer selektiv til hvem dere involverer dere i. 

Skaff dere SELVRESPEKT.

Anonymkode: 26a0f...675

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sjokkert over endel damer her som forteller hva de finner seg i. Og hvordan de holder på med uforpliktende forhold, mens de har følelser. Hvorfor gjør dere dette? Jo, fordi dere mangler selvrespekt! Ei dame med integritet og selvrespekten i orden, finner seg ikke i drittsekkoppførsel. Legger seg aldri på rygg mange ganger når hun dater, før hun vet mer hvor hun står. For hun vet at det fysiske og det psykiske henger sammen! Vær mer selektiv til hvem dere involverer dere i. 

Skaff dere SELVRESPEKT.

Skrevet

Hva med menn og deres selvrespekt da? Eller er det bare kult at de harver over flest mulig damer, og behandler de som dritt?

Anonymkode: f55b3...cdd

• Liker 28
Skrevet

Jadda nok et kvinnefiendtlig eksempel på hvordan det alltid er kvinnene som er mindre verdt og ikke mennene som har så stygge holdninger at de utnytter kvinnene. 🙄

Anonymkode: 44be6...958

• Liker 19
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med menn og deres selvrespekt da? Eller er det bare kult at de harver over flest mulig damer, og behandler de som dritt?

Anonymkode: f55b3...cdd

Det er ikke det dette handler om. Blir som å si at fordi andre stjeler, kan du også stjele...

DU er kun ansvarlig overfor deg selv og hva DU GODTAR. Det var poenget mitt. 

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jadda nok et kvinnefiendtlig eksempel på hvordan det alltid er kvinnene som er mindre verdt og ikke mennene som har så stygge holdninger at de utnytter kvinnene. 🙄

Jeg er dame. Hvordan leser du at innlegget mitt handler om at kvinnene er mindre verdt?

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke det dette handler om. Blir som å si at fordi andre stjeler, kan du også stjele...

DU er kun ansvarlig overfor deg selv og hva DU GODTAR. Det var poenget mitt. 

Men hvordan angår det deg hva andre velger å godta? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har selvrespekt, men det jeg, og mange med meg, mangler er selrespekt! Seler burde virkelig bli annerkjent og hedret! Hvem andre enn seler er vel så mye, har så blanke øyne, glinsende pels og spekkfull kropp! Ja til selrespekt, og dessuten må folk slutte å begå selmord.  

Anonymkode: 78d8c...4ce

• Liker 10
Skrevet

Selvrespekt? Altså, får jeg det på Rema eller Ellos? Noen som vet om tilbud eller rabattkode? 

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er du forøvrig med på å gjøre kvinner til offer...

• Liker 2
Skrevet

Jeg har selvrespekt og ligger når som som helst med hvem jeg vil. Tro det eller ei, det går an å kombinere. 

• Liker 16
Skrevet

Hvis du leser HI, handler det ikke om at man ligger når som helst og med hvem som helst.

Det handler om damer som godtar drittsekkoppførsel fra menn, og damer som godtar å være i uforpliktende forhold, når de egentlig har følelser. 

Men ser at jeg må mate de fleste med tesje her...!

• Liker 4
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er du forøvrig med på å gjøre kvinner til offer...

Men kvinnene her gjør seg selv til offer også, det er åpenbart at de oppsøker menn de innerst inne vet kommer til å behandle de som dritt. Ser ikke så mye til det irl, men de kvinnene som blir "behandlet som dritt" som jeg ser, legger opp til det selv.

Anonymkode: 78819...005

Skrevet

Jeg er enig med deg, TS. Det er egentlig ingenting å diskutere. Godtar man å bli behandlet som en dritt så har man faktisk ikke selvrespekt eller integritet. 

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skokkert over endel damer her som forteller hva de finner seg i. Og hvordan de holder på med uforpliktende forhold, mens de har følelser. Hvorfor gjør dere dette? Jo, fordi dere mangler selvrespekt! Ei dame med integritet og selvrespekten i orden, finner seg ikke i drittsekkoppførsel. Legger seg aldri på rygg mange ganger når hun dater, før hun vet mer hvor hun står. For hun vet at det fysiske og det psykiske henger sammen! Vær mer selektiv til hvem dere involverer dere i. 

Skaff dere SELVRESPEKT.

Herregud så naiv holdning. 

Ikke alle mennesker er født i et velbalanserte hjem med stabile mennesker som har elsket dem ubetinget fra de ble født. 

Mange tolererer mer en de burde fordi de rett og slett har normalisert det unormale, og/eller de har ikke samme fundament og tilgang på «verktøy i kassa» som andre. 

Det hjelper ikke å klandre og angripe de som allerede sliter, som en homogen gruppe som bare må «se til å ta seg sammen».

Endret av veggteppe
  • Liker 20
Skrevet

Jeg har ikke bedt "en homogen gruppe" om å "ta seg sammen". 

Men det er noe i tiden nå, med at jenter/damer nesten skal være som menn, med å date flere samtidig, ha ff osv, og den de sårer mest, er seg selv...

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skaff dere SELVRESPEKT.

1950 ringte.... Kvinner kan da ha sex uten å bli dømt for det! Alvorlig talt.

• Liker 8
Skrevet
8 minutter siden, veggteppe skrev:

Herregud så naiv holdning. 

Ikke alle mennesker er født i et velbalanserte hjem med stabile mennesker som har elsket dem ubetinget fra de ble født. 

Mange tolererer mer en de burde fordi de rett og slett har normalisert det unormale, og/eller de har ikke samme fundament og tilgang på «verktøy i kassa» som andre. 

Det hjelper ikke å klandre og angripe de som allerede sliter, som en homogen gruppe som bare må «se til å ta seg sammen».

Naivt at kvinner skal lære seg å ha selvrespekt? Istedenfor å skylde på omgivelsene, på menn osv...

Jeg vil si det handler om å ta et ansvar selv, det motsatte av det du skriver. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Rotemor skrev:

1950 ringte.... Kvinner kan da ha sex uten å bli dømt for det! Alvorlig talt.

Var da virkelig ikke det jeg skrev...

• Liker 2
Skrevet
48 minutter siden, Perle skrev:

Jeg har selvrespekt og ligger når som som helst med hvem jeg vil. Tro det eller ei, det går an å kombinere. 

Deilig å lese. Jeg også og jeg koser meg med det :) 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...