Gå til innhold

Utroligråttent gjort! Er så sint nå!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 20.9.2018 den 20.44, AnonymBruker skrev:

TS på.banen igjen. 

Ser det er mange reaksjoner her. Jeg skal si dere at jeg ikke har funnet på noe eller smøret på. Grunnen til at jeg var så lenge med denne dama er at hun er pen! Veldig pen. Med tiden tenkte jeg at hun ville forandre oppførselen sin. Bli mer voksen og sette mer pris på forholdet. Det skjedde desverre aldri uansett hvor mye jeg prøvde. 

Det er ikke bare jeg som har reagert på dette. Både mine venner og hennes veni ner synnes hun passerte en viss grense flere ganger. Det siste som hun gjorde var dråpen som rant over... 

Da tenkte jeg bare fuck it... og så på meg selv som en total idiot. 

Jeg fikk nok og ja, jeg skal inrømme jeg ville at hun for en gang skyld skulle smake sun egen medisin. Jeg var dritlei av henne og hadde absolutt ingen følelser for ho. 

Måten jeg avslutett forholdet mener jeg bare er på sin plass... hviss hun ikke lærer av dette så vet ikke jeg. 

Nobody mess with tarzan 😀

Jeg satser nå på den nye dama...

 

Anonymkode: 5a2ed...62b

Bare et tillegg. Det uthevede gir deg ikke flere poeng i min bok. Kanskje fordi jeg ikke selv er pen, men også fordi jeg føler det sier ganske mye om dine verider.

Anonymkode: da698...7e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Jolene skrev:

Jeg tror det. Har sett det i flere tråder. Der hvor en ts legger frem fra et manneperspektiv, og avslører seg til å være dame. Får ikke mye pepper da.

Det kan hende det er sånn i andre tråder, men i denne tråden så gjelder det ikke hva som skjer i andre tråder.

I denne tråden mener jeg fortsatt det jeg har skrevet flere ganger nå, og det er at TS burde skrevet fra sitt standpunkt og synspunkt og opplevelse av forholdet som den han egentlig er og ikke lagt ord i munnen på eksen sin og muligens overdrevet og tillagt henne tanker og personlighet hun kanskje ikke har. 

Mulig hun er bitch og fæl som TS skal ha det til, men det blir allikevel feil å skrive som om det kommer fra henne. 

Anonymkode: 01ca3...b48

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan hende det er sånn i andre tråder, men i denne tråden så gjelder det ikke hva som skjer i andre tråder.

I denne tråden mener jeg fortsatt det jeg har skrevet flere ganger nå, og det er at TS burde skrevet fra sitt standpunkt og synspunkt og opplevelse av forholdet som den han egentlig er og ikke lagt ord i munnen på eksen sin og muligens overdrevet og tillagt henne tanker og personlighet hun kanskje ikke har. 

Mulig hun er bitch og fæl som TS skal ha det til, men det blir allikevel feil å skrive som om det kommer fra henne. 

Anonymkode: 01ca3...b48

Ser ikke problemet med å belyse det sett fra en kvinnes ståsted. Om annet, det bekrefter at så fort en mann har skrevet noe reageres det annerledes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Jolene skrev:

Ser ikke problemet med å belyse det sett fra en kvinnes ståsted. Om annet, det bekrefter at så fort en mann har skrevet noe reageres det annerledes.

Enig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jolene skrev:

Ser ikke problemet med å belyse det sett fra en kvinnes ståsted. Om annet, det bekrefter at så fort en mann har skrevet noe reageres det annerledes.

Men det er jo ikke skrevet fra en kvinnes ståsted! Det er jo hele poenget. Det er skrevet fra hans ståsted. Hennes ståsted kan være et helt annet enn det han har oppfattet. 

Anonymkode: a281b...0a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo ikke skrevet fra en kvinnes ståsted! Det er jo hele poenget. Det er skrevet fra hans ståsted. Hennes ståsted kan være et helt annet enn det han har oppfattet. 

Anonymkode: a281b...0a0

Han belyser det først fra en kvinnes perspektiv, deretter fra sitt eget. Jeg ser ikke problemet med det. Menn her inne blir alltid hundset, noe kommentarer som din viser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Jolene skrev:

Han belyser det først fra en kvinnes perspektiv, deretter fra sitt eget. Jeg ser ikke problemet med det. Menn her inne blir alltid hundset, noe kommentarer som din viser.

Han belyser saka fra eksens perspektiv, og får henne til å høres ut som en idiot. Jeg tenkte allerede da tråden ble laget - da jeg trodde det var ekte - at hun kanskje var mindre begavet og om det egentlig var bra at hun fikk svar. Det viser seg at det er en grunn til det. Selv de dummeste blant oss tenker jo til tider kloke tanker, men hun her var så gjennomgående blåst at det i seg selv var mistenkelig at hun skulle ha skrevet dette selv. 

Anonymkode: 7c48f...1c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han belyser saka fra eksens perspektiv, og får henne til å høres ut som en idiot. Jeg tenkte allerede da tråden ble laget - da jeg trodde det var ekte - at hun kanskje var mindre begavet og om det egentlig var bra at hun fikk svar. Det viser seg at det er en grunn til det. Selv de dummeste blant oss tenker jo til tider kloke tanker, men hun her var så gjennomgående blåst at det i seg selv var mistenkelig at hun skulle ha skrevet dette selv. 

Anonymkode: 7c48f...1c4

For hvor mange damer her inne har ikke gjort akkurat det - uten å få så mye pepper for det?:roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2018 den 21.50, AnonymBruker skrev:

Skal prøve å forfatte meg i korthet. Jeg har vært kjæreste med en utrolig flott fyr i noen måneder nå. Han er veldig kjekk, har god jobb, vi har det bra sammen, han er morsom, og jeg hadde et intrykk av at han er ordentlig glad i meg. Trudde det i allefall. 

En ting han hele tiden har klaget på er at jeg er så flørtende med andre gutter og gir feil intrykk til dem. At jeg på en måte viser at jeg vil noe mer med dem npr vi f. Eks prater eller gjør noe sammen. Det kan kanskje stemme, men jeg har aldri inrømmet det for han. Har bare avfeid det. 

Ting som han klager på er måten jeg f.eks danser med noen, jaja.. skjønner den når jeg tenker meg om. Vi har hatt noen ordentlige krangler da en fyr tok meg på rompa på en fest og jeg bare lot han gjøre det. Det har vært flere sånne tilfeller. Har aldri vært utro, men ja, jeg er litt sånn. Flørtende og liker å se at jeg kan få kloa i flere. Selv om jeg ikke har gjort noe. 

Typen fant ut at jeg var på kino og kaffe med en fyr, mens jeg egentlig sa jeg skulle jobbe overtid. Dette var vår siste heftige krangel. 

Han var rasende og til slutt gikk han bare og ville ikke diskutere noe mer. Vi hadde ikke oratet sammen på flere dager, selv om jeg prøvde å kontakte han flere ganger. 

Fikk plutselig en melding på snapp av han i helga der han skreiv: ukens premiere:tarzan møter jane og et bilde av pikken hans og en jentes rompe/bakdel. Prøvde desperat å kontakte han, men til ingen nytte. 

Dagen etterpå skrev jeg melding om at dette opfattet jeg som at det var slutt mellom oss. Han svarte bare: det er det smarteste du har sagt på en stund og smileyface. 

Er så sint nå at jeg vil rive hodet av han! Utrolig råttent å gjøre det på den måten!!!

Anonymkode: 5a2ed...62b

Slemt av deg å flørte med andre osv, vet åssen det er å være sammen med en som åpenbart har store vansker med selvverdet sitt og er urolig og må feie over alt og alle, for så å aldri være glad for den de har og konstant kommentere og nedglo andre kjerringer i ditt selskap. Glad for å være kvitt han og det er trist for han at han mistet meg og trist for deg at du mistet han.

Anonymkode: 001b8...490

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/19/2018 at 9:50 PM, AnonymBruker said:

Fikk plutselig en melding på snapp av han i helga der han skreiv: ukens premiere:tarzan møter jane og et bilde av pikken hans og en jentes rompe/bakdel. Prøvde desperat å kontakte han, men til ingen nytte. 

Dagen etterpå skrev jeg melding om at dette opfattet jeg som at det var slutt mellom oss. Han svarte bare: det er det smarteste du har sagt på en stund og smileyface.

Skulle gjerne tatt en øl med eksen din. For en type! Perfekt hevn for at du datet en annen fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Jolene skrev:

For hvor mange damer her inne har ikke gjort akkurat det - uten å få så mye pepper for det?:roll:

Enkelte damer her inne har laget tråd om den mannlige eksen som om de var eksen, ja, og har da også fått samme typer tilbakemeldinger, av samme grunn. 

Anonymkode: 7c48f...1c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte damer her inne har laget tråd om den mannlige eksen som om de var eksen, ja, og har da også fått samme typer tilbakemeldinger, av samme grunn. 

Anonymkode: 7c48f...1c4

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, Jolene skrev:

Nei.

Det er ikke så lenge siden den lange og tragiske tråden som starta med en mann som angivelig gav faen i dama di, slo opp med henne og hadde sex med ny dame i deres felles leilighet som han ikke var flyttet ut fra. Viste seg ganske raskt at det var dama selv som hadde starta tråden. Og så fortsette hun historia, men med seg selv i jeg-posisjon. 

Eneste forskjellen er at den tråden var ganske trist, mens denne har vært mer aggressiv. 

Anonymkode: 7c48f...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2018 den 21.50, AnonymBruker skrev:

Skal prøve å forfatte meg i korthet. Jeg har vært kjæreste med en utrolig flott fyr i noen måneder nå. Han er veldig kjekk, har god jobb, vi har det bra sammen, han er morsom, og jeg hadde et intrykk av at han er ordentlig glad i meg. Trudde det i allefall. 

En ting han hele tiden har klaget på er at jeg er så flørtende med andre gutter og gir feil intrykk til dem. At jeg på en måte viser at jeg vil noe mer med dem npr vi f. Eks prater eller gjør noe sammen. Det kan kanskje stemme, men jeg har aldri inrømmet det for han. Har bare avfeid det. 

Ting som han klager på er måten jeg f.eks danser med noen, jaja.. skjønner den når jeg tenker meg om. Vi har hatt noen ordentlige krangler da en fyr tok meg på rompa på en fest og jeg bare lot han gjøre det. Det har vært flere sånne tilfeller. Har aldri vært utro, men ja, jeg er litt sånn. Flørtende og liker å se at jeg kan få kloa i flere. Selv om jeg ikke har gjort noe. 

Typen fant ut at jeg var på kino og kaffe med en fyr, mens jeg egentlig sa jeg skulle jobbe overtid. Dette var vår siste heftige krangel. 

Han var rasende og til slutt gikk han bare og ville ikke diskutere noe mer. Vi hadde ikke oratet sammen på flere dager, selv om jeg prøvde å kontakte han flere ganger. 

Fikk plutselig en melding på snapp av han i helga der han skreiv: ukens premiere:tarzan møter jane og et bilde av pikken hans og en jentes rompe/bakdel. Prøvde desperat å kontakte han, men til ingen nytte. 

Dagen etterpå skrev jeg melding om at dette opfattet jeg som at det var slutt mellom oss. Han svarte bare: det er det smarteste du har sagt på en stund og smileyface. 

Er så sint nå at jeg vil rive hodet av han! Utrolig råttent å gjøre det på den måten!!!

Anonymkode: 5a2ed...62b

Sånn går det når man bare hopper inn  i et forhold og er intim og hele pakka før man egentlig kjenner vedkommende, du skriver dere bare har vært sammen noen måneder... hele forholdet hørest ut som er basert på lettvint sex! Easy come , easy go...

 

Anonymkode: 0aa67...ead

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...