Gå til innhold

Utroligråttent gjort! Er så sint nå!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal prøve å forfatte meg i korthet. Jeg har vært kjæreste med en utrolig flott fyr i noen måneder nå. Han er veldig kjekk, har god jobb, vi har det bra sammen, han er morsom, og jeg hadde et intrykk av at han er ordentlig glad i meg. Trudde det i allefall. 

En ting han hele tiden har klaget på er at jeg er så flørtende med andre gutter og gir feil intrykk til dem. At jeg på en måte viser at jeg vil noe mer med dem npr vi f. Eks prater eller gjør noe sammen. Det kan kanskje stemme, men jeg har aldri inrømmet det for han. Har bare avfeid det. 

Ting som han klager på er måten jeg f.eks danser med noen, jaja.. skjønner den når jeg tenker meg om. Vi har hatt noen ordentlige krangler da en fyr tok meg på rompa på en fest og jeg bare lot han gjøre det. Det har vært flere sånne tilfeller. Har aldri vært utro, men ja, jeg er litt sånn. Flørtende og liker å se at jeg kan få kloa i flere. Selv om jeg ikke har gjort noe. 

Typen fant ut at jeg var på kino og kaffe med en fyr, mens jeg egentlig sa jeg skulle jobbe overtid. Dette var vår siste heftige krangel. 

Han var rasende og til slutt gikk han bare og ville ikke diskutere noe mer. Vi hadde ikke oratet sammen på flere dager, selv om jeg prøvde å kontakte han flere ganger. 

Fikk plutselig en melding på snapp av han i helga der han skreiv: ukens premiere:tarzan møter jane og et bilde av pikken hans og en jentes rompe/bakdel. Prøvde desperat å kontakte han, men til ingen nytte. 

Dagen etterpå skrev jeg melding om at dette opfattet jeg som at det var slutt mellom oss. Han svarte bare: det er det smarteste du har sagt på en stund og smileyface. 

Er så sint nå at jeg vil rive hodet av han! Utrolig råttent å gjøre det på den måten!!!

Anonymkode: 5a2ed...62b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du gjorde det jo slutt med han med dine handlinger lenge før dette. Ja det var unødvendig å  sende et sånt bilde,  men dere trengte tydeligvis å sette strek over forholdet deres for et forhold der begge er utro mot hverandre er ikke ok 

Anonymkode: 18763...12a

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du skal være ganske glad for at det ble slutt nå! Han høres jo ut som en skikkelig kødd. 

Anonymkode: 5c3a1...6a0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gidder du å sende en melding til han og ønske han lykke til videre og bedre hell neste gang?

Anonymkode: a6e2a...ce5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol. Håper dette er kødd. Om ikke, hvorfor løy du om at du jobbet overtid når du egentlig var på date?

Anonymkode: d5071...5cf

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror du skal være ganske glad for at det ble slutt nå! Han høres jo ut som en skikkelig kødd. 

Anonymkode: 5c3a1...6a0

Men ikke hun?

Hadde kjæresten min oppført seg sånn som deg TS, hadde jeg f*en meg gjort det samme (OK, kanskje ikke helt sånn, men hadde iallefall gjort det slutt!)

Anonymkode: 89bc4...421

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen din har humor, det skal han ha.

Men sdu legger jo tydelig opp til det selv, og respekterer ikke at typen din ikke liker sånn oppførsel. Og nei, det er ikke snakk om at han er kontrollerende og skal styre hvordan du foretar deg, men at han ønsker en slags ekslusivitet, på samme måte som du forventer at han ikke har sex med andre. Det er sånn at man i forhold gir og tar, man handler ikke 110% egoistisk.

Når du i tillegg lyver og går på date, hva forventer du?

Anonymkode: 0e5ae...c3c

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal prøve å forfatte meg i korthet. Jeg har vært kjæreste med en utrolig flott fyr i noen måneder nå. Han er veldig kjekk, har god jobb, vi har det bra sammen, han er morsom, og jeg hadde et intrykk av at han er ordentlig glad i meg. Trudde det i allefall. 

En ting han hele tiden har klaget på er at jeg er så flørtende med andre gutter og gir feil intrykk til dem. At jeg på en måte viser at jeg vil noe mer med dem npr vi f. Eks prater eller gjør noe sammen. Det kan kanskje stemme, men jeg har aldri inrømmet det for han. Har bare avfeid det. 

Ting som han klager på er måten jeg f.eks danser med noen, jaja.. skjønner den når jeg tenker meg om. Vi har hatt noen ordentlige krangler da en fyr tok meg på rompa på en fest og jeg bare lot han gjøre det. Det har vært flere sånne tilfeller. Har aldri vært utro, men ja, jeg er litt sånn. Flørtende og liker å se at jeg kan få kloa i flere. Selv om jeg ikke har gjort noe. 

Typen fant ut at jeg var på kino og kaffe med en fyr, mens jeg egentlig sa jeg skulle jobbe overtid. Dette var vår siste heftige krangel. 

Han var rasende og til slutt gikk han bare og ville ikke diskutere noe mer. Vi hadde ikke oratet sammen på flere dager, selv om jeg prøvde å kontakte han flere ganger. 

Fikk plutselig en melding på snapp av han i helga der han skreiv: ukens premiere:tarzan møter jane og et bilde av pikken hans og en jentes rompe/bakdel. Prøvde desperat å kontakte han, men til ingen nytte. 

Dagen etterpå skrev jeg melding om at dette opfattet jeg som at det var slutt mellom oss. Han svarte bare: det er det smarteste du har sagt på en stund og smileyface. 

Er så sint nå at jeg vil rive hodet av han! Utrolig råttent å gjøre det på den måten!!!

Anonymkode: 5a2ed...62b

Det hadde du godt av. Å smake din egen medisin... 

Endret av Mr. Kilmister
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre. Dette har du lagt opp til selv, så du har ingen andre å takke. 

Av og til må man smake sin egen medisin 😉

Anonymkode: ec514...a81

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det han gjorde feil var å sende bilde av rompa til ei dame, hun vet sikkert ikke at hun er tatt bilde av. Men ikke noe synd på deg...

Anonymkode: 4b274...7a0

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, så kult gjort!! Jeg hadde faen meg gjort det samme! 

Kvinne 

Anonymkode: 17df0...e6d

Jeg og😂 kvinne her og 👍

Anonymkode: ee8e9...c55

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

At jeg på en måte viser at jeg vil noe mer med dem npr vi f. Eks prater eller gjør noe sammen. Det kan kanskje stemme, men jeg har aldri inrømmet det for han. Har bare avfeid det. 

Dette er roten til problemet. Han er ikke dum, han VET at du vil noe mer med disse andre guttene, og at du nektet for det gjorde bare ting verre. 

Min hensikt med innlegget er ikke å gni det inn på noen måte. Men om du ikke ønsker at dette skal gjenta seg, så behandler du neste kjæreste med mer respekt. Løgner og benektelser ødelegger forhold.

Anonymkode: c19ba...865

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...