Gå til innhold

Dating er helt håpløst når man bor på bygda


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Me foretrekke dame frå thailand me på bygda.Dei e  lettare å hanskas å kreve minedre.

Anonymkode: 4c5b4...c2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Me foretrekke dame frå thailand me på bygda.Dei e  lettare å hanskas å kreve minedre.

Anonymkode: 4c5b4...c2b

Det er faktisk VELDIG mange menn her som har thaidamer (lite tettsted), men det er faktisk _bare_ menn på 45+ som er noe overvektige og er mindre heldige med utseende. Enten er thaidamene likegyldig til hva de blir sammen med (som støtter opp det du sier med at de krever mindre), eller så er de mindre overfladiske / bryr seg mer om personlighet. 🤷‍♀️

Anonymkode: cfead...4c5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Me foretrekke dame frå thailand me på bygda.Dei e  lettare å hanskas å kreve minedre.

Anonymkode: 4c5b4...c2b

Spy

Anonymkode: 5b76e...7b8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaidamer gjør hva som helst for å komme til et land med muligheter for annet enn prostitusjon og sult, HVA som helst, inkludert å bli sammen med en gammel gris fra Norge. Det er vanskelig for nordmenn å sette seg inn i det at de ikke har noe særlig valg. Valget står mellom å bli i thailand, og ligge med 100 ekle norske griser, eller komme til norge og ligge med én ekkel gris. 

Anonymkode: 20d73...68f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk VELDIG mange menn her som har thaidamer (lite tettsted), men det er faktisk _bare_ menn på 45+ som er noe overvektige og er mindre heldige med utseende. Enten er thaidamene likegyldig til hva de blir sammen med (som støtter opp det du sier med at de krever mindre), eller så er de mindre overfladiske / bryr seg mer om personlighet. 🤷‍♀️

Anonymkode: cfead...4c5

De vil sikre seg og familien økonomisk. 

Anonymkode: 5b76e...7b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i en ganske stor by, og var på bygda på en fest jeg var invitert til for noen uker siden. Jammen møtte jeg ikke drømmemannen der, og vi driver nå og pendler frem og tilbake i helgene :fnise:

Anonymkode: 43d79...d3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er født og oppvokst på bygda, men i voksen alder så trives jeg ikke på bygda. Har egentlig litt dårlig erfaring med at hvis man er litt "annerledes" så blir man egentlig regnet som freak av mange.

Jeg har også erfaring med at mange menn på bygda er mye mer tradisjonelle og det er ikke jeg så interessert i.

Flyttet sammen med en jeg traff på bygda da jeg studerte og flyttet sammen med han. Virket ikke som han var særlig tradisjonell da, men etter hvert gled vi inn i det. Jeg passet heller ikke inn i familien hans.

Jeg har også erfaring med at mange single menn på bygda er litt rare og ikke på en god måte. Jeg tror også at det å aldri oppleve noe annet og bare bli på ett og samme sted gjør noe med mange.

Men dette er bare meg og mine erfaringer. Jeg merker i hvert at folk på større steder og i byer har en større åpenhet og at jeg passer bedre inn der.

Anonymkode: f45d1...16c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2018 den 22.08, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i en kommune på ca 2 tusen mennesker, nærmeste «by» på rundt 10 tusen ligger rundt 2 timer unna.. Jeg føler at det å finne seg kjæreste eller ja dating fra nettet er så vanskelig her. Føler heller ingen er min type heller av det lille utvalget som er her. Bodde jeg i en storby på rundt 50 tusen var det kjempe enkelt synes jeg, kunne liksom bare velge og vrake i mellom guttene som var der... Og det var mye mye mer kjekkere gutter der i byen enn de man finner på bygda! Er så ille jakten på kjærligheten her nå at jeg vurderer å flytte langt langt vekk. Er også kjipt at jeg oppsøker også gutter på andre siden av landet, og blir jo gang på gang såret når man reiser så langt for å møte hverandre etter noen ukers chatting, så utvikler man følesler men avstanden gjør ting vanskelig.. 

 

Tror jeg kommer til å ende opp som evig singel om jeg ikke flytter vekk! Noen her som føler det samme som meg..? 

Anonymkode: 9d872...be7

Kjøp medlemskap på tinder så kan du sveipe litt andre steder😉

Anonymkode: c4084...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2018 den 13.42, AnonymBruker skrev:

Spy

Anonymkode: 5b76e...7b8

Godt jeg ikke er din kjæreste 😅

Anonymkode: c4084...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2018 den 13.32, AnonymBruker skrev:

Me foretrekke dame frå thailand me på bygda.Dei e  lettare å hanskas å kreve minedre.

Anonymkode: 4c5b4...c2b

Godt jeg ikke er kjæresten din! 😅

Anonymkode: c4084...5d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det løser seg når du blir 30-35. Da begynner første bølgen av skilmisser for de som ble gift i 20. åra. Plutselig vasser jeg i friere 😂

Anonymkode: 6bc2b...338

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det løser seg når du blir 30-35. Da begynner første bølgen av skilmisser for de som ble gift i 20. åra. Plutselig vasser jeg i friere 😂

Anonymkode: 6bc2b...338

Helt  rett !   Og samtidig åpner det seg nye markeder for oss single menn i slutten av 20-åra. Masse nyskilte som vil ha litt "selskap" på sine barnefrie helger.

Anonymkode: 2138e...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det løser seg når du blir 30-35. Da begynner første bølgen av skilmisser for de som ble gift i 20. åra. Plutselig vasser jeg i friere 😂

Anonymkode: 6bc2b...338

Nja.. ikke enig i det..😉

Anonymkode: c4084...5d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppi Gudbrandsdalen er det innmari dødt. De beste ble plukket ut for mange år siden, og ja det finnes en uslipt diamant her og der, men fy søren, de er jo evige ungkarer. Synd. Mannfolk tar seg også eviglang tid på alt. Bleh! Og ja, det stemmer at evige ungkarer blir mer og mer spesielle. Har sine egne vaner og uvaner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Eplejuice123 skrev:

Oppi Gudbrandsdalen er det innmari dødt. De beste ble plukket ut for mange år siden, og ja det finnes en uslipt diamant her og der, men fy søren, de er jo evige ungkarer. Synd. Mannfolk tar seg også eviglang tid på alt. Bleh! Og ja, det stemmer at evige ungkarer blir mer og mer spesielle. Har sine egne vaner og uvaner. 

Helt enig. De vennene som er i Gudbrandsdalen og single virker som de forblir det. 

Anonymkode: 747a6...66d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det løser seg når du blir 30-35. Da begynner første bølgen av skilmisser for de som ble gift i 20. åra. Plutselig vasser jeg i friere 😂

Anonymkode: 6bc2b...338

Det har jeg ikke sett noe til. Dessuten, hvem vil vel ha en partner med barn fra før? 

Anonymkode: b3662...18e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg ikke sett noe til. Dessuten, hvem vil vel ha en partner med barn fra før? 

Anonymkode: b3662...18e

Dette syntes jeg var et flåsete utsagn. Man må regne med at folk har barn i 30 åra. Det er vel heller at DU ikke vil ha en partner med barn fra før av, enn at "hvem vil vel ha".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke bygdekjerringene nede i Setesdal stort bedre. Enten har dem "kraftig benbygning", rett ut overvektige eller så bryr de seg nada om femininitet. De pene med former, som tar vare på kroppen og spiser sunt er det langt imellom. Godt man har kommet seg bort derfra nå.

Anonymkode: 50fc0...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Eplejuice123 skrev:

Dette syntes jeg var et flåsete utsagn. Man må regne med at folk har barn i 30 åra. Det er vel heller at DU ikke vil ha en partner med barn fra før av, enn at "hvem vil vel ha".

Nei, ingen av mine venninner i 30-åra vil ha menn med barn fra før. Er mange som ikke vil det gitt. 

Anonymkode: b3662...18e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis bare flere bygdemenn kunne oppgradert personlighetene sine til å bry seg om mer enn heimertfyll og snus, hvis de kunne flidd seg bittelittegrann bortenfor bestefarsbukser og flekkete gensere, hvis de kunne sett kvinnfolk som mer et menneske enn et inventar à la kjøleskap, ja da hadde bygde-Norge stilt sterkere.

Og for at kvinnfolka skal bli på bygda, må de ha en varig arbeidsplass. Se, dér er det ofte skralt.

Anonymkode: e8a43...23b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...