Gå til innhold

Dating er helt håpløst når man bor på bygda


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bor i en kommune på ca 2 tusen mennesker, nærmeste «by» på rundt 10 tusen ligger rundt 2 timer unna.. Jeg føler at det å finne seg kjæreste eller ja dating fra nettet er så vanskelig her. Føler heller ingen er min type heller av det lille utvalget som er her. Bodde jeg i en storby på rundt 50 tusen var det kjempe enkelt synes jeg, kunne liksom bare velge og vrake i mellom guttene som var der... Og det var mye mye mer kjekkere gutter der i byen enn de man finner på bygda! Er så ille jakten på kjærligheten her nå at jeg vurderer å flytte langt langt vekk. Er også kjipt at jeg oppsøker også gutter på andre siden av landet, og blir jo gang på gang såret når man reiser så langt for å møte hverandre etter noen ukers chatting, så utvikler man følesler men avstanden gjør ting vanskelig.. 

 

Tror jeg kommer til å ende opp som evig singel om jeg ikke flytter vekk! Noen her som føler det samme som meg..? 

Anonymkode: 9d872...be7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan også legge til at jeg er ei dame på 22 år snart 23 :) 

 

Ts

Anonymkode: 9d872...be7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytt du :) Hadde jeg også gjort hadde jeg kunnet, men er strandet og stucked på bygda med to barn og å finne kjærligheten her er klin umulig. De jeg har møtt her har hatt psykiske problem og null sosiale antenne - tror enkelte blir skada om de ikke kommer seg ut i verden og ikke får utfolde og utvikle seg litt.

Anonymkode: cfead...4c5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Flytt du :) Hadde jeg også gjort hadde jeg kunnet, men er strandet og stucked på bygda med to barn og å finne kjærligheten her er klin umulig. De jeg har møtt her har hatt psykiske problem og null sosiale antenne - tror enkelte blir skada om de ikke kommer seg ut i verden og ikke får utfolde og utvikle seg litt.

Anonymkode: cfead...4c5

Haha kjenner meg igjen det du skriver om utenom barn:p Men ja føler og mange av mennene som bor på bygda av en grunn ALDRI er min type så ja du har rett der😂😂 Og skal jeg flytte så må jeg også ha noe å leve av når keg flytter dit. Har friår kan man si og bor enda på pikerommet mitt hos mamma og pappa foreløpig

Anonymkode: 9d872...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sikkert dumt spørsmål, men kan du ikke jakte gutter via nett?

Anonymkode: 73815...0e1

Ts her

Akkurat det jeg gjør men jeg finner ingen her i nærheten interessante. Har derfor satt radaren slik at jeg kan matche med folk hele landet rundt. De eneste guttene som er interessant bor stortsett i byer og LANGT unna :( 

Anonymkode: 9d872...be7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er fra et slikt sted, kanskje vi er fra samme distrikt? 
Ja det er håpløst! Mamma har ikke funnet noen ny etter at hun kastet ut mannen for noen år siden. 
En venninne som har vært singel i en del år har ikke funnet noen.
De single mennene som er der forblir single virker det som. Det er faktisk ikke noe å velge i. De som har kjærester er etablert med barn og hus, og forblir liksom i forholdet.

Tinder funker dårlig da det strekker seg bare innet et visst område, og de som befinner seg i nærområdet er veldig glad i alkohol, har kjeften full av svart snus og tar ikke var på seg. 

 

Anonymkode: 747a6...66d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg er fra et slikt sted, kanskje vi er fra samme distrikt? 
Ja det er håpløst! Mamma har ikke funnet noen ny etter at hun kastet ut mannen for noen år siden. 
En venninne som har vært singel i en del år har ikke funnet noen.
De single mennene som er der forblir single virker det som. Det er faktisk ikke noe å velge i. De som har kjærester er etablert med barn og hus, og forblir liksom i forholdet.

Tinder funker dårlig da det strekker seg bare innet et visst område, og de som befinner seg i nærområdet er veldig glad i alkohol, har kjeften full av svart snus og tar ikke var på seg. 

 

Anonymkode: 747a6...66d

Er dere fra Gloppen eller noe? 😅 

Anonymkode: cfead...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha kjenner meg igjen det du skriver om utenom barn:p Men ja føler og mange av mennene som bor på bygda av en grunn ALDRI er min type så ja du har rett der😂😂 Og skal jeg flytte så må jeg også ha noe å leve av når keg flytter dit. Har friår kan man si og bor enda på pikerommet mitt hos mamma og pappa foreløpig

Anonymkode: 9d872...be7

Men hvorfor ikke bare søke etter jobber i feks Bergen eller Oslo, også leier du leilighet / kollektiv? :)

Anonymkode: cfead...4c5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er dere fra Gloppen eller noe? 😅 

Anonymkode: cfead...4c5

nei. 

Anonymkode: 747a6...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men du kan også tenke deg alle stedene opp langs Gudbrandsdalen osv...og områdene rundt der.

Anonymkode: 747a6...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

men du kan også tenke deg alle stedene opp langs Gudbrandsdalen osv...og områdene rundt der.

Anonymkode: 747a6...66d

Der er det sikkert ganske dødt for skikkelige mannfolk 😬 De fleste er enten i forhold eller bare ikke forholdsmateriale. 

Anonymkode: cfead...4c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå det e så fint på bygda, damer med tak i å ikkje berre jålegreier.. e fint på bygda

helsing frå ein på bygda på 22

Anonymkode: 835fd...d8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Der er det sikkert ganske dødt for skikkelige mannfolk 😬 De fleste er enten i forhold eller bare ikke forholdsmateriale. 

Anonymkode: cfead...4c5

det er akkurat slik det er, men det er dødt for skikkelige kvinnefolk også. De bra mennene er etablert med de andre få bra damene.

Anonymkode: 747a6...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åååå det e så fint på bygda, damer med tak i å ikkje berre jålegreier.. e fint på bygda

helsing frå ein på bygda på 22

Anonymkode: 835fd...d8b

du mener med andre ord at de går hjemme i evig mammaperm, har slått seg til ro med jobben i kassa på Rema eller på eldrehjemmet, og blitt skikkelige "kjærringer" 😛 

Anonymkode: 747a6...66d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du mener med andre ord at de går hjemme i evig mammaperm, har slått seg til ro med jobben i kassa på Rema eller på eldrehjemmet, og blitt skikkelige "kjærringer" 😛 

Anonymkode: 747a6...66d

Neidå, så langt der ifrå! Men dei er vane med bygdekultur og tar del i det som skjer der. Ofta så jobbar mannfolk vekke på bygda og det har dei ofta forståelse for og.. Trur ikkje bykjerringane har samme forståelsen for korleis bygdelivet er for å ha det morro :)

Anonymkode: 835fd...d8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, kjenner meg igjen! Gav litt opp gjorde jeg også, bestemte meg for å drite i menn, de fikk bare dukke opp når de dukka opp. Og vipps dukka en opp, plutselig på Tinder (hadde gjort noe endringer i alder og avstand preferansene). Full klaff! Selv på bygda ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neidå, så langt der ifrå! Men dei er vane med bygdekultur og tar del i det som skjer der. Ofta så jobbar mannfolk vekke på bygda og det har dei ofta forståelse for og.. Trur ikkje bykjerringane har samme forståelsen for korleis bygdelivet er for å ha det morro :)

Anonymkode: 835fd...d8b

Min erfaring er at det er større forståelse for slikt i byen. Der ser du, vi har to vidt forskjellige erfaringer og ingen av oss sitter på fasiten 🙈 Flott at du trives på bygda :) Vi trenger sånne som deg!

Når det er sagt så hadde jeg pakket tingene mine å flyttet TS. Hvor langt må du flytte for å komme til første alrighte by?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...