Gå til innhold

Hun sier hun synes det er skummelt å møte meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor maser dere på jentene fra tinder? Skjønner dere ikke at de ikke bruker tinder for dating med helt andre ting? Tidsfordriv, reklamering osv.

Anonymkode: 1f471...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje for sent men; humor hjelper!

Da jeg som 16åring satt på bussen, på vei til date med en på Nettby (haha), sendte jeg en sms til han og sa jeg var skikkelig nervøs. Han svarte "jeg og, tenk hvis du er kjempestygg liksom" og jeg lo høyt. Vi hadde prata såpass på nett at vi hadde den slags humor. Slutta å være nervøs. Daten var dritt da, vi var på McDonalds, han sa rumpa mi var fin, så var han så tynn at buksa slang og han viste rumpesprekken, hull i genseren hadde han og. 

Prøv deg med en vits! Kvinner liker at mannen får de til å le😊

Anonymkode: 0d075...788

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det ts? :) 

Anonymkode: 6d22f...dad

Har ikke snakka noe med henne siden sist, skal ringe i kveld😊 

Har vært endel kontakt på snap osv da, men mer hverdagslig👍

TS

Anonymkode: 5342b...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor maser dere på jentene fra tinder? Skjønner dere ikke at de ikke bruker tinder for dating med helt andre ting? Tidsfordriv, reklamering osv.

Anonymkode: 1f471...f18

Hahah.. 

TS

Anonymkode: 5342b...95b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje for sent men; humor hjelper!

Da jeg som 16åring satt på bussen, på vei til date med en på Nettby (haha), sendte jeg en sms til han og sa jeg var skikkelig nervøs. Han svarte "jeg og, tenk hvis du er kjempestygg liksom" og jeg lo høyt. Vi hadde prata såpass på nett at vi hadde den slags humor. Slutta å være nervøs. Daten var dritt da, vi var på McDonalds, han sa rumpa mi var fin, så var han så tynn at buksa slang og han viste rumpesprekken, hull i genseren hadde han og. 

Prøv deg med en vits! Kvinner liker at mannen får de til å le😊

Anonymkode: 0d075...788

Haha!

Humor er en del av meg, så det må med. Blir mye latter når vi snakker i tlf, hun er like tullete som meg👌

TS

Anonymkode: 5342b...95b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg snakka med henne igjen, og hun gir ennå uttrykk for at hun synes det er skummelt. Jeg foreslo og møtes ute for en kaffe, men det syntes hun faktisk ble for formelt. Som hun ga uttrykk for at hun heller vil komme til meg, noe som er greit. Hun ville ha det minst mulig høytidelig. 

Hun sa gjentatte ganger at hun vil møtes, men det er noe som er utrygt for henne merker jeg. Fikk et kanskje hvertfall da, angående å møtes i helgen. Snakka i 1t,og tonen er jo god, så prøver å berolige henne med at stemninga forhåpentligvis blir like bra når vi møtes, noe jeg er sikker på. 

Hun foreslo at jeg skulle hente på byen i morgen, virka som det var seriøst ment også, virket som hun synes det er tryggere av en eller annen grunn. Så vurderer å tilby meg til å hente i morgen, om det er måten å få møte henne på. Og så evt få til en mer ordentlig date senere? Idiotisk idé? Hun har jo foreslått det. 

Man kan jo bli utnyttet i forhold til sånt, men føler meg sikker på at hun ikkje gjør det. 

Føler lissom ikke jeg kan spørre stort mer nå, uten at det blir for mye for henne. Men vil samtidig få til noe denne helga! 

TS

Anonymkode: 5342b...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva gjør sånne folk på tinder egentlig? Forventer hun å møte folk hun allerede kjenner i dagliglivet? Virker i mot hensikten..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg snakka med henne igjen, og hun gir ennå uttrykk for at hun synes det er skummelt. Jeg foreslo og møtes ute for en kaffe, men det syntes hun faktisk ble for formelt. Som hun ga uttrykk for at hun heller vil komme til meg, noe som er greit. Hun ville ha det minst mulig høytidelig. 

Hun sa gjentatte ganger at hun vil møtes, men det er noe som er utrygt for henne merker jeg. Fikk et kanskje hvertfall da, angående å møtes i helgen. Snakka i 1t,og tonen er jo god, så prøver å berolige henne med at stemninga forhåpentligvis blir like bra når vi møtes, noe jeg er sikker på. 

Hun foreslo at jeg skulle hente på byen i morgen, virka som det var seriøst ment også, virket som hun synes det er tryggere av en eller annen grunn. Så vurderer å tilby meg til å hente i morgen, om det er måten å få møte henne på. Og så evt få til en mer ordentlig date senere? Idiotisk idé? Hun har jo foreslått det. 

Man kan jo bli utnyttet i forhold til sånt, men føler meg sikker på at hun ikkje gjør det. 

Føler lissom ikke jeg kan spørre stort mer nå, uten at det blir for mye for henne. Men vil samtidig få til noe denne helga! 

TS

Anonymkode: 5342b...95b

Hun høres jo fullstendig nevrotisk ut.. Men kudos for tålmodigheten din.

Anonymkode: 8b4e8...f57

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg snakka med henne igjen, og hun gir ennå uttrykk for at hun synes det er skummelt. Jeg foreslo og møtes ute for en kaffe, men det syntes hun faktisk ble for formelt. Som hun ga uttrykk for at hun heller vil komme til meg, noe som er greit. Hun ville ha det minst mulig høytidelig. 

Hun sa gjentatte ganger at hun vil møtes, men det er noe som er utrygt for henne merker jeg. Fikk et kanskje hvertfall da, angående å møtes i helgen. Snakka i 1t,og tonen er jo god, så prøver å berolige henne med at stemninga forhåpentligvis blir like bra når vi møtes, noe jeg er sikker på. 

Hun foreslo at jeg skulle hente på byen i morgen, virka som det var seriøst ment også, virket som hun synes det er tryggere av en eller annen grunn. Så vurderer å tilby meg til å hente i morgen, om det er måten å få møte henne på. Og så evt få til en mer ordentlig date senere? Idiotisk idé? Hun har jo foreslått det. 

Man kan jo bli utnyttet i forhold til sånt, men føler meg sikker på at hun ikkje gjør det. 

Føler lissom ikke jeg kan spørre stort mer nå, uten at det blir for mye for henne. Men vil samtidig få til noe denne helga! 

TS

Anonymkode: 5342b...95b

Hvis du liker henne så godt som du gir uttrykk for synes jeg du skal hente henne på byen og kjøre henne hjem. Ikke bli med henne inn eller la hun bli med deg hjem. Da får dere møtes og hun har litt innabords så hun er mindre nervøs. Føler du for å treffe henne igjen tar du kontakt og begynner hun å surre og tulle noe mer med at det er skummelt så går du videre. :)

Anonymkode: 16eff...dcd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du liker henne så godt som du gir uttrykk for synes jeg du skal hente henne på byen og kjøre henne hjem. Ikke bli med henne inn eller la hun bli med deg hjem. Da får dere møtes og hun har litt innabords så hun er mindre nervøs. Føler du for å treffe henne igjen tar du kontakt og begynner hun å surre og tulle noe mer med at det er skummelt så går du videre. :)

Anonymkode: 16eff...dcd

Ja, tenker jeg bare gjør det. 

Blir så jævla forvirra, man blir jo nervøs og spent før en date, men det går jo fort over. Hun sier hun aldri har vært på date via tinder før, så ligger nok noe der og. 

Men praten går jo lett, og ingenting er kleint når vi snakker i tlf, så er jo ingenting å være redd for😊

Er sikker på at jeg kan bli veldig glad i hun der.. 

TS

Anonymkode: 5342b...95b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2018 den 15.59, AnonymBruker skrev:

Hei. Har kontakt med ein jente via tinder, som jeg har en veldig god følelse på.

Vi snakka i tlf i går, og jeg spurte da om å møtes en dag denne uka. Hun sa hun ikke kunne denne uka. Men hun sa også at hun synes det er litt skummelt å møte folk via nett, som jeg respekterer. Men hvordan skal jeg forholde meg til det? Vi har ikke møttes ennå.

Vi snakka i tlf en dag forrige ute også, i ca 2,5 time. Så praten fungerer jo veldig bra, virker som kjemien er topp. Så vil bare møtes. 

Kjenner meg litt betatt etter å ha snakket så mye i tlf, og hun ser veldig bra ut på bilder også.

Anonymkode: 5342b...95b

Fortell henne at det er greit at hun ikke møter deg før hun er klar for det, bruk tiden til å bli bedre kjent og ikke snakk om å treffes. Ved å gi henne frihet så kommer hun til å treffe deg raskere. Det ordner seg. 

Anonymkode: c3e2b...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortell henne at det er greit at hun ikke møter deg før hun er klar for det, bruk tiden til å bli bedre kjent og ikke snakk om å treffes. Ved å gi henne frihet så kommer hun til å treffe deg raskere. Det ordner seg. 

Anonymkode: c3e2b...ca6

Håper. Kan jo ikke presse henne. Og føler jeg var litt igang med å presse i går. Men synes det har gått for lang tid fra vi fikk kontakt, til en date nå. Så har veldig lyst til å bare få det unnagjort😊 Vet det vil bli bra. 

Men bør jeg spørre henne i dag om hun har fått tenkt noe mer på det vi snakka om i går? Eller hold kjeft? 

Jeg kommer uansett til å ta initiativ til å hente henne i kveld, som hun selv tok et slags initiativ til. Det er jo så lite formelt som man får det😊

TS

Anonymkode: 5342b...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fornuftig ut. Hvor gamle er dere egentlig, kanskje hun har lite erfaring generelt? 

Anonymkode: 7a06e...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres fornuftig ut. Hvor gamle er dere egentlig, kanskje hun har lite erfaring generelt? 

Anonymkode: 7a06e...c71

Jeg er 27. Har vel lite erfaring sammenligna med jevnaldrende, men har nok til at jeg vet hvor jeg står liksom.

Hun er 21, og har aldri møtt noen via tinder sier hun, så jeg er den første hun møter der i tilfelle.

Hun har tidligere sagt at hun aldri har vært i et forhold heller, så jeg tenker jo at noe kan ligge på erfaring.

Skulle ønske jeg kunne visst hva som er selve greia her, at det er utrygt og skummelt er greit, men er jo noe som ligger bak det. og hun vil ikke helt si det.

TS

Anonymkode: 5342b...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 27. Har vel lite erfaring sammenligna med jevnaldrende, men har nok til at jeg vet hvor jeg står liksom.

Hun er 21, og har aldri møtt noen via tinder sier hun, så jeg er den første hun møter der i tilfelle.

Hun har tidligere sagt at hun aldri har vært i et forhold heller, så jeg tenker jo at noe kan ligge på erfaring.

Skulle ønske jeg kunne visst hva som er selve greia her, at det er utrygt og skummelt er greit, men er jo noe som ligger bak det. og hun vil ikke helt si det.

TS

Anonymkode: 5342b...95b

Hun er jo ganske ung da. Så sikkert usikker på utseendet, oppførsel osv når du er 27 og hun bare 21. Foreslår som sagt du henter henne på byen og så ser du om du ønsker å treffe henne igjen :)

Anonymkode: 16eff...dcd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er jo ganske ung da. Så sikkert usikker på utseendet, oppførsel osv når du er 27 og hun bare 21. Foreslår som sagt du henter henne på byen og så ser du om du ønsker å treffe henne igjen :)

Anonymkode: 16eff...dcd

Utseendet/oppførselen min? Hvordan mener du? 

Men ja. Har sagt jeg kan hente henne, så får hun ta initiativ. Blir for dumt Hvis jeg ringer å maser nå. Eller? 

TS

Anonymkode: 5342b...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hentet henne på byen på fredag. Og endte veldig bra, hun sov over hos meg 😄

Betatt? JA!

TS

Anonymkode: 5342b...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 23.9.2018 den 12.21, AnonymBruker skrev:
 

Hentet henne på byen på fredag. Og endte veldig bra, hun sov over hos meg 😄

Betatt? JA!

TS

Anonymkode: 5342b...95b

:)  

Anonymkode: 6d22f...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

:)  

Anonymkode: 6d22f...dad

Og ting er fortsatt på gang, møter henne igjen på søndag :)

Men ting går fortsatt sakte, hun synes fortsatt det er litt skummelt, at hun ikke tør helt. Virker det som.

TS

Anonymkode: 5342b...95b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...