Gå til innhold

Hun sier hun synes det er skummelt å møte meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Har kontakt med ein jente via tinder, som jeg har en veldig god følelse på.

Vi snakka i tlf i går, og jeg spurte da om å møtes en dag denne uka. Hun sa hun ikke kunne denne uka. Men hun sa også at hun synes det er litt skummelt å møte folk via nett, som jeg respekterer. Men hvordan skal jeg forholde meg til det? Vi har ikke møttes ennå.

Vi snakka i tlf en dag forrige ute også, i ca 2,5 time. Så praten fungerer jo veldig bra, virker som kjemien er topp. Så vil bare møtes. 

Kjenner meg litt betatt etter å ha snakket så mye i tlf, og hun ser veldig bra ut på bilder også.

Anonymkode: 5342b...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det handler jo om å bygge tillit til hverandre. Ikke mas, men la henne kjenne på at hun virkelig vil treffe deg.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Har kontakt med ein jente via tinder, som jeg har en veldig god følelse på.

Vi snakka i tlf i går, og jeg spurte da om å møtes en dag denne uka. Hun sa hun ikke kunne denne uka. Men hun sa også at hun synes det er litt skummelt å møte folk via nett, som jeg respekterer. Men hvordan skal jeg forholde meg til det? Vi har ikke møttes ennå.

Vi snakka i tlf en dag forrige ute også, i ca 2,5 time. Så praten fungerer jo veldig bra, virker som kjemien er topp. Så vil bare møtes. 

Kjenner meg litt betatt etter å ha snakket så mye i tlf, og hun ser veldig bra ut på bilder også.

Anonymkode: 5342b...95b

Ved å være en ærlig, trygg og bra kar!

Foreslå en 1 date på dagtid på et offentlig sted da vel? Kafe, klatre,utstilling eller whatever :)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Det handler jo om å bygge tillit til hverandre. Ikke mas, men la henne kjenne på at hun virkelig vil treffe deg.

God tanke :) Er det jeg prøver på også, å vise at jeg er en kar til å stole på.

TS

Anonymkode: 5342b...95b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Jr.Garcon skrev:

Ved å være en ærlig, trygg og bra kar!

Foreslå en 1 date på dagtid på et offentlig sted da vel? Kafe, klatre,utstilling eller whatever :)

Ja. Tenker jo at det er tryggest for henne å møtes på et offentlig sted, eller evt gå en tur. Foreslo tur for henne i går. Vi bor veldig nær hverandre også, så enkelt å få til.

Vi ble enige om å snakkes mer om det nærmere helga, så håper på et litt mer oppløftende svar da, evt et tidspunkt :)

TS

Anonymkode: 5342b...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk mer, men ikke hver dag i timesvis, da blir man fort betatt og kan opplevelse skuffelse og såring etter litt IRL dating der dere finner ut det ikke fungerer allikevel. Ring et par ganger i uka å spør hvordan det går :) vis at du bryr deg men ikke la det bli så ofte og stor dose på en gang at hun tenker "åh nei han igjen, vi snakka jo nettopp to timer!" når hun ser at du ringer 

Anonymkode: 2f7b7...b4d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, tenker å ringe igjen på torsdag. Er jo naturlig, siden vi avtalte å snakkes nærmere om et møte da.

Jeg er en type som kan bli litt på når jeg merker interesse da, så gjelder å holde igjen da, som kan være vanskelig til tider😅

Lite spill her i gården. Sier det som det er.

TS

Anonymkode: 5342b...95b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er hun på Tinder når hun er redd for å møte folk via nett? 

Du fortsetter, som andre her sier, å være hyggelig og trygg. Ikke send en haug med meldinger, vær avslappet. 

Anonymkode: ec106...0e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er hun på Tinder når hun er redd for å møte folk via nett? 

Du fortsetter, som andre her sier, å være hyggelig og trygg. Ikke send en haug med meldinger, vær avslappet. 

Anonymkode: ec106...0e3

Don't ask. Lurer på å prøve å få ut litt mer av henne, men usikker på hvor lurt det er. Tonen er fin, så ingenting å være redd for, det sa jeg til henne også :)

TS

Anonymkode: 5342b...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er hun på Tinder når hun er redd for å møte folk via nett? 

Du fortsetter, som andre her sier, å være hyggelig og trygg. Ikke send en haug med meldinger, vær avslappet. 

Anonymkode: ec106...0e3

Det er da ingenting rart med det. Det er skummelt å sette seg selv i en situasjon der både personlighet og utseende skal bli bedømt, selv om det selvfølgelig ikke er slik man bør tenke. Samtidig ønsker man jo å holde en dør åpen for å finne noen.

Jeg feiget selv ut på et par slike møter. Senest i fjor feiget jeg ut på en første date, bare timer før daten... Han var fantastisk støttende og tålmodig, så bare en uke etter følte jeg meg litt tøffere, og vi møttes. Når har vi vært sammen i ett år.

Anonymkode: 674df...676

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Man er jo alltid nervøs når man møter noen fra nettet for første gang. Men må jo bare hoppe i det, og jeg har aldri opplevd elendige dater via tinder. Oppnår lite uten å gutse litt :)

Hun har aldri møtt noen fra tinder eller andre datingsider før da, så er vel noe der også!

Godt å høre da! Da er det håp. Hun har jo vært litt avvisende i forhold til å møtes, har prøvd noen ganger. Men når hun sa det hun sa i går, så skjønner jeg jo mer :) Hun har akkurat flytta hit også, for studier, så er jo klart det opptar tid og energi. Oppussing bl.a.

TS

Anonymkode: 5342b...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Hvis du skal gå tur burde du foreslå å gå et sted hvor det er andre folk. Hadde heller gått for kaffe jeg, og tur på date nr.2. Da er det nok ikke så skummelt å møte deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Minesveiper skrev:

Hvis du skal gå tur burde du foreslå å gå et sted hvor det er andre folk. Hadde heller gått for kaffe jeg, og tur på date nr.2. Da er det nok ikke så skummelt å møte deg.

Kaffe drikker hun ikke. Men er litt avhengig av dag, og vær også. Håper på et møte til helga👍

Hun fortalte meg at noen venninner av henne hadde planlagt noe for lørdagskvelden, men som hun ikke hadde så lyst til, så da sa hun at hun syntes det hadde vært bedre å møte meg. Syns det var litt søtt sagt😄

TS

Anonymkode: 5342b...95b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kaffe drikker hun ikke. Men er litt avhengig av dag, og vær også. Håper på et møte til helga👍

Hun fortalte meg at noen venninner av henne hadde planlagt noe for lørdagskvelden, men som hun ikke hadde så lyst til, så da sa hun at hun syntes det hadde vært bedre å møte meg. Syns det var litt søtt sagt😄

TS

Anonymkode: 5342b...95b

Hun trenger ikke å drikke kaffe :P Finn et sted som har kakao, te eller noe. Poenget er jo bare å få vært med henne i en setting hvor det er andre folk. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, neida. Tenkte å be ho på lunch på lørdag, hvis det passer. Eller noe annet👍

Først må vi finne en dag som passer, og ta det derfra. Hun er veldig opptatt om dagen.

TS

Anonymkode: 5342b...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte min kjæreste på tinder. Vi har vært samboere i 3 år nå😊 Første daten bestod av et glass vin på et utested (men såpass tidlig at det var rolig der, slik at vi kunne snakke i fred), og så stand up show. Det var veldig hyggelig og perfekt lengde på første date. 

Lykke til 😊

Anonymkode: 7fb4e...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kan jo si at hun må gi beskjed hvis hun føler du er for mye «på» og at du respekterer det. Da vet hun at du er obs på det og hun får gi beskjed hvis det blir for mye. 

Dere kan gå tur et sted hvor det er en del folk (dagtid), lunsj/middag ute, gjøre en eller annen aktivitet. Kanskje sørge for at det ikke trenger å vare så alt for lenge, spesielt hvis hun gjerne trenger litt tid på å bli trygg. Feks at du sier du må gå innen et visst klokkeslett pga ett eller annet. Bedre å ha et kort møte og heller et nytt kort møte enn et langt et lengee hvor du kanskje blir litt lett giret og hun blir usikker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møtte min kjæreste på tinder. Vi har vært samboere i 3 år nå😊 Første daten bestod av et glass vin på et utested (men såpass tidlig at det var rolig der, slik at vi kunne snakke i fred), og så stand up show. Det var veldig hyggelig og perfekt lengde på første date. 

Lykke til 😊

Anonymkode: 7fb4e...29a

Tar imot alle tips :)

TS

Anonymkode: 5342b...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Luckiness skrev:

Du kan jo si at hun må gi beskjed hvis hun føler du er for mye «på» og at du respekterer det. Da vet hun at du er obs på det og hun får gi beskjed hvis det blir for mye. 

Dere kan gå tur et sted hvor det er en del folk (dagtid), lunsj/middag ute, gjøre en eller annen aktivitet. Kanskje sørge for at det ikke trenger å vare så alt for lenge, spesielt hvis hun gjerne trenger litt tid på å bli trygg. Feks at du sier du må gå innen et visst klokkeslett pga ett eller annet. Bedre å ha et kort møte og heller et nytt kort møte enn et langt et lengee hvor du kanskje blir litt lett giret og hun blir usikker.

Har vel egentlig spurt henne litt om det, men hun sier det går greit, og egentlig sagt det flere ganger. Så da er det lite vits å mase om det😅 Men må jo være på for å få til møte så.

Nei, tenkte å holde det til 1-2 timer, hvis hun vil lenger tar vi det derfra. Derfor det kan være greit å ta det på dagtid. For jeg er relativt sikker på at følelsene vil komme for min del, hvis kjemien og ting ellers er som jeg har fått inntrykk av foreløpig. Har blitt såpass voksen at jeg kjenner følelsene mine ganske godt.

TS

Anonymkode: 5342b...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...