Gå til innhold

Hvilken bil bør jeg skaffe meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 minutter siden, missmarthe skrev:

Hvor lenge skal du ha bilen? Noen år for så å kjøpe en nyere, eller skal du ha den til det ikke er mer igjen av den?

 

Jeg tenker noen år, og så bytte igjen. Jeg vil ha minst mulig styr med bil, jeg vil bare at den skal fungere 😊

Så det er greit å finne en bil som holder seg ok i verdi også.

Anonymkode: aa455...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missmarthe
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker noen år, og så bytte igjen. Jeg vil ha minst mulig styr med bil, jeg vil bare at den skal fungere 😊

Så det er greit å finne en bil som holder seg ok i verdi også.

Anonymkode: aa455...ef2

Toyota Avensis 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, missmarthe skrev:

Toyota Avensis 😁

Har sett på den, og også Auris hybrid. Men nå har jeg sett på så mye at jeg begynner å bli forvirret 🤪

Anonymkode: aa455...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kjøpt Opel Insignia om jeg hadde hatt behov for større bil. Mye komfort og utstyr for pengene. 

Anonymkode: 2fd93...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde kjøpt Opel Insignia om jeg hadde hatt behov for større bil. Mye komfort og utstyr for pengene. 

Anonymkode: 2fd93...d2b

Men jeg sliter vel med å få en relativt ny Insignia med ok km og bensin til rundt 300 000?

Anonymkode: aa455...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ikke ha satset på Opel. Jo, de er billige og behagelige, greie delepriser er det også. Men det er nå ofte mye trøbbel med Opel i lengden. Har en nabo som sverget til allskens Opel i tre tiår. Etter hvert byttet han til japansk og kom omsider med en innrømmelse om at det skulle han ha gjort for en mannsalder siden.

Anonymkode: cbf45...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg sliter vel med å få en relativt ny Insignia med ok km og bensin til rundt 300 000?

Anonymkode: aa455...ef2

For 350 får du en 2018 med lav km og masse garanti. 

Hadde en 2007 Astra frem til i vinter, må si jeg har vært meget fornøyd med den! 

Anonymkode: 2fd93...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For 350 får du en 2018 med lav km og masse garanti. 

Hadde en 2007 Astra frem til i vinter, må si jeg har vært meget fornøyd med den! 

Anonymkode: 2fd93...d2b

Makspris jeg ser på er 320 000, og da finner jeg ikke noe. Mulig jeg er sær, jeg har ikke spesielt lyst til å ta opp lån, og holder jeg meg under 300 000 så slipper jeg det 😊

Anonymkode: aa455...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Makspris jeg ser på er 320 000, og da finner jeg ikke noe. Mulig jeg er sær, jeg har ikke spesielt lyst til å ta opp lån, og holder jeg meg under 300 000 så slipper jeg det 😊

Anonymkode: aa455...ef2

Kan jo hende du greier å prute litt? 

Astraen min gikk i innbytte på kampanje hos Mercedes. Prisen på tilsvarende på Finn sprikte fra 20-80.000 og jeg hater å bli oppringt av «hva er siste pris» på gebrokkent.....

Anonymkode: 2fd93...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde kjøpt Opel Insignia om jeg hadde hatt behov for større bil. Mye komfort og utstyr for pengene. 

Anonymkode: 2fd93...d2b

Hallo !   Moderne unge mennesker kjøper vel ikke Opel.  Gubbebil de lux.

Anonymkode: 7bed4...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er det Kia Niro som ligger i teten. Tenkte å bestille prøvekjøring for å teste hva jeg syns😊

Anonymkode: aa455...ef2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Hjalp naboen litt med bilkjøpet og hun endte på Kia Soul, superfornøyd. Så kjøpte søstra hennes en Niro like etterpå og sendte meg en flaske vin via naboen. 😄

Anonymkode: cbf45...26a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Mannisinbestealder skrev:

Har du vurdert Golf Alltrack?

 

Jeg har vurdert den. Og jeg har kjørt den i perioder, da der er flere på kontoret som har den som firmabil. Den er god å kjøre, men jeg vet ikke, den er bare så ubeskrivelig kjedelig 😂 Men jeg har den i bakhodet også, jeg syns bare den må ha mye motor for at den skal være ok å ha med å gjøre.... Eller helt ærlig, jeg tror jeg bare har lyst på noe nytt og anderledes, jeg har aldri siden jeg tok lappen for ca 20 år siden hatt noe annet enn en tysk bil.

Anonymkode: aa455...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2018 den 18.49, AnonymBruker skrev:

Hallo !   Moderne unge mennesker kjøper vel ikke Opel.  Gubbebil de lux.

Anonymkode: 7bed4...dae

Da er Mercedes og VW også gubbebil, og Kia, Toyota, Mazda, Skoda osv for folk som ikke er interessert i bil. 

Anonymkode: 2fd93...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...