Gå til innhold

Mistet hjerte på Snap! Har han en annen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har han jeg driver med på snap men vi bruker kun messenger, sender aldri snap. Men uansett så har jeg kun hatt rødt hjerte en eneste gang og det var med ei venninne, hun hadde kjærlighetssorg, ønsket å skrive på bildene istedenfor å chatte nettopp for å øke snapscoren sin så han det var krøll på tråden med skulle se det 😝. Tror man må velge å enten stole på en fyr eller ikke, bli crazy pga snapchat er egentlig helt sjukt. 

Anonymkode: e88cb...d69

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er (dessverre) som deg ts, derfor har jeg ikke kjæresten på sosiale medier. Problem løst.

Anonymkode: 9bf4b...070

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har han jeg driver med på snap men vi bruker kun messenger, sender aldri snap. Men uansett så har jeg kun hatt rødt hjerte en eneste gang og det var med ei venninne, hun hadde kjærlighetssorg, ønsket å skrive på bildene istedenfor å chatte nettopp for å øke snapscoren sin så han det var krøll på tråden med skulle se det 😝. Tror man må velge å enten stole på en fyr eller ikke, bli crazy pga snapchat er egentlig helt sjukt. 

Anonymkode: e88cb...d69

Pro tip, man kan øke snapscore ved å sende bilde til seg selv 😎

Anonymkode: 6428e...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Jr.Garcon skrev:

Så sant det ikke er en feil/glitch, så mister man de to bestevenn hjertene kun om den andre (eller du) de siste 2 månedene har snappet og pratet mer med en annen person 😕 .

Folk vinkler det som tragisk uten at de skjønner en dritt av greia :ler:  Poenget er jo at det symbolet med all tydelighet viser hvem personen prater OG sender mest bilder med. Så Mr and Mrs retardos, det er ikke så rart at en person kan lure på akkurat det. Men jeg noterer meg at dere er sånn :cool: 🚬 cooole folk som driter i om daten/typen/dama unngår deg eller skravler en drøss bak ryggen din med andre av motsatt kjønn.

(Nei TS , de skal alltid være der om du snakker mest med han og han snakker mest med deg) algoritmen skal i alle fall være lagd slik hvis det ikke her har skjedd en feil.

Motsatt kjønn? Får man ikke hjerter om man snapper med noen av samme kjønn som seg selv? Kan han ha snappet med en kompis?

Anonymkode: 61857...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Motsatt kjønn? Får man ikke hjerter om man snapper med noen av samme kjønn som seg selv? Kan han ha snappet med en kompis?

Anonymkode: 61857...781

Relativt sjelden man får en ny kompis som man begynner å snappe ekstremt mye med daglig i 2 måneder. Jeg hadde i alle fall tenkt at det er langt større sjanse for at det er med en ny dame. Har ikke inntrykk av at menn til menn er så ivrige på sånn 19 bildensnaps om dagen :)

Endret av Jr.Garcon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Motsatt kjønn? Får man ikke hjerter om man snapper med noen av samme kjønn som seg selv? Kan han ha snappet med en kompis?

Anonymkode: 61857...781

 

Jo, jeg har hatt hjerte med en venninne og med min søster. Snapchat teller bare hvem du sender mest bilder til, og ser verken på innholdet eller om det er motsatt kjønn.

 

Og denne tellingen skjer hvert døgn, jeg har mistet og fått igjen hjerte på samme døgn. Trengte bare å sende hverandre 2-3 snap så var hjertet tilbake..

 

Anonymkode: 3b0ef...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Jr.Garcon skrev:

Relativt sjelden man får en ny kompis som man begynner å snappe ekstremt mye med daglig i 2 måneder. Jeg hadde i alle fall tenkt at det er langt større sjanse for at det er med en ny dame.

 

Det er ikke den du snapper mest med i 2 mnd. Du får gult hjerte hvis dere er hverandres bestevenner i ca 1 døgn. Har dere hatt gult hjerte uten stans i 2 uker, blir det rødt, og etter 2 mnd rødt blir det rosa.

 

Anonymkode: 3b0ef...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Det er ikke den du snapper mest med i 2 mnd. Du får gult hjerte hvis dere er hverandres bestevenner i ca 1 døgn. Har dere hatt gult hjerte uten stans i 2 uker, blir det rødt, og etter 2 mnd rødt blir det rosa.

 

Anonymkode: 3b0ef...62c

Hmm, står bestevenner i 2 måneder = to røde/rosa hjerter når jeg googler ? Å så mister man de hvis noen andre overtar bestevenn plassen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jr.Garcon skrev:

Hmm, står bestevenner i 2 måneder = to røde/rosa hjerter når jeg googler ? Å så mister man de hvis noen andre overtar bestevenn plassen da.

Ja, men du må ha hatt rødt hjerte med den du er bestevenn med i 2 mnd før det blir rosa. Men det er først gult i 2 uker. 

Hvis du i løpet av et døgn eller noe sånt sender flere snapper til en annen enn den du har hjerte med, forsvinner hjertet. Det er faktisk ganske fort gjort. 

Det blir ikke automatisk hjerte med den du da snapper mest med, da må vedkommende også sende mest til deg.

 

Anonymkode: 3b0ef...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men du må ha hatt rødt hjerte med den du er bestevenn med i 2 mnd før det blir rosa. Men det er først gult i 2 uker. 

Hvis du i løpet av et døgn eller noe sånt sender flere snapper til en annen enn den du har hjerte med, forsvinner hjertet. Det er faktisk ganske fort gjort. 

Det blir ikke automatisk hjerte med den du da snapper mest med, da må vedkommende også sende mest til deg.

 

Anonymkode: 3b0ef...62c

Ts hadde 2 røde hjerter (dvs de har vært bestevenner i 2 mnd) de to røde hjertene forsvinner kun hvis den du er bestevenn med har snappet mer med en annen de siste 2 månedene. Ja, poenget er jo at den TS snakker med tydeligvis ikke har snappet mest med TS de siste 2 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jr.Garcon skrev:

Ts hadde 2 røde hjerter (dvs de har vært bestevenner i 2 mnd) de to røde hjertene forsvinner kun hvis den du er bestevenn med har snappet mer med en annen de siste 2 månedene. Ja, poenget er jo at den TS snakker med tydeligvis ikke har snappet mest med TS de siste 2 mnd.

Nei, den kan vel forsvinne om han (eller hun) snapper mest med en annen person bare en dag. Da har de ikke vært hverandres "bestevenner" hver eneste dag på rad de siste to månedene, rekken er brutt av den ene dagen hvor han snappet mer med en annen.

Det er ikke sånn at man alltid har to hjerter med noen altså. 

Endret av Cuntzilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jr.Garcon skrev:

Ts hadde 2 røde hjerter (dvs de har vært bestevenner i 2 mnd) de to røde hjertene forsvinner kun hvis den du er bestevenn med har snappet mer med en annen de siste 2 månedene. Ja, poenget er jo at den TS snakker med tydeligvis ikke har snappet mest med TS de siste 2 mnd.

Tellingen gjelder ikke de siste 2 mnd, men det siste døgnet. Hun hadde hatt 2 røde/rosa hjerter i 2 mnd, men det ble borte. Det skjer hvis den du har hjerte med snapper mer med en annen i løpet av et døgn eller noe sånt. Ikke de siste 2 mnd. Det er lett å miste disse hjertene, og det er nok ikke tilfeldig, skaper en form for avhengighet.

 

Anonymkode: 3b0ef...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Nei, den kan vel forsvinne om han (eller hun) snapper mest med en annen person bare en dag. Da har de ikke vært hverandres "bestevenner" hver eneste dag på rad de siste to månedene, rekken er brutt av den ene dagen hvor han snappet mer med en annen.

Det er ikke sånn at man alltid har to hjerter med noen altså. 

Nei, den skal absolutt ikke forsvinne etter kun 1 dag. Du får en bestevenn - 2 mnd - og ingen tar den bestevennen sin plass uten å "vinne" over den andre i løpet av en 2 mnd periode.

Jo, du har vel alltid 2 hjerter med noen på vennelista - siden det alltid vil være en du snakker mest med? Eller om det er noe krav til aktivitet for å få 2 hjerter med noen - kanskje man ikke får en bestevenn om en ikke snapper nok :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tellingen gjelder ikke de siste 2 mnd, men det siste døgnet. Hun hadde hatt 2 røde/rosa hjerter i 2 mnd, men det ble borte. Det skjer hvis den du har hjerte med snapper mer med en annen i løpet av et døgn eller noe sånt. Ikke de siste 2 mnd. Det er lett å miste disse hjertene, og det er nok ikke tilfeldig, skaper en form for avhengighet.

 

Anonymkode: 3b0ef...62c

Det er 100 % feil.  Det står i klartekst.

Jeg har 2 hjerter med en person - de forsvinner aldri selv om jeg ikke snapper med henne i 2 dager og så snapper med en kompis intensivt de 2 dagene. De forsvinner kun om jeg / ho i løpet av 2 mnd har snakket mer med en annen.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jr.Garcon skrev:

Nei, den skal absolutt ikke forsvinne etter kun 1 dag. Du får en bestevenn - 2 mnd - og ingen tar den bestevennen sin plass uten å "vinne" over den andre i løpet av en 2 mnd periode.

Jo, du har vel alltid 2 hjerter med noen på vennelista - siden det alltid vil være en du snakker mest med? Eller om det er noe krav til aktivitet for å få 2 hjerter med noen - kanskje man ikke får en bestevenn om en ikke snapper nok :vetikke:

 

Nei, man har ikke alltid hjerter med noen på vennelista. Bestevenn er den som ligger øverst på lista, men man har kun hjerte hvis man ligger øverst på hverandres liste.

Og jo: Dette oppdateres hvert døgn.

 

Anonymkode: 3b0ef...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Jr.Garcon skrev:

Nei, den skal absolutt ikke forsvinne etter kun 1 dag. Du får en bestevenn - 2 mnd - og ingen tar den bestevennen sin plass uten å "vinne" over den andre i løpet av en 2 mnd periode.

Jo, du har vel alltid 2 hjerter med noen på vennelista - siden det alltid vil være en du snakker mest med? Eller om det er noe krav til aktivitet for å få 2 hjerter med noen - kanskje man ikke får en bestevenn om en ikke snapper nok :vetikke:

Jeg vet ikke hundre prosent hvordan algoritmene her fungerer, det er det vel ingen som vet. Men jeg har iallfall sjelden hjerter med folk, bare masse smileyer for det meste, og de hopper jo rundt på vennene mine fra dag til dag.

De gangene jeg har hjerte så forsvinner det også gjerne like fort som det dukket opp, og det kan være på en relativt random person som jeg har sendt noen snaps med en dag bare. Kanskje fordi jeg snapper lite og den personen enda mindre, ikke fordi vi har snappet så ekstremt mye. Selv om man alltid har en man snapper mest med så har man ikke alltid en hjerte-bestevenn. De må jo også snappe mest med deg, ikke sant. Pluss det oppdateres daglig, selv om jeg i min snap-karriere garantert har en jeg har snappet mest med totalt så har den null emojis på seg om vi ikke har snappet nylig.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Cuntzilla skrev:

Jeg vet ikke hundre prosent hvordan algoritmene her fungerer, det er det vel ingen som vet. Men jeg har iallfall sjelden hjerter med folk, bare masse smileyer for det meste, og de hopper jo rundt på vennene mine fra dag til dag.

De gangene jeg har hjerte så forsvinner det også gjerne like fort som det dukket opp, og det kan være på en relativt random person som jeg har sendt noen snaps med en dag bare. Kanskje fordi jeg snapper lite og den personen enda mindre, ikke fordi vi har snappet så ekstremt mye. Selv om man alltid har en man snapper mest med så har man ikke alltid en hjerte-bestevenn. De må jo også snappe mest med deg, ikke sant. Pluss det oppdateres daglig, selv om jeg i min snap-karriere garantert har en jeg har snappet mest med totalt så har den null emojis på seg om vi ikke har snappet nylig.

 

Jeg har 2 røde hjerter på 1 person (de har vel vært der i 4 år kanskje og jeg har mistet streakscore osv. med den personen - snappet mest med en annen i 2 dager etc. - men de to hjertene har aldri forsvunnet, siden vi to alltid har snakket og snappet mest med hverandre over 2 mnd periodene) og på alle de andre på lista så er det sånn du sier - smilefjes, gult symbol og vips vekk dagen etter osv. Samme med et enkelt hjerte.

Nei, det er nok noe sånn at man ikke får en 2xhjertebestevenn om man ikke har en viss aktivitet - men ts har jo fått og hatt de 2 hjertene da :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jr.Garcon skrev:

Jeg har 2 røde hjerter på 1 person (de har vel vært der i 4 år kanskje og jeg har mistet streakscore osv. med den personen - snappet mest med en annen i 2 dager etc. - men de to hjertene har aldri forsvunnet, siden vi to alltid har snakket og snappet mest med hverandre over 2 mnd periodene) og på alle de andre på lista så er det sånn du sier - smilefjes, gult symbol og vips vekk dagen etter osv. Samme med et enkelt hjerte.

Nei, det er nok noe sånn at man ikke får en 2xhjertebestevenn om man ikke har en viss aktivitet - men ts har jo fått og hatt de 2 hjertene da :)

 

Ja, det skal mye til å få de, men poenget er at det skal ikke like mye til for å miste dem. 

Akkurat hvor mange snaps eller hvor mange dager med mer aktivitet med en annen som skal til aner jeg ikke da, men det er garantert ikke to måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Jr.Garcon skrev:

Jeg har 2 røde hjerter på 1 person (de har vel vært der i 4 år kanskje og jeg har mistet streakscore osv. med den personen - snappet mest med en annen i 2 dager etc. - men de to hjertene har aldri forsvunnet, siden vi to alltid har snakket og snappet mest med hverandre over 2 mnd periodene) og på alle de andre på lista så er det sånn du sier - smilefjes, gult symbol og vips vekk dagen etter osv. Samme med et enkelt hjerte.

Nei, det er nok noe sånn at man ikke får en 2xhjertebestevenn om man ikke har en viss aktivitet - men ts har jo fått og hatt de 2 hjertene da :)

 

 

Ja, det kan jo hende at det doble hjertet sitter hardere fast enn det gule og røde.. Må jo være noe sånt hvis det du sier stemmer at du har snappet lite med bestevennen og flere med andre uten at det har forsvunnet. Hos meg har i alle fall det røde hjertet forsvunnet etter et par dager med mindre kontakt.

Anonymkode: 3b0ef...62c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Ja, det skal mye til å få de, men poenget er at det skal ikke like mye til for å miste dem. 

Akkurat hvor mange snaps eller hvor mange dager med mer aktivitet med en annen som skal til aner jeg ikke da, men det er garantert ikke to måneder.

Det står det tar 2 mnd før man får hjerte ganger 2 bf , jeg tror det vil ta 2 mnd med gjensidig mer aktivitet med en annen for å dytte den gamle bf ut.

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Ja, det kan jo hende at det doble hjertet sitter hardere fast enn det gule og røde.. Må jo være noe sånt hvis det du sier stemmer at du har snappet lite med bestevennen og flere med andre uten at det har forsvunnet. Hos meg har i alle fall det røde hjertet forsvunnet etter et par dager med mindre kontakt.

Anonymkode: 3b0ef...62c

Ja, hun har f.eks vært på ferie og da har det vært null snaps på 2-3 dager og da har jeg snappa med de andre på lista mi. De to hjertene har ikke forsvunnet av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...