Gå til innhold

Mistet hjerte på Snap! Har han en annen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet det høres litt psyko ut, men har hatt to hjerter med han jeg dater veldig lenge nå. Plutselig ble de borte i dag. Snapper han mer med noen andre, eller kan det være en feil hos Snap Chat. Har hørt om at det har skjedd slike glitcher før da mange mistet ikonene samme dag osv. Men redd jeg er naiv ved å tenke sånn. Noen andre som har mistet ut av det blå i dag? 

Anonymkode: aba7f...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han hadde en lang samtale med en kompis igår? Har jo kommet spill på snap, så kanskje han spilte med noen å ikke tenkte over hjertet? Kan være mange grunner...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hjertene forsvinne om man fremdeles snakker mest med hverandre, men ikke like mye/ofte som før? Altså at hjertene kommer av å både være «bestevenn» + hyppighet? Eller MÅ det bety at han snapper mer med noen andre? 

Ts

Anonymkode: aba7f...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet det høres litt psyko ut, men har hatt to hjerter med han jeg dater veldig lenge nå. Plutselig ble de borte i dag. Snapper han mer med noen andre, eller kan det være en feil hos Snap Chat. Har hørt om at det har skjedd slike glitcher før da mange mistet ikonene samme dag osv. Men redd jeg er naiv ved å tenke sånn. Noen andre som har mistet ut av det blå i dag? 

Anonymkode: aba7f...1f3

Så sant det ikke er en feil/glitch, så mister man de to bestevenn hjertene kun om den andre (eller du) de siste 2 månedene har snappet og pratet mer med en annen person 😕 .

Folk vinkler det som tragisk uten at de skjønner en dritt av greia :ler:  Poenget er jo at det symbolet med all tydelighet viser hvem personen prater OG sender mest bilder med. Så Mr and Mrs retardos, det er ikke så rart at en person kan lure på akkurat det. Men jeg noterer meg at dere er sånn :cool: 🚬 cooole folk som driter i om daten/typen/dama unngår deg eller skravler en drøss bak ryggen din med andre av motsatt kjønn.

(Nei TS , de skal alltid være der om du snakker mest med han og han snakker mest med deg) algoritmen skal i alle fall være lagd slik hvis det ikke her har skjedd en feil.

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som noe jeg kunne skrevet selv😂 

Håper virkelig ikke han er utro. Kan jo sjekke mobilen hans når han sover? Ikke er tilstede? Eller sitte ved siden av han når han er på snap og se?

men tydeligvis har han snakket mye med noen andre ja 😕 mest sannsynlig

Anonymkode: d602e...a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han eller du har nok snapet mer med noen andre i en periode enn med hverandre. Så dette kan være begge sin feil. Det behøver absolutt ikke å være noe.

Skjedde meg engang da jeg snapet heftig med venninna mi ei helg hun ikke var tilstede😂

Snapscoren forblir den samme, men utrolig kjedelig å gå fra to rosa hjerter til smilefjes og måtte gå gjennom hele prosessen på nytt. To måneder til det blir rosa igjen om dere begge snaper hverandre heftig😉

Snapscoren øker ikke ved chatsamtaler, kun ved bildesnaper.

For å sjekke dette kan du notere deg ned hvor høy snapscoren hans er nå, og hvor fort den øker når dere ikke snaper sammen/ er tilstede med hverandre. Teit og barnslig, I know, men slik avslørte jeg min utroe ex, som sex-snapet elskerinnen sin imens jeg satt godtroende hjemme.

Anonymkode: 699f8...1d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som noe jeg kunne skrevet selv😂 

Håper virkelig ikke han er utro. Kan jo sjekke mobilen hans når han sover? Ikke er tilstede? Eller sitte ved siden av han når han er på snap og se?

men tydeligvis har han snakket mye med noen andre ja 😕 mest sannsynlig

Anonymkode: d602e...a1b

Å sjekke telefonen hans er high way to hell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg igjen, men synes det er helt idiotisk. Man må ikke la sosiale medier styre livet sånn, drive med teit kontroll. Hadde det ikke vært slike hjerter, hadde du jo ikke tenkt på det?

Han jeg dater og jeg har hatt røde (ikke rosa) hjerter tre ganger. Alle tre gangene mistet vi det. Han sto på min førsteplass på bestevenn-lista, så da betød det at han snappet (sendte bilder) mer med noen annen. Jeg må si at jeg kjente uro ved dette og stresset med det, men har tenkt i ettertid at det er helt bortkastet energi. Hvis mannen er utro og snapper med en elskerinne, er det vel ikke bildene som sendes på snap som er det verste? Det er vel det faktum at han har upassende kontakt og møter en annen (snapchat eller ikke).

Ikke la sosiale medier styre livet! De er bare for moro skyld, og betyr jo i det lange løp ikke så voldsomt mye for en relasjon.

 

Anonymkode: 3b0ef...62c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snapchat har full oversikt over HVA folk sender tll hverandre. Hjerter får man bare på den personen man sender/mottar mest meldinger med seksuelt innhold til/fra. Typen din har nok funnet seg en ny

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FrodeF skrev:

Snapchat har full oversikt over HVA folk sender tll hverandre. Hjerter får man bare på den personen man sender/mottar mest meldinger med seksuelt innhold til/fra. Typen din har nok funnet seg en ny

bullshit!!

Anonymkode: 3b0ef...62c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Velkommen til 2018, der snapchat har tatt over verden - og man tror daten er utro fordi en emoji forsvinner.. Voks opp jente!

Anonymkode: 3e7f1...7bc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sex noen ganger med en som har dame (visste ikke om det). Han var alltid min nr 1 bestevenn på snap, vi snappet myye, men jeg var aldri hans, går utifra at dama var nr 1 og med hjerte. Poenget er at utro kan han være uansett hvor mye kontakt og røde hjerter han har med deg. Kanskje er det en kompis han snapper mye med, i forbindelse med jobb, gaming osv. 

Anonymkode: 6428e...05b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂😂😂😂😂😂😂 OMG! Fjernet hjerte på Snapchat.....ja, da er livet over gitt......

Anonymkode: 71e8b...190

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde sex noen ganger med en som har dame (visste ikke om det). Han var alltid min nr 1 bestevenn på snap, vi snappet myye, men jeg var aldri hans, går utifra at dama var nr 1 og med hjerte. Poenget er at utro kan han være uansett hvor mye kontakt og røde hjerter han har med deg. Kanskje er det en kompis han snapper mye med, i forbindelse med jobb, gaming osv. 

Anonymkode: 6428e...05b

 

Just my point! Mye unødvendig bekymringer rundt dette hjertestyret og snap-scoren! Tenk så enkelt det hadde vært hvis disse ton tingene ikke eksisterte!

Anonymkode: 3b0ef...62c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...