Gå til innhold

Kan øyenbryn bli borte?


Suzy

Anbefalte innlegg

Ja, over lang tid med napping BLIR mange av hårene borte. Har nappet i 10 år, og det har blitt betraktelig færre enn i starten...

Men det tar noen år, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det finnes faktisk folk som har veeldig liten hårvekst.. og ikke har øyenbryn...

Hun i Fagerstrand barberer. Vet hvem hun er og på nært hold kan en tydelig se "sjeggstubb" der de normale øyenbrynene hennes skal være! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Greit nok det da, men herregud!!! Det MÅ da gå ann å gjøre en bedre tegnejobb enn det der? :o

Ja, det var det jeg også mente :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hun i Fagerstrand barberer. Vet hvem hun er og på nært hold kan en tydelig se "sjeggstubb" der de normale øyenbrynene hennes skal være! :hoho:

Himmel.. :o

tenk deg hvordan det er å ta på dem..!

Greit nok at noen mangler bryn, da kjennes det jo glatt, men skjeggstubber over øynene.. begriper ikke at kjæresten ikke hinter om at det der ikke er noe fint..

Tror jeg selv ville blitt sprø når stubbene vokste ut og gått og pirket på dem hele tiden. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

En klassevenninne med rødt hår og fregner barberte bort øyenbrynene og tegnet på i en periode. :riste: For seg selv er jo det bare grusomt stygt, men i tillegg klarte hun aldri tegne dem likt, så det så jo latterlig ut. I tillegg "forsvant" de engang i gymmen da hun ble litt varm, og makan til skremmende tryne skal man lete lenge etter... :hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Min lillesøster nappet ut øyenbrynene i sin spede ungdom. Hvorfor aner jeg ikke, for hun hadde de nydeligste bryn. Hun nappet dem jevnlig helt bort, og var uten øyebryn i kanskje fem år.

Nå prøver hun å gro dem ut igjen, men sliter ganske mye med retningen hårene vokser i og slikt. Tror hun stusser dem med saks for å få dem til å se bra ut. Når jeg tenker tilbake på hvordan søsteren min har slitt og angret seg etter at hun nappet brynene helt vekk, anbefaler jeg ingen andre å gjøre det samme...

En ser rimelig rar ut egentlig...og det kan bli ganske tidkrevende å tegne på øyenbryn hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Som noen andre muligens nevnte, kjipt at dem man nappet helt bort én gang ikke kommer igjen, mens dem man napper jevnlig under, DE kommer hele tiden og de kommer fort ut! HVORFOR!!

Da jeg var 16 år dreit jeg meg ut ved å nappe ut alt sammen, og senest i det siste har de begynt å se ut som ordentlige øyenbryn og nå er jeg 19... de er ganske tynne og små da men uansett, ser det bra ut har det ikke noe å si ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare hvorfor i alle dager dette har blitt en så pass vanlig fjortisgreie? Er det en ting idolene deres gjør? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Kan noen forklare hvorfor i alle dager dette har blitt en så pass vanlig fjortisgreie? Er det en ting idolene deres gjør? :klø:

Lurer jeg også på! Det SKAL jo være hår der..

smak er tydeligvis noe som fordufter helt en periode i fjortisalderen - i alle fall ofte. :ler:

Synd at jenter som egentlig er pene føkker til hele trynet sitt.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane
De vokser nok ut igjen , men det kan ta litt tid.

La henne kikke på den jenta fra "fagerstrand" som har to skjeve sorte streker til øyenbryn :o

Kjenner henne - litt perifert - og har bare sååå lyst til å si fra at det ikke er pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner henne - litt perifert - og har bare sååå lyst til å si fra at det ikke er pent.

Med tanke på alle kommentarene her så tror jeg du kan se det som en barmhjertig handling... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...