Gå til innhold

Kan øyenbryn bli borte?


Suzy

Anbefalte innlegg

Når man er mor til nybakt tenåring kommer man ut for mye rart.. :roll:

Her om dagen syns jeg det var noe merkelig med ansiktssymmetrien hennes og når jeg så bedre etter viste det seg at hun hadde nappet brynene ALTFOR ivrig. Jeg har tenkt å gi henne et kurs når de vokser ut igjen, MEN så begynte jeg å lure på om det kan gå sånn at de ikke vokser ut igjen...?

Prøver å skremme henne med at hun kan bli som en av de damene som tegner på seg øyebryn om hun ikke lar det der være... men er det sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Jeg har sett gamle damer uten øyenbryn, men ikke tenåringer, så fremst de ikke barberer dem bort, da :ler: Og den moten: først barbere bort, deretter tegne opp svarte, tynne streker med sprittusj *grøss*

Snakk heller fornuft med henne, skremming duger lite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en periode hvor jeg barberte bort øyenbrynene mine og tegnet de opp isteden, og jeg har hatt flere perioder hvor jeg har vært litt vel ivrig med pinsetten..

Men, det har alltid vokst ut igjen.

Så nei, jeg tror ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart de vokser ut igjen

.. hvertfall de hårene som er der du helst napper dem vekk.. så da regner jeg med at de andre kommer også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

De vokser nok ut igjen , men det kan ta litt tid.

La henne kikke på den jenta fra "fagerstrand" som har to skjeve sorte streker til øyenbryn :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
De vokser nok ut igjen , men det kan ta litt tid.

La henne kikke på den jenta fra "fagerstrand" som har to skjeve sorte streker til øyenbryn :o

:ler: Ja, hun ser jo heeeelt merkelig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre!

Jeg har sagt at de på sikt kan bli vekk om hun fortsetter å nappe sånn... og det trodde jeg faktisk, men det er jo bra de kommer tilbake. Har jo tenkt å informerre henne skikkelig om hvordan det skal gjøres da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

I den aldersgruppen ser de ut til å synes at Fagerstrand-look er IN :o Jaja, slikt forandrer seg (som oftest) med årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuddly
La henne kikke på den jenta fra "fagerstrand" som har to skjeve sorte streker til øyenbryn :o

Jeg får heeelt NOIA av å se på de/sånne øyenbryn :hår:

Hva i gudsfaderensnavn er det de tenker på - og har de ikke speil?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bringebær

Jeg får heeelt NOIA av å se på de/sånne øyenbryn :hår:

Hva i gudsfaderensnavn er det de tenker på - og har de ikke speil?!?

Helt utrolig... Klarer ikke forstå at noen kan gå sånn... og typen? Synes han virkelig det er fint?? Hadde det vært min type, så hadde han sagt i fra for leeenge siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er ganske sikker på at noen av hårene jeg har nappet i sin tid har sluttet å vokse ut. De fleste kommer nok ut igjen, men jeg tror faktisk jeg har klart å drepe noen. Så jeg tror enkelte hår KAN bli borte, men det er vel lite sannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aurélie

De kan helt klart bli borte ja, dersom du systematisk napper de vekk over lengre tid. Men samtidig tror jeg at det er litt individuelt. På de aller fleste av oss tar det iallefall sinnsykt lang tid før det vokser ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

De blir mer eller mindre borte med tiden...

Jeg har både skåret og nappet mine i over tretti år nå, og nå trenger jeg kun å tynne litt i underkant en veldig veldig sjelden gang... og utover på siden mot tinningen er det knapt hår i det hele tatt lenger.... og jeg skulle gjerne hatt dem bitte lite grann tykkere enn de faktisk blir nå for tiden...

Datteren min barberer dem bort og tegner øyenbryn (ikke sånne tynne tusjstreker - men pene måkevinger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La henne kikke på den jenta fra "fagerstrand" som har to skjeve sorte streker til øyenbryn :o

Nå har ikke jeg sett Fagerstrand, så jeg tok en titt på TV2.no, og :o er det MULIG! :hakeslepp: Hvordan kan hun tro at det er pent med de bryna? De så jo såååå naturlige ut...Not! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Datteren min barberer dem bort og tegner øyenbryn (ikke sånne tynne tusjstreker - men pene måkevinger)

Det nekter jeg å tro er pent.. greit nok å tegne litt, men IKKE barbere! Du vil nok ikke såre den troskyldige, men jeg tipper dere vil le godt av konfirmasjonsbildene(?) om noen år. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja, hun ser jo heeeelt merkelig ut!

Det finnes faktisk folk som har veeldig liten hårvekst.. og ikke har øyenbryn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cuddly

Det finnes faktisk folk som har veeldig liten hårvekst.. og ikke har øyenbryn...

Greit nok det da, men herregud!!! Det MÅ da gå ann å gjøre en bedre tegnejobb enn det der? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Klart de vokser ut igjen

.. hvertfall de hårene som er der du helst napper dem vekk.. så da regner jeg med at de andre kommer også :wink:

:riste:

Jeg kjenner en haug med modelljenter som har fått ødelagt brynene etter år med voldsom napping. enten vokser hårene ut i så rare retninger at det ikke er vits å ha dem (rett ut eller feil vei for eksempel), eller de kommer ut kjempemørke og lette å skille fra "original"hårene så det ser helt rart ut.

Print ut dette innlegget og vis til jenta di, suzy, hun kommer til å angre seg grønn når fjortis-nykkene roer seg og hun vil være pen i 20årsalderen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det finnes faktisk folk som har veeldig liten hårvekst.. og ikke har øyenbryn...

Ja men da kan man heller ty til tattovering. det ser i hvertfall LITT normalt ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...