Gå til innhold

Samletråd for RFSU tester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flottelotte skrev (31 minutter siden):

Hei! Jeg er så nysgjerrig på deg, har du testet i dag?🥰

Tørte ikke 😅 bruker flo appen og den har endret seg litt med tanke på el osv. så tror jeg er 7dpo idag. Så regner med at det er litt for tidlig. Så prøver å vente til i imorgen eller helst lørdag. Har vell 4 tester liggende, så får se om jeg klarer å vente 😅 når jeg er på jobb drikker jeg lite og går ofte skjeldent på do, så kanskje jeg tar en når jeg kommer hjem 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minime0 skrev (3 timer siden):

Tørte ikke 😅 bruker flo appen og den har endret seg litt med tanke på el osv. så tror jeg er 7dpo idag. Så regner med at det er litt for tidlig. Så prøver å vente til i imorgen eller helst lørdag. Har vell 4 tester liggende, så får se om jeg klarer å vente 😅 når jeg er på jobb drikker jeg lite og går ofte skjeldent på do, så kanskje jeg tar en når jeg kommer hjem 😅

Klarte seff ikke å vente 😂 så tok en når jeg kom hjem. Ser nå en veldig svak strek, så om det bare e skyggestrek eller ikke er jeg usikker på 😅

8790FB42-E484-4E71-BDBA-49B46F2D2AD0.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minime0 skrev (1 time siden):

Klarte seff ikke å vente 😂 så tok en når jeg kom hjem. Ser nå en veldig svak strek, så om det bare e skyggestrek eller ikke er jeg usikker på 😅

8790FB42-E484-4E71-BDBA-49B46F2D2AD0.jpeg

Ser den jeg også! Spennende, ta en ny løpet av helgen 😁😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler virkelig ikke rfsu tester.. fått skyggestreker og falske streker flere ganger .... 

Anonymkode: 442e3...c90

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flottelotte skrev (1 time siden):

Ser den jeg også! Spennende, ta en ny løpet av helgen 😁😍

Jaa 😍 har 1 babyplan strimmel, 1 CB og 1 CB digital. Så får se hva som skjer 👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minime0 skrev (13 timer siden):

Jaa 😍 har 1 babyplan strimmel, 1 CB og 1 CB digital. Så får se hva som skjer 👏🏼

Gleder meg til oppdatering løpet av helgen 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til oppdatering løpet av helgen 😍

Tok en ny idag, men var ganske samme som igår. Så skal prøve å vente til søndag 😊 men er så spent 🤞🏼😍

BEF57097-FADC-4451-92FD-04CCF580C05A.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minime0 skrev (21 timer siden):

Tok en ny idag, men var ganske samme som igår. Så skal prøve å vente til søndag 😊 men er så spent 🤞🏼😍

BEF57097-FADC-4451-92FD-04CCF580C05A.jpeg

Krysser fingre for deg 🤞😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på dine vegne! Testet i dag?😁

Ja, tok 2 😂 den ene er tidlig test og en CB. Tidligtesten har en svak strek og cb ingen strek. Er ca 10dpo idag, så er jo litt tidlig enda. Så får ta ny om et par dager. Flo appen sier at mens skal komme tirsdag (12dpo), synses det var litt tidlig, men får bare vente å se 😊

F05D007A-8FCC-4498-8EFC-D39EBF29B13D.thumb.jpeg.5c43ef8f45710ebc1f5eda51b39462ed.jpeg8D8E92DA-451D-496E-83D5-188BDBF9D2AE.thumb.jpeg.e70b265949eab11851c1622547318d9e.jpeg

Endret av Minime0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minime0 skrev (7 minutter siden):

Ja, tok 2 😂 den ene er tidlig test og en CB. Tidligtesten har en svak strek og cb ingen strek. Er ca 10dpo idag, så er jo litt tidlig enda. Så får ta ny om et par dager. Flo appen sier at mens skal komme tirsdag (12dpo), synses det var litt tidlig, men får bare vente å se 😊

Fikk ikke til å legge ved bilde.. 

Endret av Minime0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minime0 skrev (1 time siden):

Fikk ikke til å legge ved bilde.. 

Ser den svake streken godt altså, jeg vil si positiv, slik var jo min også🤞😍 hvisker gratulerer ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flottelotte skrev (19 minutter siden):

Ser den svake streken godt altså, jeg vil si positiv, slik var jo min også🤞😍 hvisker gratulerer ❤

Tørr ikke å tro det selv enda og heller ikke juble 😅 men skal vente et par dager før jeg tar ny test også ser jeg hva den sier. Men håper det sitter denne gang 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minime0 skrev (21 minutter siden):

Tørr ikke å tro det selv enda og heller ikke juble 😅 men skal vente et par dager før jeg tar ny test også ser jeg hva den sier. Men håper det sitter denne gang 😍

Skjønner deg svært godt! Brukte 13 mnd med jenta vår som ble 1 år nå i juli! Denne gangen satt det på første forsøk! Hadde trudd vi skulle bruke lengre tid 😅 bare håpe det klamrer seg fast nå❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flottelotte skrev (50 minutter siden):

Klarer ikke slutte å teste! Fikk denne nå 😍 helt uvirkelig at det faktisk står gravid der 🙊😍

20210829_164220.jpg

Gratulerer❤❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Flottelotte skrev (7 timer siden):

Skjønner deg svært godt! Brukte 13 mnd med jenta vår som ble 1 år nå i juli! Denne gangen satt det på første forsøk! Hadde trudd vi skulle bruke lengre tid 😅 bare håpe det klamrer seg fast nå❤

Krysser fingrene for deg 🥰 og gratulere😍

Jeg har en sønn på 2,5år og tok siste p-sprøyta i januar. Så har hørt det kan ta tid før kroppen blir normal igjen, har også PCOS. Så håper testene blir sterkere. Fikk beskjed fra legen om å gå til privat gyn i august/september for å sjekke hvordan ting ser ut, så får bare smøre meg med tålmodighet vist det ikke blor noe denne prøveperioden 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minime0 skrev (9 timer siden):

Krysser fingrene for deg 🥰 og gratulere😍

Jeg har en sønn på 2,5år og tok siste p-sprøyta i januar. Så har hørt det kan ta tid før kroppen blir normal igjen, har også PCOS. Så håper testene blir sterkere. Fikk beskjed fra legen om å gå til privat gyn i august/september for å sjekke hvordan ting ser ut, så får bare smøre meg med tålmodighet vist det ikke blor noe denne prøveperioden 😊

Ja det kan ta tid, jeg sluttet på prevensjon mai 2018, ble gravid juni 2019, mistet i MA august 2019, ble gravid igjen oktober 2019, som resulterte i frøkna ❤ vi bestemte oss for at jeg ikke skulle begynne med prevensjon igjen, siden vi ville ha 2 relativt tette. Fikk tilbake mensen nå i april. Snakket da om å begynne å prøve til høsten, så klaffet det visst den første mnd vi prøvde 🙈😍 vi fikk faktisk positiv test samme dato som vi mistet den første i 2019 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...