Gå til innhold

Var han bare ute etter bare et ons?:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 12.9.2018 den 13.02):

Ts igjen! Kan også legge til at vi pulte uten kondom. Jeg vet jeg har ingen sykdommer, jeg testet meg for 2 måneder siden, og sist jeg hadde sex var for 5 mnd siden før jeg traff han her. Sjeldent jeg har sex liksom, men han her liksom? Møter ei annen jente for sex samme dagen rett etter meg? Hva om han har kjønnssykdommer når han puler rundt med jenter uten å bruke beskyttelse? Jeg blir redd :( 

Anonymkode: b6230...a10

Ta ansvar for ditt eget liv da, og ikke være så naiv. Du møter en mann ute på byen og dere har sex bare timer etter dere er blitt kjent, hva forventet du egentlig? En seriøs partner? Da er du bare dønn naiv og du må våkne. Når han så behandler det slik "pule og hive ut" inn med neste dame så furter du over dette? Blokker drittsekken og kom de videre. Legg dette på kontoen over tåpelige tabber du har gjort. Vil du ha seriøse forhold og trygg sex, så må du nesten jobbe for å få dette til og ikke bare finne noen på byen. Alle vet jo hva det er for noe stor sett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 12.9.2018 den 12.56):

Hei dere, jeg har tidligere skrevet et innlegg her inne som dere kan lese «er han bare ute etter sex? Verdt å ta en sjanse?» for dere som husker. Dere kan gå og lese den om dere vil.

Så saken er at jeg møtte han, på en fredagskveld ute på en pub/nattklubb, kall det hva dere vil. Vi møttes rundt 10 tiden på kvelden, fredagen 24 august. Var der i ca 3 timer, så dro vi hjem til han. Jeg ble mest full, han var vell bare brisen som jeg kan huske. Vi endte opp med å ha sex, jeg ville egt ikke men jeg var med på det fordi han var så kåt og prøvde seg. Sexen var bra i seg selv og jeg ble sovende over hos han. Dagen etter da vi våkna var det litt anspent stemning merket jeg. Han spurte om jeg «kan du ikke suge meg a?» så gjorde jeg det, helt til han kom. Han sto opp gikk i dusjen og spurte om jeg ville bli med. Jeg sa ja og hang meg på og dusja sammen. Spiste noe mat. Vi hadde senere sex igjen. Og etter det sa han at jeg måtte gå, og han virka litt merkelig i måten han sa det på:/ men jeg tenkte jeg måtte gå siden klokken var allerede rundt 15:00 eller mer. Så hører jeg mobilen hans vibrerer, det er ei jente som ringer han. Jeg fikk litt panikk og spurte hvem hun var. Han bare «det ei som kommer på besøk til meg for litt kos og knull, derfor må du dra!».. Jeg ble litt satt ut men bare sa «ok, ja skjønner, dere får kose dere», så gikk jeg ut i gangen, kledde på meg og vi sa hade, men før jeg rakk å gå ut sa han jeg måtte sende noen sexy bilder av meg når jeg kom hjem.. Det gjorde jeg, og han svarte ikke på snappene... 

 

Det er nå gått snart 3 uker siden vi møttes og jeg har ikke fått høre noe mer fra han om vi skal møtes igjen... Han tar kun kontakt med meg når han er kåt og vil se bilder, ellers utenom det eksisterer jeg liksom ikke 😕 Føler meg så utrolig brukt etter å ha møtt han, bare sånn «bruk og kast» rett og slett... Det er en vond følelse å sitte igjen med helt klart. Hva skal jeg gjøre? Foreslå å møtes igjen eller droppe kontakten med han? Merker jo mer jeg snapper han og enda har han i kontaktlista jo mer vondt får jeg inni meg. Så alt jeg betydde for han var bare til sex, ingenting mere.. Han kunne jo vært ærlig om hva han var ute etter før vi møttes? Hvorfor skal gutter «lure» oss til sengs og spille på følelsene til jenter heletiden? Jeg blir matt :( 

Anonymkode: b6230...a10

Han trenger flere huler samtidig, så det er bare å kjøpe på! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...