Gå til innhold

Var han bare ute etter bare et ons?:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er ikke troll det er ekte. Har bevis om noen vil se men orker ikke legge ut sladde over navn fordi enkelte ikke tror på det noen sier 🙂🙂

Anonymkode: b6230...a10

Du vet at moderatorene kan finne brukeren bak AB-koden?

Anonymkode: 01d50...538

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ville ikke dere stått opp dere selv jenter? 

 

Ts

Anonymkode: b6230...a10

Joda, jeg står opp for meg selv, men ville gjort det langt før å i etterkant tenker at dette var en dum ting. Hadde jeg vært så dum at jeg hadde hatt sex med en som så tydelig hadde vist at det kun var det han var ute etter ville jeg dessuten ta det på min egen tabbekvote. 

Nå tror jeg at du er et troll, som kun hadde intensjoner om å lage den forrige tråden for å kunne følge opp med denne, KUN for å fordumme kvinner, og lage en historie der du kunne poengtere at noen kvinner i etterkant av sex påstår at det er voldtekt , bare fordi de angrer på egne handlinger. Så kan du vel i andre tråder der dette påstås referere til denne tråden som "bevis". 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei dere, jeg har tidligere skrevet et innlegg her inne som dere kan lese «er han bare ute etter sex? Verdt å ta en sjanse?» for dere som husker. Dere kan gå og lese den om dere vil.

Så saken er at jeg møtte han, på en fredagskveld ute på en pub/nattklubb, kall det hva dere vil. Vi møttes rundt 10 tiden på kvelden, fredagen 24 august. Var der i ca 3 timer, så dro vi hjem til han. Jeg ble mest full, han var vell bare brisen som jeg kan huske. Vi endte opp med å ha sex, jeg ville egt ikke men jeg var med på det fordi han var så kåt og prøvde seg. Sexen var bra i seg selv og jeg ble sovende over hos han. Dagen etter da vi våkna var det litt anspent stemning merket jeg. Han spurte om jeg «kan du ikke suge meg a?» så gjorde jeg det, helt til han kom. Han sto opp gikk i dusjen og spurte om jeg ville bli med. Jeg sa ja og hang meg på og dusja sammen. Spiste noe mat. Vi hadde senere sex igjen. Og etter det sa han at jeg måtte gå, og han virka litt merkelig i måten han sa det på:/ men jeg tenkte jeg måtte gå siden klokken var allerede rundt 15:00 eller mer. Så hører jeg mobilen hans vibrerer, det er ei jente som ringer han. Jeg fikk litt panikk og spurte hvem hun var. Han bare «det ei som kommer på besøk til meg for litt kos og knull, derfor må du dra!».. Jeg ble litt satt ut men bare sa «ok, ja skjønner, dere får kose dere», så gikk jeg ut i gangen, kledde på meg og vi sa hade, men før jeg rakk å gå ut sa han jeg måtte sende noen sexy bilder av meg når jeg kom hjem.. Det gjorde jeg, og han svarte ikke på snappene..

 

Det er nå gått snart 3 uker siden vi møttes og jeg har ikke fått høre noe mer fra han om vi skal møtes igjen... Han tar kun kontakt med meg når han er kåt og vil se bilder, ellers utenom det eksisterer jeg liksom ikke 😕 Føler meg så utrolig brukt etter å ha møtt han, bare sånn «bruk og kast» rett og slett... Det er en vond følelse å sitte igjen med helt klart. Hva skal jeg gjøre? Foreslå å møtes igjen eller droppe kontakten med han? Merker jo mer jeg snapper han og enda har han i kontaktlista jo mer vondt får jeg inni meg. Så alt jeg betydde for han var bare til sex, ingenting mere.. Han kunne jo vært ærlig om hva han var ute etter før vi møttes? Hvorfor skal gutter «lure» oss til sengs og spille på følelsene til jenter heletiden? Jeg blir matt :( 

Anonymkode: b6230...a10

Sa han det ? 😮 😮

Han høres ut som en drittsekk! MEN jeg skjønner ikke hva han har lurt deg på og ikke vært ærlig på? Du møter en ukjent kar på byen og blir med han hjem for sex. Skjønner ikke helt hvem andre du skal skylde på enn deg selv for at du føler deg brukt? Håper du hadde vett på å beskytte deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er vi enige om å være uenig :) Voldtekt har alle et forskjell syn på. Og ja han brukte meg og vil kun ha meg til sex, da er det voldtekt spør du meg

Anonymkode: b6230...a10

Du er jo åpenbart en mann som prøver å sverte jenter, fordi som dere incels sier: «Alle jenter lyver om voldtekt». Tafatt forsøk.

Anonymkode: 54680...f90

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Dette er en tråd som understreker samfunnets tendens til fullstendig ansvarsfraskrivelse samt inntatt offerrolle.

Håper inderlig det er troll.

Tror heller vi kan si at dette er en tråd som understreker menns (trolls) behov for å latterliggjøre voldtekt og voldtektsanklager ved å prøve å sverte anmeldelser og voldtektstall med å lage fiktive scenarioer for å prøve å fremstille det som en normal tankegang blant kvinner å anmelde sex de angrer på. Overhodet ikke normalt,  og helt klart trill ja 

Anonymkode: 64c54...197

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten: så det er ikke kvinners ansvarsfraskrivelse og inntatt offerrolle som du kaller det som er problemet her, men trollets trang til å prøve å bagatellisere faktiske overgrep og diskreditere kvinners stemme og anmeldelser når det kommer til det. Det er samfunnsproblem, ikke at kvinner ønsker å gå i en "inntatt offerrolle" for oppmerksomhet eller penger. 

Kan du navnet på noen av de 59 kvinnene som stod frem mot Bill cosby? Ingen menn ville kunnet navngi fem av de , ei heller spurt de om autograf om de så dem, så kvinner anmelder ikke overgrep for oppmerksomhet og "inntatt offerrolle" , og under halvparten av de som anmelder søker om erstatning så det er heller ikke av økonomiske grunner (de som søker om erstatning gjør det fordi advokaten deres gjør de bevisste på det økonomiske tapet overgrepet har medført med lege, psykolog,  reise til og fra avhør og rettsaker og sykemelding fra jobb). Det er myter skapt av menn som må dø, ikke opprettholdes, for det undertrykker alvorlighetsgraden av voldtekt og kvinners varsling, det er allerede ti tusen vis av mørketall og å prøve å fremstille det som at kvinner som anmelder voldtekt bare angrer er grovt gjort.

Anonymkode: 64c54...197

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Har en mistanke om at du kun troller? Ingen kan oppriktig være så utrolig naiv..?

Anonymkode: 280a0...178

Selvsagt et troll, og alle biter på. 

Anonymkode: 11176...c24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvsagt et troll, og alle biter på. 

Anonymkode: 11176...c24

Nei, alle biter ikke på. Heller ikke i de andre trådene du skriver dette i.

Anonymkode: 01d50...538

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts svarer og tenker sånn som en fyr TROR dumme damer tenker, ingen er virkelig som dette her. Kunne neeesten trodd det helt til voldtekt kom opp. Da skjønte jeg at det bare var tull. 

Anonymkode: e8448...258

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, alle biter ikke på. Heller ikke i de andre trådene du skriver dette i.

Anonymkode: 01d50...538

Har ikke skrevet dette i noen andre tråder. 

Anonymkode: 11176...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Det er jo voldtekt siden jeg egt ikke ville men ble på det, og nå angrer jeg så fælt

Anonymkode: b6230...a10

TOSK! Lær deg hva voldtekt egentlig er! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2018 den 18.28, AnonymBruker skrev:

Ts her

Nå har jeg snakka med fyren.. Oppdatering kommer 

Anonymkode: b6230...a10

Jeg sendte han melding og fortalte hva jeg synes om hvordan han har brukt meg. Jeg la meg helt flat og delte alle mine tanker. 20 minutter senere åpner han meldingen, så bare blokkerer han meg??? Hvorfor holder han på med det? Jeg blir virkelig skuffet over hvordan noen gutter kan behandle damer

 

TS

Anonymkode: b6230...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje gå får den mer sjenerte typen neste gang som blir utrolig glad for at han får oppmerksomhet isteden for en som har kvinner rullerende på telefonen. Det er ikke noe feil i konseptet i for seg om begge parter er enig, men høres ut som han var veldig klar på hva greia var og du bare forsatte selv om det er klart at du vil ha mer enn bare sex. 

Anonymkode: 27d2c...73d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kanskje gå får den mer sjenerte typen neste gang som blir utrolig glad for at han får oppmerksomhet isteden for en som har kvinner rullerende på telefonen. Det er ikke noe feil i konseptet i for seg om begge parter er enig, men høres ut som han var veldig klar på hva greia var og du bare forsatte selv om det er klart at du vil ha mer enn bare sex. 

Anonymkode: 27d2c...73d

Tusen takk for råd!😊 

TS

Anonymkode: b6230...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sendte han melding og fortalte hva jeg synes om hvordan han har brukt meg. Jeg la meg helt flat og delte alle mine tanker. 20 minutter senere åpner han meldingen, så bare blokkerer han meg??? Hvorfor holder han på med det? Jeg blir virkelig skuffet over hvordan noen gutter kan behandle damer

 

TS

Anonymkode: b6230...a10

Menn gidder da knapt nok drama fra damer de bryr seg om og er kjæreste med. Klart de blokkerer ligg som blir vanskelig..

Anonymkode: ce306...5f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn gidder da knapt nok drama fra damer de bryr seg om og er kjæreste med. Klart de blokkerer ligg som blir vanskelig..

Anonymkode: ce306...5f7

Synes bare det er veldig dårlig gjort og kynisk å blokkere sånn.. Er det noe jeg virkelig hater det er folk innen datingkulturen som bare skal ghoste sånn. Og tenker ikke at om vi tilfeldig møtes at det blir kleint for han mtp at han blokkerer meg sånn? 

Håper han ender opp alene og singel resten av livet jeg! Ingen damer vil ha en slik fyr med null respekt for dem

Anonymkode: b6230...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...