Jump to content
AnonymBruker

Var han bare ute etter bare et ons?:(

Recommended Posts

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Det er jo voldtekt siden jeg egt ikke ville men ble på det, og nå angrer jeg så fælt

Anonymkode: b6230...a10

Nei. Det er voldtekt hvis han oppnår den seksuelle omgangen ved vold eller trusler. At du "egentlig ikke ville, men ble med på det fordi han var kåt og prøvde seg" (for å bruke din egen formulering), har ingen verdens ting med voldtekt å gjøre.

Men ærlig talt, dette klarer jeg igrunn ikke tro ordentlig på. Han er en dritt, det tviler jeg ikke på, men han har ikke lurt deg med noe som helst og du har vært med hele veien. Dere hadde sex, du "ga" ham ikke sex og han "tok" det ikke heller. Dere var to personer som valgte å ha sex med hverandre, og han ville ikke mer enn det. Det er en ærlig sak. Han virker jævlig ubehagelig, om han da i det hele tatt finnes, men at du nå i ettertid føler deg som en idiot som var med på dette påvirker ingen verdens ting.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da er vi enige om å være uenig :) Voldtekt har alle et forskjell syn på. Og ja han brukte meg og vil kun ha meg til sex, da er det voldtekt spør du meg

Nei, alle har ikke et forskjellig syn på voldtekt. Eller, du må gjerne ha ditt eget, men lovverket har et klart syn på voldtekt. Som dette ikke er i nærheten av å overlappe litt med engang.

Du må jo gjerne kalle dette voldtekt, salsadansing eller brødskive (eller andre tilfeldige ting som ikke har noe med dette å gjøre), men det er nå ikke det det er. Det forekommer deprimerende mange voldtekter, og da er det ekstra synd at noen vil vanne ut begrepet ved å kalle gjensidig sex mellom en naiv dame og en egoistisk mann for voldtekt, men du får nå gjøre som du vil. Slik du også kan ha ditt eget syn på hva drap er om du vil det, men det er ganske bortkastet å anmelde en som stjal en hundrelapp fra deg for drap likevel.

Anonymkode: 25de3...d2e

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men ærlig talt, klart dette er kødd. Blir litt for voldsomt til det.

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Det er jo voldtekt siden jeg egt ikke ville men ble på det, og nå angrer jeg så fælt

Herregud da: han har ikke voldtatt deg selv om han behandler damer helt jævlig og er en jævla drittsekk. Sjekk deg for kjønnssykdommer og trekk frem den verste BITCHEN i deg, neste gang du treffer en sånn mann. "Å stå opp for seg selv" betyr virkelig ikke å anmelde folk falsk for voldtekt. 

Anonymkode: ce306...5f7

AnonymBruker
48 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei dere, jeg har tidligere skrevet et innlegg her inne som dere kan lese «er han bare ute etter sex? Verdt å ta en sjanse?» for dere som husker. Dere kan gå og lese den om dere vil.

Så saken er at jeg møtte han, på en fredagskveld ute på en pub/nattklubb, kall det hva dere vil. Vi møttes rundt 10 tiden på kvelden, fredagen 24 august. Var der i ca 3 timer, så dro vi hjem til han. Jeg ble mest full, han var vell bare brisen som jeg kan huske. Vi endte opp med å ha sex, jeg ville egt ikke men jeg var med på det fordi han var så kåt og prøvde seg. Sexen var bra i seg selv og jeg ble sovende over hos han. Dagen etter da vi våkna var det litt anspent stemning merket jeg. Han spurte om jeg «kan du ikke suge meg a?» så gjorde jeg det, helt til han kom. Han sto opp gikk i dusjen og spurte om jeg ville bli med. Jeg sa ja og hang meg på og dusja sammen. Spiste noe mat. Vi hadde senere sex igjen. Og etter det sa han at jeg måtte gå, og han virka litt merkelig i måten han sa det på:/ men jeg tenkte jeg måtte gå siden klokken var allerede rundt 15:00 eller mer. Så hører jeg mobilen hans vibrerer, det er ei jente som ringer han. Jeg fikk litt panikk og spurte hvem hun var. Han bare «det ei som kommer på besøk til meg for litt kos og knull, derfor må du dra!».. Jeg ble litt satt ut men bare sa «ok, ja skjønner, dere får kose dere», så gikk jeg ut i gangen, kledde på meg og vi sa hade, men før jeg rakk å gå ut sa han jeg måtte sende noen sexy bilder av meg når jeg kom hjem.. Det gjorde jeg, og han svarte ikke på snappene... 

Det er nå gått snart 3 uker siden vi møttes og jeg har ikke fått høre noe mer fra han om vi skal møtes igjen... Han tar kun kontakt med meg når han er kåt og vil se bilder, ellers utenom det eksisterer jeg liksom ikke 😕 Føler meg så utrolig brukt etter å ha møtt han, bare sånn «bruk og kast» rett og slett... Det er en vond følelse å sitte igjen med helt klart. Hva skal jeg gjøre? Foreslå å møtes igjen eller droppe kontakten med han? Merker jo mer jeg snapper han og enda har han i kontaktlista jo mer vondt får jeg inni meg. Så alt jeg betydde for han var bare til sex, ingenting mere.. Han kunne jo vært ærlig om hva han var ute etter før vi møttes? Hvorfor skal gutter «lure» oss til sengs og spille på følelsene til jenter heletiden? Jeg blir matt :( 

Jeg kan på ingen måte se at han har lurt deg. Her er det bare du som har vært dum og naiv. Hva trodde du egentlig skulle skje? Også klarer du å prestere å sende han bilder av deg (naken?) ETTER at han har sagt at han får besøk for kos og knull. Ha litt selvrespekt!!! 😅

Anonymkode: b5167...5b1

AnonymBruker

Dette er jo ikke noe spørsmål en gang. Helt åpenbart at han kun bar ute etter sex og hvem faen spør en man ikke kjenner om "kanke du suge meg a" dagen derpå. Æsj for en respektløs og ekkel fyr!

Også puler han andre samme dag og atpå til sier til deg at du må ut fordi nå skal han pule en annen! Har ikke ord for hvor respektløst det er!!!! Og enda tør han å spørre deg om sexy bilder? Han behandler deg som en sædbøtte! Slett og blokker!!!! Sweettalkinga hans er bare ord for å smøre deg og de 19 andre jentene han ligger med denne måneden.  

Og ja test deg for kjønnssykdommer om 2 uker  STOR sannsynlighet for at du har fått det!! 

Anonymkode: 64c54...197

AnonymBruker
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kunne jo vært ærlig om hva han var ute etter før vi møttes? Hvorfor skal gutter «lure» oss til sengs og spille på følelsene til jenter heletiden? Jeg blir matt :( 

Han har da vært helt ærlig og vist sine sanne intensjoner fra første stund. Du ville ikke ha sex, men du hadde sex. Du suger en type som ber deg suge ham. Ærlig talt. Dette er ikke hans skyld. Skaff deg litt selvrespekt og selvfølelse. Det er åpenbart at du higer etter nærvær hvor som helst, også der hvor det ikke finnes noe!

Anonymkode: 3aee7...01f

Annonse

AnonymBruker
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts igjen! Kan også legge til at vi pulte uten kondom. Jeg vet jeg har ingen sykdommer, jeg testet meg for 2 måneder siden, og sist jeg hadde sex var for 5 mnd siden før jeg traff han her. Sjeldent jeg har sex liksom, men han her liksom? Møter ei annen jente for sex samme dagen rett etter meg? Hva om han har kjønnssykdommer når han puler rundt med jenter uten å bruke beskyttelse? Jeg blir redd :( 

Ja du har egentlig grunn til å være redd. Hvem faen puler vilt fremmede menn uten kondom?? Du kan regne med han gjøre puler andre uten også, så ville teste meg for kjønnssykdommer og HIV om noen uker. Går sikkert bra, men man vet aldri. 

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville ikke dere stått opp dere selv jenter? 

Ts

Ikke dra voldtekt kortet inn i dette er du snill. Du kunne jo bare spurt han rett ut om han planla å ha sex med deg, men det gjorde du naturligvis ikke. Men du hadde jo mistanke om at det var det han ville. Derfor kunne du bare droppet å møte han.

Beklager å si det, men om du anmelder han, er jeg på hans side.

Anonymkode: 83eae...e3b

AnonymBruker
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts her igjen!

Jeg angret på å hatt sex med han. Den var bra der og da men nå i ettertid så var det kun det han ville. Så siden jeg angrer kan jeg anmelde han for voldtekt egentlig? Mtp at han maset jo seg til sex og jeg ga jo utydelige svar og turte ikke å si nei liksom. Følte meg litt presset til sex med han

Du angret på at du hadde sex, å nå vil du anmelde han for voldtekt fordi du ga utydelige svar, og påstår at du ikke turte si nei? Så bra at du syns det var "bra der og da" og bli voldtatt da. Mister bare mer og mer respekt for deg jo lengre jeg lesere denne tråden. Er du helt på VILSPOR!!!! Tenkt på alle de som faktisk blir voldtatt. SKERP DEG!!!!! Du er ikke blitt voldttatt. Du har hatt frivillig sex i fylla. Du hadde frivillig sex neste dag da dere våknet. Du er bare jævlig butthurt og krenka for at han kun ville pule deg.

AnonymBruker
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke voldtekt, du visste hva du var med på, du fortsatte å ha sex dagen derpå frivillig, du har fortsatt i tre uker å sende han sexy bilder. Du kan ikke anmelde noen for voldtekt bare Fordi du er såra og føler deg brukt!

Begynner å tro denne tråden er lagd av en gutt som i voldtektsdiskusjonene her inne mener at jenter anmelder voldtekt bare Fordi de angrer på sexen. Noe som ikke er sant! Mistenker tråden bare er lagd for å prøve å fremstille det sånn for å få mer hold i argumentet sitt  

Guest JeSuisLouise

Ok, nå er det ikke gøy noe mer. Jeg syntes synd på deg først ts, men å blande inn voldtekt inn i dette er ikke ok. 

AnonymBruker

Kan være verdt nevne at falsk anmeldelse av voldtekt har strafferamme opptil 1 år fengsel. 

Anonymkode: 808ab...554

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei det er ikke voldtekt, du visste hva du var med på, du fortsatte å ha sex dagen derpå frivillig, du har fortsatt i tre uker å sende han sexy bilder. Du kan ikke anmelde noen for voldtekt bare Fordi du er såra og føler deg brukt!

Begynner å tro denne tråden er lagd av en gutt som i voldtektsdiskusjonene her inne mener at jenter anmelder voldtekt bare Fordi de angrer på sexen. Noe som ikke er sant! Mistenker tråden bare er lagd for å prøve å fremstille det sånn for å få mer hold i argumentet sitt  

Tenker det samme!

Anonymkode: 01d50...538

Annonse

Eplejuice123

For meg fremstår du som klin kokkos sprø. Finnes det faktisk mennesker som er så billige og som har så lite selvrespekt? Nei, jammen mye rart man skal lese om...

AnonymBruker
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo ikke noe spørsmål en gang. Helt åpenbart at han kun bar ute etter sex og hvem faen spør en man ikke kjenner om "kanke du suge meg a" dagen derpå. Æsj for en respektløs og ekkel fyr!

Også puler han andre samme dag og atpå til sier til deg at du må ut fordi nå skal han pule en annen! Har ikke ord for hvor respektløst det er!!!! Og enda tør han å spørre deg om sexy bilder? Han behandler deg som en sædbøtte! Slett og blokker!!!! Sweettalkinga hans er bare ord for å smøre deg og de 19 andre jentene han ligger med denne måneden.  

Og ja test deg for kjønnssykdommer om 2 uker  STOR sannsynlighet for at du har fått det!! 

Endelig som forstår meg! Takk!

ts😊

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan være verdt nevne at falsk anmeldelse av voldtekt har strafferamme opptil 1 år fengsel. 

Anonymkode: 808ab...554

Og flere hundre tusen i bot og erstatning. Mer enn hva dømte voldtektsmenn må betale i erstatning til sine faktiske ofre.  Så ingen er så idioter at de anmelder falsk anklage for voldtekt. Det skjer ca 4 ganger i året og blir henlagt på bevisets stilling (og faktiske overgrep er på mer enn 5000 I året så) 

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei dere, jeg har tidligere skrevet et innlegg her inne som dere kan lese «er han bare ute etter sex? Verdt å ta en sjanse?» for dere som husker. Dere kan gå og lese den om dere vil.

Så saken er at jeg møtte han, på en fredagskveld ute på en pub/nattklubb, kall det hva dere vil. Vi møttes rundt 10 tiden på kvelden, fredagen 24 august. Var der i ca 3 timer, så dro vi hjem til han. Jeg ble mest full, han var vell bare brisen som jeg kan huske. Vi endte opp med å ha sex, jeg ville egt ikke men jeg var med på det fordi han var så kåt og prøvde seg. Sexen var bra i seg selv og jeg ble sovende over hos han. Dagen etter da vi våkna var det litt anspent stemning merket jeg. Han spurte om jeg «kan du ikke suge meg a?» så gjorde jeg det, helt til han kom. Han sto opp gikk i dusjen og spurte om jeg ville bli med. Jeg sa ja og hang meg på og dusja sammen. Spiste noe mat. Vi hadde senere sex igjen. Og etter det sa han at jeg måtte gå, og han virka litt merkelig i måten han sa det på:/ men jeg tenkte jeg måtte gå siden klokken var allerede rundt 15:00 eller mer. Så hører jeg mobilen hans vibrerer, det er ei jente som ringer han. Jeg fikk litt panikk og spurte hvem hun var. Han bare «det ei som kommer på besøk til meg for litt kos og knull, derfor må du dra!».. Jeg ble litt satt ut men bare sa «ok, ja skjønner, dere får kose dere», så gikk jeg ut i gangen, kledde på meg og vi sa hade, men før jeg rakk å gå ut sa han jeg måtte sende noen sexy bilder av meg når jeg kom hjem.. Det gjorde jeg, og han svarte ikke på snappene... 

Det er nå gått snart 3 uker siden vi møttes og jeg har ikke fått høre noe mer fra han om vi skal møtes igjen... Han tar kun kontakt med meg når han er kåt og vil se bilder, ellers utenom det eksisterer jeg liksom ikke 😕 Føler meg så utrolig brukt etter å ha møtt han, bare sånn «bruk og kast» rett og slett... Det er en vond følelse å sitte igjen med helt klart. Hva skal jeg gjøre? Foreslå å møtes igjen eller droppe kontakten med han? Merker jo mer jeg snapper han og enda har han i kontaktlista jo mer vondt får jeg inni meg. Så alt jeg betydde for han var bare til sex, ingenting mere.. Han kunne jo vært ærlig om hva han var ute etter før vi møttes? Hvorfor skal gutter «lure» oss til sengs og spille på følelsene til jenter heletiden? Jeg blir matt :( 

Gi deg, ditt tafatte troll!

Alle oppegående skjønner at du er en bitterpikk som forsøker å gjøre narr av kvinner.

Anonymkode: 50d7d...dcd

Katten.2.0

Dette er en tråd som understreker samfunnets tendens til fullstendig ansvarsfraskrivelse samt inntatt offerrolle.

Håper inderlig det er troll.

Perle

La oss slutte å mate dette trollet. 

Edited by Perle

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke voldtekt. Han kan ikke lese tankene dine når du ellers gir uttrykk for at du vil.

Anonymkode: 73e3a...47a