Gå til innhold

Var han bare ute etter bare et ons?:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Hva faen? Er du komplett idiot eller? Folk som deg burde vært abortert.

Hva mener du? Det er jo voldtekt siden jeg egt ikke ville men ble på det, og nå angrer jeg så fælt

Anonymkode: b6230...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skjønner man det?:/ Hva om de som leker med følelsene og lyver om intensjonene? :( Hvordan avslører du de?

Anonymkode: b6230...a10

Altsååå.. i den forrige tråden skrev du at dere aldri hadde møttes fordi du ikke turde. Men han spurte deg om NUDES (etter rettere sett bilder som du skjønte som nudes). Også skrev han at du møtte komme på besøk sånn at dere kan kose i senga. Hvordan i al verden fikk du inntrykk av at det var noe seriøst han ville ha med deg??

Hadde det vært noe seriøst hadde dere møttes på forhånd. Dere hadde blitt godt kjent med hverandre før dere hadde hoppet til sexen. En som maser etter nudes og sex såpass tidlig, er som regel ikke etter noe seriøst.

Anonymkode: 83eae...e3b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her igjen!

Jeg angret på å hatt sex med han. Den var bra der og da men nå i ettertid så var det kun det han ville. Så siden jeg angrer kan jeg anmelde han for voldtekt egentlig? Mtp at han maset jo seg til sex og jeg ga jo utydelige svar og turte ikke å si nei liksom. Følte meg litt presset til sex med han

Anonymkode: b6230...a10

Du tuller ????? Du var der og hadde sex med vedkommende flere ganger , overnattet og ble utover dagen. Du skal da vel ikke ødelegge livet til en fyr fordi han ikke vil ha deg etter sex. Om du ikke skjønte han var ute etter sex så skal han straffes fordi du føler deg snytt fordi han ikke vil ha deg lenger ? Jammen skal en lese mye rart. NEI, du kan ikke anmelde han, du ble der, hadde frivillig sex flere ganger, dusjet og ble i mange timer. Om du angrer så er ikke det det samme som at han voldtok deg. Unnskyld, men skjerp deg . DU ga han ikke tydelig svar når du ikke sa NEI, og det flere ganger . Kom deg videre og glem både fyren og den kvelden. Om du gjør dey , så kan han kan anmelde deg for falsk anmeldelse og da er det du som straffes 

Anonymkode: 317ef...fe0

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Det er jo voldtekt siden jeg egt ikke ville men ble på det, og nå angrer jeg så fælt

Anonymkode: b6230...a10

Hvorfor ble du med på det om du ikke ville? Hadde du gjort motstand og han hadde tvunget seg oppå deg, da hadde det vært voldtekt?

Anonymkode: 83eae...e3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mistanke om at du kun troller? Ingen kan oppriktig være så utrolig naiv..?

Anonymkode: 280a0...178

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Det er jo voldtekt siden jeg egt ikke ville men ble på det, og nå angrer jeg så fælt

Anonymkode: b6230...a10

Da får du lære til neste gang du møter en fyr, at du venter med sex til dere blir bedre kjent og du føler han er ute etter noe seriøst . Det er ikke voldtekt selv om du angrer, det er ikke sånn det funker i denne verden. Hvorfor ble du der og hadde sex flere ganger ? 

Anonymkode: 317ef...fe0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en mistanke om at du kun troller? Ingen kan oppriktig være så utrolig naiv..?

Anonymkode: 280a0...178

Det er ikke troll det er ekte. Har bevis om noen vil se men orker ikke legge ut sladde over navn fordi enkelte ikke tror på det noen sier 🙂🙂

Anonymkode: b6230...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Det er jo voldtekt siden jeg egt ikke ville men ble på det, og nå angrer jeg så fælt

Anonymkode: b6230...a10

Voldtekt?

Anonymkode: a8461...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Det er jo voldtekt siden jeg egt ikke ville men ble på det, og nå angrer jeg så fælt

Anonymkode: b6230...a10

Troll! 

Anonymkode: 96a29...298

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her igjen!

Jeg angret på å hatt sex med han. Den var bra der og da men nå i ettertid så var det kun det han ville. Så siden jeg angrer kan jeg anmelde han for voldtekt egentlig? Mtp at han maset jo seg til sex og jeg ga jo utydelige svar og turte ikke å si nei liksom. Følte meg litt presset til sex med han

Anonymkode: b6230...a10

At du angrer gjør ikke at det blir voldtekt, så nei.

Her er det du selv som har gjort urett mot deg selv, du fikk jo en hel masse advarsler i den andre tråden du opprettet. DET må du få hjelp med. Du kan ikke sette deg selv i situasjoner som gjør deg så vondt, med viten og vilje. Vi håper ofte at andre vil oss vel, eller at de vil det samme som oss, og så ender vi opp skuffet. Målet for deg bør være å føle deg trygg selv før du gjør noe, i stedet for å håpe at du får tryggheten du trenger fra andre gjennom handlingene (her sexen med den andre). 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke troll det er ekte. Har bevis om noen vil se men orker ikke legge ut sladde over navn fordi enkelte ikke tror på det noen sier 🙂🙂

Anonymkode: b6230...a10

Bevis på hva ? At det ikke er trolling. Du bør kanskje oppsøke hjelp til å komme deg videre, det er ikke sunt å være så opphengt i noen etter kun sex , og du skrev jo om du skulle møte han igjen eller kontakte han. Hvordan kan det da være voldtekt

Anonymkode: 317ef...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her igjen!

Jeg angret på å hatt sex med han. Den var bra der og da men nå i ettertid så var det kun det han ville. Så siden jeg angrer kan jeg anmelde han for voldtekt egentlig? Mtp at han maset jo seg til sex og jeg ga jo utydelige svar og turte ikke å si nei liksom. Følte meg litt presset til sex med han

Anonymkode: b6230...a10

Nå begynner jeg å lure på om du troller. Du mener vel ikke seriøst at du vurderer å anmelde ham for voldtekt fordi du angrer? Da vet du ikke hva voldtekt er.  Du gikk jo inn i dette med relativt åpne øyne - du har ikke blitt lurt og du har ikke blitt voldtatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kritt skrev:

Nå begynner jeg å lure på om du troller. Du mener vel ikke seriøst at du vurderer å anmelde ham for voldtekt fordi du angrer? Da vet du ikke hva voldtekt er.  Du gikk jo inn i dette med relativt åpne øyne - du har ikke blitt lurt og du har ikke blitt voldtatt. 

Da er vi enige om å være uenig :) Voldtekt har alle et forskjell syn på. Og ja han brukte meg og vil kun ha meg til sex, da er det voldtekt spør du meg

Anonymkode: b6230...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da er vi enige om å være uenig :) Voldtekt har alle et forskjell syn på. Og ja han brukte meg og vil kun ha meg til sex, da er det voldtekt spør du meg

Anonymkode: b6230...a10

Da har du nok misforstått hva voldtekt er, det handler ikke om å være "uenig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor svarer folk seriøst på dette, det er jo åpenlyst bare troll. Hele forrige tråden var åpenlyst troll fra a til å, og det lyser jo troll av hele denne tråden også. 

Anonymkode: 097d1...879

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest GiftMann38
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts her igjen!

Jeg angret på å hatt sex med han. Den var bra der og da men nå i ettertid så var det kun det han ville. Så siden jeg angrer kan jeg anmelde han for voldtekt egentlig? Mtp at han maset jo seg til sex og jeg ga jo utydelige svar og turte ikke å si nei liksom. Følte meg litt presset til sex med han

Anonymkode: b6230...a10

Hehe, og enkelte lurer på hvorfor de fleste er skeptiske til å utvide voldtektsbegrepet og senke beviskravene i voldtektssaker 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ville ikke dere stått opp dere selv jenter? 

 

Ts

Anonymkode: b6230...a10

Stått opp for dere selv*

Anonymkode: b6230...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kritt skrev:

Da har du nok misforstått hva voldtekt er, det handler ikke om å være "uenig".

Ikke? Vi er jo uenig, så det handler det åpenbart om

Anonymkode: b6230...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han ber deg komme over for sengekos, han ber om seksuelle bilder å screenshotter det. Han maser til du gir etter, han møter deg og dere har sex, deretter sier han så tydelig som det kan bli at han knuller andre jenter, deretter tar han kun kontakt for sex og seksuelle bilder, og i tillegg kaller deg tøs. 
Finnes det noe som helst han har gjort som IKKE tyder på at han kun er ute etter sex? 
Det er greit nok at noen gutter lurer jenter til sex, men her er han jo så tydelig som man kan få det, derav har han ikke lurt deg på noen som helst måte. Så lenge du responderer positivt når han ber om sex/bilder enda du vet han gjerne knuller to jenter på samme dag, så sier du jo at du er med på det. 

Anonymkode: 808ab...554

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...