Gå til innhold

Skravletråd for sykepleierstudenter ♡


Litjmusa

Anbefalte innlegg

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvordan gikk det med anatomien til dere her inne? Det er en stund siden jeg tok den eksamenen, men måtte gå gjennom den for å se. Synes den så vanskelig ut, men ikke uoverkommelig 😏

Anonymkode: 8515d...35e

Gikk helt ok. Synes ikke at spørsmålene i seg selv var det verste med eksamenen, men tidspresset og kronglete formuleringer. Skulle ønske vi heller hadde hatt en viss tid på hver oppgave, det ble litt feilprioritering av tiden for min del, og dermed noen oppgaver jeg ikke fikk besvart.

Anonymkode: 0bc6f...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 4.1.2021 den 14.35):

Gikk helt ok. Synes ikke at spørsmålene i seg selv var det verste med eksamenen, men tidspresset og kronglete formuleringer. Skulle ønske vi heller hadde hatt en viss tid på hver oppgave, det ble litt feilprioritering av tiden for min del, og dermed noen oppgaver jeg ikke fikk besvart.

Anonymkode: 0bc6f...dd2

Sikkert godt å ha den bestått da. Husker selv hvit mye jeg gruet med til den. Men hos oss var det skoleeksamen, så var ikke lettere uten hjelpemidler 😅

Anonymkode: 8515d...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Sikkert godt å ha den bestått da. Husker selv hvit mye jeg gruet med til den. Men hos oss var det skoleeksamen, så var ikke lettere uten hjelpemidler 😅

Anonymkode: 8515d...35e

Det var nok lettere uten hjelpemiddel, fordi de justerte vanskelighetsgraden for å kompensere for det, og kuttet tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falt ikke sensuren på årets anatomieksamen i dag? Noen som har en oversikt over resultatene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RaraAvis78 skrev (3 timer siden):

Falt ikke sensuren på årets anatomieksamen i dag? Noen som har en oversikt over resultatene?

Tenker du på fasiten? Den ligger isåfall ute. Men ikke nasjonal sensur såvidt jeg kan se.

Anonymkode: 8515d...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Tenker du på fasiten? Den ligger isåfall ute. Men ikke nasjonal sensur såvidt jeg kan se.

Anonymkode: 8515d...35e

skal ikke den komme 3 uker etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

RaraAvis78 skrev (13 timer siden):

skal ikke den komme 3 uker etter?

Hva da? Spurte om du tenkte på fasiten eller de nasjonale resultatene?

Anonymkode: 8515d...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad i dag!!!! Har akkurat startet på 2 året på sykepleien og har hatt det helt pyton i jula, grua meg sånn! Null oversikt, mye pensum og masse arbeidskrav..... Tok sjansen og ringte til hun som er ansvarlig for emnet og hadde en laaaang samtale. Var ikke forberedt på å bli møtt med forståelse så jeg stortuta i telefonen, men hun var så grei og forklarte og svarte på alt jeg det jeg bekymra meg for. Føler nå at jeg skal klare dette!! Er så glad for at jeg studerer på en liten campus, har lettet 10 kg i dag!!:)

Anonymkode: 3d7c3...63f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva da? Spurte om du tenkte på fasiten eller de nasjonale resultatene?

Anonymkode: 8515d...35e

Tenkte på de nasjonale resultatene 🙂 Spendt på snittet da eksamen var meget spesiell. Tok heldigvis anatomi i fjor, men føler med årets studenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hvordan har det vært i praksis for dere denne våren? Ble den utsatt/avlyst/forkortet pga. pandemien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, MiaHI said:

Hvordan har det vært i praksis for dere denne våren? Ble den utsatt/avlyst/forkortet pga. pandemien?

Vi hadde ordinær praksis, heldigvis :)

Anonymkode: 0bc6f...dd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hei Folkens! Hvordan går det med dere under korona? Noen er sikkert på vei ut i praksis nå? Jeg er på mitt 3. år og går snart ut i praksis😊

Anonymkode: 1ca75...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...