Gå til innhold

La om tidligere lege til på facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken funksjon på Facebook gir denne mulighet for folk man ikke kjenner?

Skjønte ikke helt spm.. lest det 4 ganger..🤔

Anonymkode: 9ef91...e37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

54 minutter siden, AnonymBruker said:

Har heller ikke det. Det hender jo at folk dulter borti 《legg til som venn》knappen. Tviler på alle disse kommer på mail. 

Anonymkode: 9ef91...e37

Hvis du har på den innstillingen så får man det jo. Og den er default. Du skrudde den sikkert av for åresvis siden.

Anonymkode: 83bcd...0c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi hadde den gang nesten en diskusjon pga dette. Han likte aldri de gangene jeg skulle på legetime hos han. Og han ble sjeldent sjalu ... 

Når jeg hadde fått sønnen vår, så ble han med og ventet på meg ute i gangen. Da jeg var ferdig å gikk ut, så vinket legen meg inn igjen å lurte på om han var samboeren min. Han visste hvem han var, nemlig. Ikke mer enn det. Husker jeg likte at han ble litt nysgjerrig på det;)

Anonymkode: 9ef91...e37

Du kan da umulig tro på dette selv?!

Anonymkode: 1d563...156

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle får venneforespørsel på mail.. Jeg får ikke fordi jeg er innlogget via tlf nr. 

Anonymkode: 4eec8...212

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.9.2018 den 13.46, AnonymBruker skrev:

Nettopp! Jeg innser jo den at han mest sannsynlig ikke godtar meg, men da får han øynene opp om det skulle være samme følelse han satt med. 

Det er vel ingen forbud om å være Facebook venner med sin tidligere pasient?:) 

Anonymkode: 9ef91...e37

 

På 5.9.2018 den 14.01, AnonymBruker skrev:

Kan ikke leger vise en liten interesse for pasienten uten at det blir galt iforhold til de etiske reglene? Å er det lov å innlede et forhold til tidligere pasient uten at det har vært behov for avhengighetsgrunnlag eller psykisk lidelse i bildet?

Noen leger her som kan svare? Eller vet. 👨‍⚕️🙋‍♀️

Anonymkode: 9ef91...e37

Selvsagt setter du han i en vanskelig posisjon! Han har ikke lov til å bli sammen med deg, nettopp fordi han har vært legen din!

Anonymkode: 53a65...8db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, AnonymBruker said:

Du kan da umulig tro på dette selv?!

Anonymkode: 1d563...156

Jeg tror TS har en fantasy prone personlighet og at dette er drømmer inni hodet hennes som hun så gjerne vil at skal være virkelige, men som ikke er det.

Anonymkode: 83bcd...0c5

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken funksjon på Facebook gir denne mulighet for folk man ikke kjenner? Jeg har slumret all oppdatering på alle grupper. Fordi jeg ikke gidder lese alt fjas. Og venneforespørsel kan det jo hende han har mailvarsel om. Tipper han så den og ignorerte. Jeg har 54 stk ignorerte forespørsler. 

Anonymkode: f68f5...f3c

Ja, du er svært populær skjønner jeg. 

Anonymkode: 9ef91...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du er svært populær skjønner jeg. 

Anonymkode: 9ef91...e37

Hva faan har det med saken å gjøre? Svar på spørsmålet i stedet? 

 

 

Anonymkode: f68f5...f3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2018 den 21.03, AnonymBruker skrev:

Har han godtatt deg? 

Anonymkode: ee4a7...224

Blir ikke være enn at han ikke godtar. 

Det er lege og tidligere pasient som i ettertid har funnet tonen. Hvis legetimen handlet om for eks å sjekke foten etter et brudd, kan det være helt uproblematisk å ha kjærlighetsrelasjoner til hverandre i senere tid.

Handler det derimot psykiske/sterke medisinske årsaker kan det være strengere regler mot dette. Det kommer an på hva lege/pasient-forholdet innebar. 

Anonymkode: 9ef91...e37

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva faan har det med saken å gjøre? Svar på spørsmålet i stedet? 

 

 

Anonymkode: f68f5...f3c

Kan du utdype spm? 

Anonymkode: 9ef91...e37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan du utdype spm? 

Anonymkode: 9ef91...e37

Nei. Du kan gå tilbake til det og peke på hva du faktisk ikke fatter. 

Anonymkode: f68f5...f3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Du kan gå tilbake til det og peke på hva du faktisk ikke fatter. 

Anonymkode: f68f5...f3c

Skjønner bare ikke hva du vil frem til.

Hvis dette er så surt, så anbefaler jeg deg å lese andre tråder som ikke irriterer deg.  

Anonymkode: 9ef91...e37

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir ikke være enn at han ikke godtar. 

Det er lege og tidligere pasient som i ettertid har funnet tonen. Hvis legetimen handlet om for eks å sjekke foten etter et brudd, kan det være helt uproblematisk å ha kjærlighetsrelasjoner til hverandre i senere tid.

Handler det derimot psykiske/sterke medisinske årsaker kan det være strengere regler mot dette. Det kommer an på hva lege/pasient-forholdet innebar. 

Anonymkode: 9ef91...e37

Du hadde jo trukket venne forespørsel tilbake ? Jeg får ihvertfall venne forespørsler på mail pluss at det plinger i ikonet på FB og det kommer melding på telefon. Du kan ikke alltid se han har vært innlogget selv om dere er i samme FB gruppe, det er naivt å tro . Syntes du skal gå videre og finne deg en hobby .Hvorfor i alle dager skulle han i utgangs punktet falle for deg, du gikk på svangersskaps kontroll hos han og hadde samboer. I hvilken verden lever du i ? Og han har så super duper viktig jobb nå at det ikke er måte på . Ingen kjøper dette på noe vis . Usunt ,  og jeg syntes faktisk synd på deg 

Anonymkode: 9d650...313

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2018 den 22.41, AnonymBruker skrev:

Du hadde jo trukket venne forespørsel tilbake ? Jeg får ihvertfall venne forespørsler på mail pluss at det plinger i ikonet på FB og det kommer melding på telefon. Du kan ikke alltid se han har vært innlogget selv om dere er i samme FB gruppe, det er naivt å tro . Syntes du skal gå videre og finne deg en hobby .Hvorfor i alle dager skulle han i utgangs punktet falle for deg, du gikk på svangersskaps kontroll hos han og hadde samboer. I hvilken verden lever du i ? Og han har så super duper viktig jobb nå at det ikke er måte på . Ingen kjøper dette på noe vis . Usunt ,  og jeg syntes faktisk synd på deg 

Anonymkode: 9d650...313

Man får ikke annet enn nei. Hvis det skulle vært noe, noe det helt sikkert ikke er - så har det lite betydning i ift hvor høyt oppe han er. Og jeg ikke. Om det er kjærlighet i bildet, så vinner den som regel det meste hvis det er sterkt nok. Da gjør man ikke noe av evt konflikter som kan oppstå. 

Anonymkode: 9ef91...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud.. Jeg synes det er skremmende at denne gale dama har ansvar for et barn! :( Håper han bor hos faren! :(

Anonymkode: 37b99...0cd

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette samme dame som skriver om tidligere legen sin? Dette er direkte skummelt! Syns synd i barnet ditt, denne legen og ikke minst deg. 

Tror du inners inne vet selv at du trenger hjelp! 

Signerer personen over her, håper barnet er hos faren!

Anonymkode: 5d384...adb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både pasient og lege kan selvfølgelig oppleve å bli betatt. 
Når jeg sluttet hos min fysioterapeut fikk jeg telefonnumeret hans på en lapp der det stod:
"Ettersom pasientforholdet er avsluttet vil jeg bare si at her er nummeret mitt hvis du kunne være interessert i å treffes utenom behandling"

Det var selvfølgelig litt ubehagelig siden han hadde sett meg uten bukse osv, men samtidig så hadde jeg jo gått der mye og vi hadde en god tone - så jeg ble heller ikke så overrasket. Og syns det var ok. 

Får du en godkjenning vet du jo at det er ok, hvis ikke går du videre. Det må være innafor 🙂 
Med det sagt, hadde jeg nok ikke turt selv.

Anonymkode: 9775b...900

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Er dette samme dame som skriver om tidligere legen sin? Dette er direkte skummelt! Syns synd i barnet ditt, denne legen og ikke minst deg. 

Tror du inners inne vet selv at du trenger hjelp! 

Signerer personen over her, håper barnet er hos faren!

Anonymkode: 5d384...adb

Jeg tror det er to forskjellige damer? Det er i hvertfall forskjellig historie på hvordan de "møtte" legen sin. :vetikke:

Anonymkode: de21c...afa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...