Gå til innhold

La om tidligere lege til på facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt sikkert noen som spør om jeg har alle disse lefe-trådene. Nei det er det ikke. 

Men som jeg har skrivt før i et innlegg om dette, så har jeg lenge hatt lyst å vise min interesse for fastlegen jeg brukte før. Han har flyttet, å jeg vet at han aldri blir min lege igjen  

Du vet du liker personen når det er gått ett år, uten å ha sett han, men kriblingen og tankene fortsatt er der. Sukk.... 😏 

Uansett, jeg klarte ikke dy meg. 

Jeg la han til, så får vi se...;-) 

Dette er vel ikke deg dummeste man kan finne på. (Alltid noen som hater at vi "ekle" pasienter prøver seg på legene som er der for å gjøre jobben) JA, men det finnes vel noen kjærlighetshistorier også? Oppfordrer alle dere å la det være med å skrive - om dette er helt uinteressant eller ekkelt for dere. 

Noen som har blitt sammen med sin tidligere lege? 

Anonymkode: 9ef91...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt sikkert noen som spør om jeg har alle disse lefe-trådene. Nei det er det ikke. 

Men som jeg har skrivt før i et innlegg om dette, så har jeg lenge hatt lyst å vise min interesse for fastlegen jeg brukte før. Han har flyttet, å jeg vet at han aldri blir min lege igjen  

Du vet du liker personen når det er gått ett år, uten å ha sett han, men kriblingen og tankene fortsatt er der. Sukk.... 😏 

Uansett, jeg klarte ikke dy meg. 

Jeg la han til, så får vi se...;-) 

Dette er vel ikke deg dummeste man kan finne på. (Alltid noen som hater at vi "ekle" pasienter prøver seg på legene som er der for å gjøre jobben) JA, men det finnes vel noen kjærlighetshistorier også? Oppfordrer alle dere å la det være med å skrive - om dette er helt uinteressant eller ekkelt for dere. 

Noen som har blitt sammen med sin tidligere lege? 

Anonymkode: 9ef91...e37

Leger er normale mennesker som ubetydelig nok alle kan falle for. 

Anonymkode: 9ef91...e37

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det var lurt å sende venneforespørsel. Godtar han den ikke, kan du komme deg videre.

Anonymkode: b5911...6cd

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at det var lurt å sende venneforespørsel. Godtar han den ikke, kan du komme deg videre.

Anonymkode: b5911...6cd

Nettopp! Jeg innser jo den at han mest sannsynlig ikke godtar meg, men da får han øynene opp om det skulle være samme følelse han satt med. 

Det er vel ingen forbud om å være Facebook venner med sin tidligere pasient?:) 

Anonymkode: 9ef91...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller er det bedre med en privat mld om at han var en dyktig lege, som å ønsker han lykke til videre? Han er blitt en nokså viktig lege for større personer enn bare "vanlige" pasienter, uten at jeg kan gå mer i dybden om dette. 

 

 

Anonymkode: 9ef91...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leger har mange pasienter, så med mindre du har vært hos ham ofte, er det godt mulig han ikke husker deg.

Anonymkode: ada30...753

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han husket meg halvåret etter jeg hadde vært hos han. Han sa også til meg ei gang at jeg ble godt gjenkjent hos han siden jeg var en av de få unge han hadde der. 

Så det er ikke helt bak mål å legge han til? Vet jo hvem han er. Foreløpig ikke skjedd noe. ;)

Anonymkode: 9ef91...e37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller er det bedre med en privat mld om at han var en dyktig lege, som å ønsker han lykke til videre? Han er blitt en nokså viktig lege for større personer enn bare "vanlige" pasienter, uten at jeg kan gå mer i dybden om dette. 

 

 

Anonymkode: 9ef91...e37

 

Driver han med gastric bypass?

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Minitroll skrev:

Driver han med gastric bypass?

Hva er det....?

Anonymkode: 9ef91...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, han er bare så himla deilig. Ikke sett snurten av han på ett år, men tenker på han gjør jeg fortsatt. Det er noe med han. 

Er det noen som er i samme seilbåt som meg?😄😏

Anonymkode: 9ef91...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en ting, han har tatt celleprøve på meg e ganger. Men tenker det er helt naturlig det å se et underliv for en lege. Selv om vi ei gang hadde blitt Facebook venner;)

Anonymkode: 9ef91...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Godtok han forespørselen?

Anonymkode: a4e87...45b

Jeg har enda ikke gått inn å sett.😏 

Tenkte jeg skulle vente til imorgen å se. 

Han er 10år eldre enn meg, tonen mellom oss var veldig fin. (Føltes fin da.....) 🙂

Anonymkode: 9ef91...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har enda ikke gått inn å sett.😏 

Tenkte jeg skulle vente til imorgen å se. 

Han er 10år eldre enn meg, tonen mellom oss var veldig fin. (Føltes fin da.....) 🙂

Anonymkode: 9ef91...e37

Yeah right. 

Anonymkode: a4e87...45b

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller er det bedre med en privat mld om at han var en dyktig lege, som å ønsker han lykke til videre? Han er blitt en nokså viktig lege for større personer enn bare "vanlige" pasienter, uten at jeg kan gå mer i dybden om dette. 

 

 

Anonymkode: 9ef91...e37

Seriøst. Er det relevant? At han er nokså viktig, for flere enn bare «vanlige» pasienter. Hvor du seeeelvfølgelig ikke kan gå i dybden. Snakk om romantisering av niks og nada. 

 

5 timer siden, Minitroll skrev:

Driver han med gastric bypass?

Og hahahahahah!!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leger har mange pasienter, så med mindre du har vært hos ham ofte, er det godt mulig han ikke husker deg.

Anonymkode: ada30...753

Han ville ha meg inn nokså ofte, jeg var gravid og han sjekket blodtrykk/årene jevnlig. Min daværende kjæreste reagerte til og med på hvor ofte jeg var der. Når det er sagt, så ble jeg ikke betatt før det hadde gått ei stund. 

Anonymkode: 9ef91...e37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, han er bare så himla deilig. Ikke sett snurten av han på ett år, men tenker på han gjør jeg fortsatt. Det er noe med han. 

Er det noen som er i samme seilbåt som meg?😄😏

Anonymkode: 9ef91...e37

Litt i samme båt følelsesmessig her. Hadde en lærer gjennom ungdomsskolen som jeg aldri klarer å glemme. Det er 5 år siden han var læreren min. Jeg fantaserte villt om oss på den tiden og jeg var ekstremt betatt de 2 siste årene, holdt på å bli gal. Det er 14 år mellom oss... Jeg har mange tanker og fantasier om hva som kunne skjedd mellom oss i ettertid hvis vi møttes. Noen ganger lurer jeg på om han følte noe for meg også, selv om det nok bare var og er ønsketenkning. Prøver egentlig å glemme han for godt fordi han er gift og jeg er i et forhold. Men han kommer seg aldri helt ut av hodet mitt. 

Synes det var bra du hoppet i det og sendte han legen venneforespørsel forresten :) Viktig å ta sjanser imens man lever, uansett er det greit å få svar i stedet for å gå rundt og lure og gruble. Lykke til :)

Anonymkode: 44eef...270

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han ville ha meg inn nokså ofte, jeg var gravid og han sjekket blodtrykk/årene jevnlig. Min daværende kjæreste reagerte til og med på hvor ofte jeg var der. Når det er sagt, så ble jeg ikke betatt før det hadde gått ei stund. 

Anonymkode: 9ef91...e37

Skulle ikke stå årene, men magen. 

Anonymkode: 9ef91...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virket det noen gang som om han var interessert i deg? Var du der kun mens du var gravid? Hvor lenge var han legen din, og hvor mange ganger traff dere hverandre totalt? Snakket dere noe om privatlivene deres? 

Anonymkode: a5269...5d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...