Gå til innhold

-


Gjest Badminta

Anbefalte innlegg

Tilføy det du vet om psykologi ts. Ting han ikke vet. Snakk i lag på en ikkedømmende men delende måte. Og så vokser dere på det sammen. Du er heldig! Her er mannen smart men ute etter å virke overlegen

Anonymkode: 2a97a...027

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker som om mange ikke skjønner hva du mener...

Jeg skjønner det :) Det handler ikke om at folk bruker vanskelige ord eller snakker om kompliserte fagfelt, nødvendigvis. Men de snakker om ting slik at du forstår det på en helt ny måte, eller de har overraskende analyser, drar raskt korrekte slutninger, ser betydning og konsekvens av hendelser på lang sikt, får raskt dyp innsikt i nye temaer. 

Jeg jobber med mange lynende smarte folk, og det er imponerende. Det er ikke sånn at de mangler noe sosialt e.l., som noen her ser ut til å trøste seg med... Kjenner utrolig intelligente folk som samtidig er varme, sosiale, humoristiske og jordnære.

Anonymkode: 04834...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker som om mange ikke skjønner hva du mener...

Jeg skjønner det :) Det handler ikke om at folk bruker vanskelige ord eller snakker om kompliserte fagfelt, nødvendigvis. Men de snakker om ting slik at du forstår det på en helt ny måte, eller de har overraskende analyser, drar raskt korrekte slutninger, ser betydning og konsekvens av hendelser på lang sikt, får raskt dyp innsikt i nye temaer. 

Jeg jobber med mange lynende smarte folk, og det er imponerende. Det er ikke sånn at de mangler noe sosialt e.l., som noen her ser ut til å trøste seg med... Kjenner utrolig intelligente folk som samtidig er varme, sosiale, humoristiske og jordnære.

Anonymkode: 04834...b92

Men du synes jo dette at folk er smarte, er hyggelig. Mens TS synes det er så vanskelig at hun må gråte. Hva er forskjellen på dere to? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar helt ærlig; føler du deg mer vellykket om du har en intellektuell akademiker på armen? Er det viktig for deg at andre ser du har gjort et godt parti - og at det i neste runde reflekterer hvor oppegående du er?

Anonymkode: 0ef02...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badminta
AnonymBruker skrev (På 5.9.2018 den 17.33):

Svar helt ærlig; føler du deg mer vellykket om du har en intellektuell akademiker på armen? Er det viktig for deg at andre ser du har gjort et godt parti - og at det i neste runde reflekterer hvor oppegående du er?

Anonymkode: 0ef02...b55

-

Endret av Badminta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...