Gå til innhold

Team Ingebrigtsen


Ingefær85

Anbefalte innlegg

Gjest Solsmil
5 timer siden, PhilosopherSe7en skrev:
 

Det er mulig, men på Garmin må en velge aktivitet osv i forkant. I serien ser en aldri at de gjør noe spesifikt med klokkene i forkant, bare banker med flat hånd på klokken hver gang de starter. Så ser for meg det er en spesifikk klokke de bruker der det er en funksjon å automatisk starte registrering av aktivitet med å slå på klokken.

De banker vel på den hver gang de starter et nytt intervalldrag? Altså vil de jo ha registrert en aktivitet på forhånd av økta, men hver gang de starter på nytt drag setter de på en ny runde på klokka ved å touche på skjermen, for at hvert drag skal bli registrert som en egen runde. Men de er fortsatt i samme økta. 

Om de skal løpe en langøkt uten å registrere runder, vil de jo også kunne stille inn aktivitet på forhånd (uten at man nødvendigvis får det med seg på TV) og deretter banke på klokka eller trykke på en knapp på siden for å starte økta, slik man gjør på flere Garmin-klokker.

Endret av Solsmil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Garmin sine touch klokker krever et lite trykk på skjermen. For meg ser det mer ut som at ett kraftigere slag aktiverer en gitt aktivitet, for det er ikke snakk om et lite touch på skjermen de gjør.

For å si det sånn. Om jeg slår med flat hånd på min Vivoactive 3 eller min Forerunner klokke så er den ikke i nærheten av å registrere det som en berøring, da må jeg trykke på skjermen med fingrene, og det er ikke hva de gjør i serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hellokaty

Jeg har bare sett deler av episodene, dessverre, og må si meg enig i at det er en herlig familie med god samhold og samlet om et felles mål.

Men nettopp fordi jeg ikke har fått med meg alt, lurer jeg på om de har problematisert dette på noe vis gjennom serien? Har de noen gang vært i tvil om de pusher for hardt, eller hvilken virkning det har på de yngre barna (og andre barn, for så vidt) at løping og sportslig suksess er et hovedfokus i familien? Som sagt liker jeg dem, det er ikke det, men som mor synes jeg prestasjoner og forventninger er vanskelig et territorium å navigere i- og det er på et langt lavere nivå :ler:  Tar de opp dette i noen av episodene, eller er det gjennomgående at "slik gjør vi det, og det tror vi er rett"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Hellokaty skrev:
 

Jeg har bare sett deler av episodene, dessverre, og må si meg enig i at det er en herlig familie med god samhold og samlet om et felles mål.

Men nettopp fordi jeg ikke har fått med meg alt, lurer jeg på om de har problematisert dette på noe vis gjennom serien? Har de noen gang vært i tvil om de pusher for hardt, eller hvilken virkning det har på de yngre barna (og andre barn, for så vidt) at løping og sportslig suksess er et hovedfokus i familien? Som sagt liker jeg dem, det er ikke det, men som mor synes jeg prestasjoner og forventninger er vanskelig et territorium å navigere i- og det er på et langt lavere nivå :ler:  Tar de opp dette i noen av episodene, eller er det gjennomgående at "slik gjør vi det, og det tror vi er rett"?

Gjert så flere ganger i serien at de ikke presser Ingrid til noe. Han spør henne selv også om hun er sikker på at det er dette hun vil. 

Og så har jo to av brødrene trekt seg fra løpinga, og de er jo likevel med og heier på tribuna. De er på ingen måte utstøtt. Så jeg tror disse her bare har en utrolig indre drive og eksepsjonelt talent og selvdisiplin. Jeg er så imponert! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjert snakker mye om at han ofte blir for mye trener og for lite pappa. At han snakker om det er viktig, at barna vet at han ser det for da kan de si ifra og bli hørt hvis det blir for mye. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, MarianneE skrev:
 

Ser dem på Lindmo nå, virker som en flott gjeng!

Mammaen ser altfor ung ut til å være moren til han med barten! Fin dame!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, kvinneguide skrev:
 

Mammaen ser altfor ung ut til å være moren til han med barten! Fin dame!

Han med barten er 27 år, så han er yngre enn han ser ut. Ble selv veldig overrasket da jeg fikk vite alderen hans. Det er nok barten som gjør at han ser eldre ut.

Edit: Moren var forøvrig 21 år da hun fikk han, så hun var jo ganske ung.

Endret av Arabella3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å ha født 7 barn, styre hjem og bedrift, og allikevel se så pen og fresh ut :)

Endret av Banænie
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Banænie skrev:
 

Tenk å ha født 7 barn, styre hjem og bedrift, og allikevel se så pen og fresh ut :)

Enig der! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Banænie skrev:
 

Tenk å ha født 7 barn, styre hjem og bedrift, og allikevel se så pen og fresh ut :)

Tone Eva Ingebrigtsen er en superkvinne!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Arabella3 skrev:
 

Han med barten er 27 år, så han er yngre enn han ser ut. Ble selv veldig overrasket da jeg fikk vite alderen hans. Det er nok barten som gjør at han ser eldre ut.

Edit: Moren var forøvrig 21 år da hun fikk han, så hun var jo ganske ung.

Henrik (han med barten) er ikke eldst da, eldstemann er tre år eldre. Så tone må ha vært 19 da de fikk sitt første barn

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er vel hva man kaller superwoman på ordentlig. Bloggere og andre «kjentfolk» som påberoper seg travle liv, kan bare pakke sammen. 

👏🏻

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.9.2018 den 22.53, Ingefær85 skrev:
 

Kjenner jeg blir skikkelig provosert over oppførselen til Gjert, på mange forskjellige vis.

Gjert er sikkert en fin far. Husk at det er mye klipp og lim her. Uten han hadde de ikke vært der de er i dag.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med disse «festlige» kommentarene hele tiden? Klarer jo ikke å snakke på normal måte.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...