Gå til innhold

Team Ingebrigtsen


Ingefær85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 timer siden, powpow skrev:

Da minste sønnen deres spurte hvor gammel mora var (Tone), sa hun "trevde og noe", dette må da være feil?

Hun var 19 når hun fikk eldstegutten. Henrik nevner det i episoden der han og Liva har blitt gravide. 

Endret av Viking-girl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har meget stor sansen for familien Ingebrigtsen 😍 alle sammen. For en gjeng, for et samhold og for noen vinnerskaller! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Viking-girl skrev:

Hun var 19 når hun fikk eldstegutten. Henrik nevner det i episoden der han og Liva har blitt gravide. 

Ganske sikker på at de sa 17 når hun fikk eldste og så 19 når hun fikk Henrik som er nummer to i rekken. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Vinglass skrev:

Ganske sikker på at de sa 17 når hun fikk eldste og så 19 når hun fikk Henrik som er nummer to i rekken. 

Ok :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å oppklare alderen til både Tone og Gjert, og hvor gamle de var når de fikk alle barna:

Fødselsår:

Gjert 1966

Tone 1970

Kristoffer 1988

Henrik 1991

Filip 1993

Martin 1995

Jakob 2000

Ingrid 2006

Wiiliam 2013

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.9.2018 den 22.53, Ingefær85 skrev:

Kjenner jeg blir skikkelig provosert over oppførselen til Gjert, på mange forskjellige vis.

Særlig provosert ble jeg over uttalelsen hans når Henrik skal bli far, og han uttaler at Henrik ikke kan sove sammen med kone og baby fordi han ikke får nok søvn.

Tenker at trenerrollen han har ødelegger sønn/far forholdet. Hadde aldri funnet meg i dette om jeg Var barn av ham. Skikkelig hard er han, og mangler totalt mykhet slik som jeg ser.

Tror de barna i den familien som har valgt å ikke satse på løp, føler seg skikkelig mindre verdt. 

Alt som står i hodet på ham er jo de barna som satser.

Han Gjert sa vel det også -  at det er en ødelagt far/sønn relasjon-  i forrige episode. Er nok ikke så lett å kombinere de rollene - men syns han Gjert er en artig kar jeg :ler: Selv om han kan virker veldig krass og firkantet, så er jo mye av det han sier riktig og han ofrer jo utrolig mye for at barna skal lykkes.

Jeg syns det er en underholdende serie og står jo stor respekt av hva familien har fått til av idrettsprestasjoner :klappe: Syns samtlige av de virker som snille og hyggelige folk.

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvilken pulsklokke de bruker der de bare "banker" på klokken ved start av intervaller osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker denne familien. Når de filmer fra konkurranser sitter vi å heier og gråter om hverandre ennå vi vet at ett lite googelsøk kunne fortalt oss hvem som vant :ler:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare digger den familien. For en inspirasjon og målrettet jobbing. Lurer veldig på hva oppskriften til faren er siden det funker så bra på tre ulike kropper selvom genene og fysikken er rimelig lik. Ufattelig sterkt. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger den familien😄

jeg skjønner godt han ble sur da kjæresten til jacob var det da hun var forkjølt. Han risikerer jo at hun smittet alle. De har jo regler om å ikke omgås syke. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn har noe å lære av dem. Stabile og holder sammen med partneren. Imponert over samholdet. 7 barn og slik flott dame. De er ekte og oppriktige uten glam, fjas og pompøshet. Terningkast 6 +

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Xstrella skrev:
 

Menn har noe å lære av dem. Stabile og holder sammen med partneren. Imponert over samholdet. 7 barn og slik flott dame. De er ekte og oppriktige uten glam, fjas og pompøshet. Terningkast 6 +

Imponerende. Han har en ledende stilling ved siden av og hun driver et par frisørsalonger, hvor han tar seg av regnskapet. I tillegg til å følge opp 7 barn og trene frem 3 som er blant de beste i verden. Pluss at hele storfamilien er med som publikum og støtte ved store konkurranser. Her har folk flest, og aller mest bloggerne, noe å lære av denne familien når det gjelder å administrere travle dager 😊

Endret av Justlooking
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Justlooking skrev:
 

Imponerende. Han har en ledende stilling ved siden av og hun driver et par frisørsalonger, hvor han tar seg av regnskapet. I tillegg til å følge opp 7 barn og trene frem 3 som er blant de beste i verden. Pluss at hele storfamilien er med som publikum og støtte ved store konkurranser. Her har folk flest, og aller mest bloggerne, noe å lære av denne familien når det gjelder å administrere travle dager 😊

Og så sitter en drøss med bloggere å klager over travle hverdager hvor døgnet ikke har nok timer 😂 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, chiki skrev:
 

Og så sitter en drøss med bloggere å klager over travle hverdager hvor døgnet ikke har nok timer 😂 

 

Du vet. Det TAR lang tid å sminke seg, fikse håret og style klærne og senga så det tar seg bra ut på bilder. For ikke å snakke om at man skal ut og ta bilder ved hjelp av en venn som kan kamera sånn ca. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Xstrella skrev:
 

Menn har noe å lære av dem. Stabile og holder sammen med partneren. Imponert over samholdet. 7 barn og slik flott dame. De er ekte og oppriktige uten glam, fjas og pompøshet. Terningkast 6 +

Det som imponerer meg mest er samholdet og lojaliteten innad i familien. De holder sammen, det har nok sikkert blåst hardt både da de var unge(Gjert og Tone) og senere med satsingen til guttene. De følger opp og voksne barn bor gratis i kjelleren hjemme med samboere og barn til og med. De er en utrolig flott familie.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, fru Alving skrev:
 

Det som imponerer meg mest er samholdet og lojaliteten innad i familien. De holder sammen, det har nok sikkert blåst hardt både da de var unge(Gjert og Tone) og senere med satsingen til guttene. De følger opp og voksne barn bor gratis i kjelleren hjemme med samboere og barn til og med. De er en utrolig flott familie.

Hel enig, imponerende samhold! Jeg følger dem på insta, og når Henrik og Liva er på tur med datteren er gjerne noen småsøsken av ham med også! De virker som særdeles rause mennesker!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil
På 7.10.2018 den 3.16, PhilosopherSe7en skrev:
 

Noen som vet hvilken pulsklokke de bruker der de bare "banker" på klokken ved start av intervaller osv.

Synes jeg kjenner igjen Garmin forerunner, men usikker på hvilken modell. Mange av de klokkene har touchskjerm, så det forklarer kanskje hvorfor de «banker» på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Solsmil said:
 

Synes jeg kjenner igjen Garmin forerunner, men usikker på hvilken modell. Mange av de klokkene har touchskjerm, så det forklarer kanskje hvorfor de «banker» på den.

Det er mulig, men på Garmin må en velge aktivitet osv i forkant. I serien ser en aldri at de gjør noe spesifikt med klokkene i forkant, bare banker med flat hånd på klokken hver gang de starter. Så ser for meg det er en spesifikk klokke de bruker der det er en funksjon å automatisk starte registrering av aktivitet med å slå på klokken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...