Gå til innhold

Team Ingebrigtsen


Ingefær85

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Frkwitch skrev:

Hærlig familie med humor og glede! og en gjeng med ett sykt konkurranseinstinkt :) Man ser godt hvor glade disse mennene er i konene/kjærestene sine. 

Stor respekt for de alle sammen,men her må jeg gi en ekstra honnør til Tone. Hun tror jeg er limet i denne familien og virker som en utrolig flott mamma/kone.

Enig! Litt av ei dame.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker denne gjengen jeg! 

Signerer de aller fleste her. Skal man nå SÅ langt som disse MÅ en være knallhard.

De er en godt sammensveiset familie, de har gode verdier og er veldig gode mot både familien og kjærestene sine. Så utrolig fint å se bildene fra fødestuene, både med lillebror og med nevø. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/1/2018 at 10:24 PM, Nobile said:

Irriterende at man ikke kan se de på nett- tv i utlandet. Den første sesongen var tilgjengelig utenlands. Håper denne også blir det etterhvert. 

Noen som vet hvorfor ikke NRK gjør det tilgjengelig overalt når det er deres egen produksjon ? 

Enig! Eneste jeg kan tenke meg er at de kanskje har planer om å selge serien til utlandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, BuffaloDuck said:

Enig! Eneste jeg kan tenke meg er at de kanskje har planer om å selge serien til utlandet?

Det handler om rettighetene til den aktive idretten som inngår i serien. Det vises jo deler av løp fra både mesterskap og Diamond League-stevner, og det har NRK kun lov til å vise i Norge. Derfor må hele serien dessverre geo-blokkes. Det blir bare mer og mer restriksjoner rundt slike rettigheter, og derfor må de forskjellige streamingplattformene geo-blokke nesten alt som legges ut. Skikkelig kjipt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ssophie skrev:

Det handler om rettighetene til den aktive idretten som inngår i serien. Det vises jo deler av løp fra både mesterskap og Diamond League-stevner, og det har NRK kun lov til å vise i Norge. Derfor må hele serien dessverre geo-blokkes. Det blir bare mer og mer restriksjoner rundt slike rettigheter, og derfor må de forskjellige streamingplattformene geo-blokke nesten alt som legges ut. Skikkelig kjipt. 

Men hele sesong 1 ligger jo tilgjengelig for meg i utlandet, men opphavsretten og restriksjoner har kanskje endret seg de siste årene ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, ssophie said:

Det handler om rettighetene til den aktive idretten som inngår i serien. Det vises jo deler av løp fra både mesterskap og Diamond League-stevner, og det har NRK kun lov til å vise i Norge. Derfor må hele serien dessverre geo-blokkes. Det blir bare mer og mer restriksjoner rundt slike rettigheter, og derfor må de forskjellige streamingplattformene geo-blokke nesten alt som legges ut. Skikkelig kjipt. 

Så klart, takk! Det tenkte jeg ikke på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker de godt. Satt her å tutet i programmet i kveld. Ekte mennesker rører meg stort. Ingen divanykker der og tåpligheter. Virker bunnsolide alle som en. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All ære til mamma ingebrigtsen!! Så støttende og omsorgsfull. Har ikke hatt sansen for brødrene før jeg så serien. Er skikkelig imponert over samholdet i familien. Og ikke minst pågangsmotet. Synes kanskje gjert er i overkant streng, men det er vel derfor de har klart seg så bra også.. må være vanskelig å skille far- og trenerrollen. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker de. At man må ofre for å bli brst er et ufravikelig faktum. Jacob fikk jo mas om han var klar over at han måtte ofre barndommen om han ville føge Filip og Henrik.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/16/2018 at 4:44 PM, Vinglass said:

Så "velkommen" faren får kjæresten til sønnen til å føle seg hjemme hos de i siste episode.

I ukas episode også, haha. Imponert av hun er tøff nok til å fortsette forholdet til Jakob med Gjert som kjefter hele tiden. Men Tone virker jo å vise henne og de andre kjærestene veldig god omsorg så det går vel litt opp i opp. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fascinert av familien. Gjert gjør jo tydeligvis noe riktig når man ser på resultatene, men jeg hadde klikka i vinkel hvis min mann hadde snakket i like kommanderende tone til meg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si jeg har fått sansen for dem. For en fasinerende familie!! MEN, man må ha i bakhodet at dette er en tv-serie. Flere av samtalene på hjemmebane er «staget» av typen «nå filmer vi at Gjert snakker med Jacob om fokus på trening/kjæreste» feks. Jeg tror det er veldig sansynelig at Gjert drar på litt ekstra foran kameraene. Flere ganger sitter kjærestene å flirer når han setter i ang, så han har nok en ganske koselig side vi ikke ser så alt for mye av, ellers tror jeg ikke de hadde giddet. 

Og en liten kommentar til det med at Henrik ikke fikk sove med mor og barn, jeg syns det var galskap jeg også, helt til jeg kom på at her i huset sovet far på gjesterommet alle arbeidsdager så minst en av oss skal ha kontakt med frontallappen. Ikke så dum han Gjert ;)

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke kjærstene tar Gjert seriøst jeg heller. De prater jo som om at han tuller når han er ute av rommet. Liker familien jeg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.9.2018 den 23.25, Hummel34 skrev:

Tror det er mange småbarnsfedre som har krøpet over i gjestesenga når de har hatt små barn. Har selv hatt tre, jeg kunne selv sove igjen på dagen når babyene sov. Det kunne ikke min mann som skulle på jobb. Håper både brannmannen, læreren, bussjåføren, legen, murere osv gjør det. Ugunstig å komme på jobb med for lite søvn, kan i verste fall skje ulykker.

I dette tilfellet er det jo jobben til far. Far tjener penger på løping. Får han ikke nok hvile vil han ikke gjøre en god jobb - som igjen går ut over familien. 

Selv sett serien om familien og opplever Gjert som en god far, dog ikke typisk norsk.

Gjert har da en ‘vanlig’ jobb også han.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da minste sønnen deres spurte hvor gammel mora var (Tone), sa hun "trevde og noe", dette må da være feil?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, powpow said:

Da minste sønnen deres spurte hvor gammel mora var (Tone), sa hun "trevde og noe", dette må da være feil?

Hun fikk første da hun var 17, 25 år etter fikk hun William, så da var hun vel ca 42. Og nå er william noen år så hun er førti og noe. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, powpow skrev:

Da minste sønnen deres spurte hvor gammel mora var (Tone), sa hun "trevde og noe", dette må da være feil?

Hun er 48.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...