Gå til innhold

diary of an angel

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjesta
Hei' date=' det ble ikke tur ut på meg... litt lat og trøtt, og vondt i halsen. Føler meg kjedelig da.[/quote']

Sånn kan det gå. Får ta det igjen heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Har sett Man on Fire, men noe tull med CD2...argh! Nå som det var så spennende.. :-x :wink:

Jaja, fikser CD2 til imorgen vertfall.

Ellers gikk kvelden i smågodt & paprikachips & pepsimax. :) Og leste kjapt gjennom Bryllupsmagasinet.

Nå er det snart leggetid :):sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, Er siddis jeg :) Og alltid litt nysgjerrig på andre derfra.

Men det finnes jo tusen på tusen andre siddiser, så jeg har sikkert aldri sett deg, men det er jo en morsom tanke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Jo :briller:

Har du det bra? Her er det strålende vær :)

Men det er enda endel sne, men ikke på veiene. Nå tror jeg den blir helt borte i løpet av 2-3 dager :)

Ha fin dag :klem2: Du husker du han derre Bjarne og ho dama? Ble de bare borte eller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg likte "man on fire" - så den for et par uker siden. Fikk du sett hele da? Jeg har hosta hele natta og er ikke helt i form, så det var greit med en helt rolig helg... Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Oj - pluttselig slår det meg at jeg har kalt deg 'englefjes' ved et par tilfeller.. Men så er det jo en fr. som heter det her fra tidligere :o

:roll:

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Jess, Er siddis jeg :) Og alltid litt nysgjerrig på andre derfra.

Men det finnes jo tusen på tusen andre siddiser, så jeg har sikkert aldri sett deg, men det er jo en morsom tanke ;)

Ja, det er sant ;) Men hvor gammel er du? Bor du sentralt, det gjør jeg. Er 28 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Jo  :briller:  

Har du det bra? Her er det strålende vær  :)  

Men det er enda endel sne, men ikke på veiene. Nå tror jeg den blir helt borte i løpet av 2-3 dager :)  

Ha fin dag  :klem2:  Du husker du han derre Bjarne og ho dama? Ble de bare borte eller  :ler:

Her er det varmt og sol, ikke snø. Men det er vel litt i nord tenker jeg. Herlig å stå opp til solskinn ;)

Bjarne og dama ja! :ler: De ble så upopulære at de tør ikke vise seg her mer tror jeg.. ;):ler:

Ha en fin dag du også! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Oj - pluttselig slår det meg at jeg har kalt deg 'englefjes' ved et par tilfeller.. Men så er det jo en fr. som heter det her fra tidligere :o  

:roll:  

:-)

:ler: ja, jeg så det etterpå :ler: men men.. er jo en engel da, så du var ikke helt utpå jordet, bare oversatte til norsk ;) Har du en fin dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Hei. Jeg likte "man on fire" - så den for et par uker siden. Fikk du sett hele da? Jeg har hosta hele natta og er ikke helt i form, så det var greit med en helt rolig helg... Ha en fin søndag!

Ja, ikke vits å stresse på byen om man ikke er i form ;)

Sparer de pengene.. :)

Fikk bare sett halve.. Men henter ned CD2 nå, håper vi kan se den ikveld. Den var så spennende ja!

Så du noen filmer igår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta
Ønsker deg en fin søndag :blomst: Noen planer?

Til deg også! Har du planer?

Vi skal se BB senere, og sikkert fil. Ellers ingen planer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Stod opp rundt 13:30 idag... :oops: Litt glad i å :sove:

Hatt meg kaffe, toast & røyk as usual :)

Heeerlig ver ute, vaaarmt & sol!

Ikveld blir det nok BB & film tenker jeg, ellers ikke no action I guess ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Til deg også! Har du planer?

Vi skal se BB senere, og sikkert fil. Ellers ingen planer :)

Takk :) Tv, film, data og lesing på oss. Bare avslapping dag, godt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så litt av "signs" på tv i går, men skjønte den ikke helt. Ellers ingen filmer hittil i helga. Må se å få gjort noe med det.

Jeg så at Kafka har kalt deg englefjes. En gang trodde jeg jeg var i min egen bok når jeg var i din, inntil jeg skjønte sammenhengen med ditt nick. Ble helt forvirra. Men det er fint at de kaller deg det. Tror ikke jeg tenkte på at flere hadde navn med engel i. Jeg er verken spesielt snill eller ser ut som en engel, men jeg liker dumdumboys... hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Jeg så litt av "signs" på tv i går, men skjønte den ikke helt. Ellers ingen filmer hittil i helga. Må se å få gjort noe med det.  

Jeg så at Kafka har kalt deg englefjes. En gang trodde jeg jeg var i min egen bok når jeg var i din, inntil jeg skjønte sammenhengen med ditt nick. Ble helt forvirra. Men det er fint at de kaller deg det. Tror ikke jeg tenkte på at flere hadde navn med engel i. Jeg er verken spesielt snill eller ser ut som en engel, men jeg liker dumdumboys... hehe.

:ler: Ja, jeg så at englefjes (du) besøkte dagboka mi, og Kafka kallte meg englefjes ;)

Signs ja, den skuffet, var veldig spesiell & ikke særlig skummel.

Vi ser sesong 4 av 24, liker du den? Har aaaldri blitt så hekta på noooe før! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...