Gå til innhold

diary of an angel

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Heisan

Hatt det hyggelig på besøk i dag.

Håper at dere finner ut at dere har råd til reisen. trenger litt luft i luka innimellom.

Og en dag står en ny drømmejobb der og venter på deg.

Ønsker deg en riktig god natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta
Gratulerer med ny avatar! Den var stilig!!Kos deg å sjukebesøk! Eg er sjuk' date= og får besøk kvart øyeblikk. Gledar meg! :)

Takk for det ;) Jeg var på besøk til ei syk venninne.. Uff, kjedelig å være syk å bare måtte ligge på sofaen! God bedring veslo!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Å :) Håper det blir England og Danmarks tur på dere. Alt er bestilt å greier? Så flott i sånne fall :):)

Ja, en å annen kveld uten KG, det er rart :ler:

Håper du har det fiiint mens du ennå er arbeidsledig, for det kan ta slutt fort :Hehe:

:klem2:

Ja, er vant med KG nesten døgnet rundt for tida, føler meg litt nerdie ;):ler: neida :wink:

Ja, er jo greitt å sove lenge & ha fridtid da, men ikke såmye å gjøre når man er konstant blakk :cry:

men får bare håpe jobben kommer snart.

Ja, følte den andre avataren var så kald :ler2:

Krysser fingrene for hjemmexamen-lesing, og at du sooover godt og drømmer mye gøy ;)

Sees sikkert imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
God kveld.

Fin avatar du ahr fått deg. Forsto ingenting i dag jeg, kom ikke på at du kanskje hadde fått ny. :klaske:

Hvilke lokal er det dere lurer på da?? er nyskjerrig nå..

Ikke ofte en kveld uten KG her heller. Utrolig hvor hekta en kan bli altså. Men nå vil sambo ha litt *kvalitetstid* :ler: ikke mye han får kontakt med meg når jeg sitter her inne.

Håper du får en fortreffelig kveld.. Og så krysser vi fingrene for at det blir noe tur.. Det fortjener du.

:klem2:

Håper det blir tur ja ;) Men føler nesten ikke jeg fortjener det når jeg gjør ingenting om dagene.

Viktig me kvalitetstid ja, var det koselig? Hva gjorde dere? ;)

Jeg har jo masse tid om dagene å sitte her, så det trengs ikke... eh.. såmye om kveldene, bare litt.. :ler:

Vi har sett på lokale ja, Charlottenlund, blir 46.000,- med 46 gjester! :roll: så vi vurderer å ta et annet der man kjøper drikke selv.. og skulle hatt større plass til festen etter maten... så ikke alle står oppi hverandre & blir så trangt å danse.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Heisan

Hatt det hyggelig på besøk i dag.

Håper at dere finner ut at dere har råd til reisen. trenger litt luft i luka innimellom.

Og en dag står en ny drømmejobb der og venter på deg.

Ønsker deg en riktig god natt.

Kos på besøk ja, venninna mi hadde så vondt i øret stakkars. Hva har du gjort ikveld da?

Ja, er godt med ferie, SELV om jeg ikke jobber.. men lite penger.. så får se.. Føler det er ufortjent liksom..

God Natta! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Nå har jeg komt hjem, etter å ha besøkt venninna som har ørebetennelse stakkars.. hører så vidt på det høyre øret..

Typen henta meg. Tok en matbit nettopp, og skal snart hoppe til sengs.. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chrizzy

Det er virkelig fælt med ørebetennelse, bra det ikke er smittsomt, for det mener jeg absolutt at det ikke er :-?

Natta Sov Søtt, men ikke drøm om Bjarne Brudgom :hoho:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Det er virkelig fælt med ørebetennelse, bra det ikke er smittsomt, for det mener jeg absolutt at det ikke er :-?

Natta Sov Søtt, men ikke drøm om Bjarne Brudgom :hoho:

:klem:

Det var godt det ikke var! ;) Var litt usikker...;)

Nei, jeg ville aldri drømt om han, selv om han kom på døra her! :hoho:

Jeg kom meg ikke i seng helt enda... KG har overtaket;)

Sove godt du også!! Og ikke drøm om B... Do I need to say more?.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Akkuratt kom meg opp & trakta kaffi.. Trengte det kjapt idag. Har sove tungt.. Lå en stund våken før jeg sovna.

Ikveld blir det vin & hjemmelagt pizza med typen. Bare 30,- på Rimi for 2 pizzabunner + tomatsaus, yohoo! ;)

Nå skal jeg som vanlig surfe litt på KG med røyk og kaffe på PC-bordet! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 30,- på Rimi for 2 pizzabunner + tomatsaus, yohoo! ;)

Det var billig! Kanskje noe å tenke på til middagen i morgen :wink:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Det var billig! Kanskje noe å tenke på til middagen i morgen  :wink:  

Ha en fin dag!

Ja, det ser kjempegodt ut! ;)

Og billig !

Ha en fiiin dag du også :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Får eg komme på middags-besøk, eller.... ;) hehe...

Ja, bare kom! ;) Du bør kjøpe de, så er det forslag bak pakningen, hva du kan ha på pizzaen. Gleder meg til å trykke i trynet ikveld... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjesta

Tiden går fort når man surfer på KG... ;)

Greitt å få tips til planlegging av bryllup ja!

Nå må jeg hoppe i dusjen. Har ak hatt etpar toast,

og (for)mye kaffe!

Min kjære er vell hjemme om 1-2 timer, så blir jeg vel å surfe igjen når han legger seg nedpå.

Så er det hjemmelagt pizza & rødvin... :kysse: :perebrus:

Han skulle printe søknad for meg på jobb. Håper jeg får et intervju. Er endelig innenfor utdannelsen, og ikke ofte det er mange ledige stillinger innen det.

Så må jeg huske å :husarbeid: når den er ferdig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Glemte å skrive at vi var innom og så på kirken på lørdag, den var utrolig nydelig & mer personlig preg enn jeg hadde trodd. Gleder meg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Må bli flinkere til å lage annen mat, enn bare pizza i ovnen & pastasaus i gryta.. Derfor legger jeg noen oppskrifter her, som jeg skal lage en dag.:)

EGGPANNE MED SQUASH

Ingredienser

6 egg

6 ss vann

salt og pepper

1/2 liten gul squash

1/2 liten grønn squash

1/2 rød paprika

1 rød chili

revet ost

Fremgangsmåte

Pisk sammen egg, vann, salt og pepper. Hell eggeblandingen i en middels varm stekepanne. Fyll pannen med squash skåret i skiver, paprika og chili i tynne ringer. Ha revet ost på toppen og la panneretten stivne under lokk. Server gjerne litt blandet salat og brød til.

BAKTE FYLTE TOMATER

Ingredienser

4 stk bifftomat

4 stk egg

2 ss kremfløte

salt

pepper

Fremgangsmåte

Skjær et lokk av tomatene og ta ut frø og skillevegger. Snu dem opp-ned så all væske renner ut.

Visp sammen egg og fløte og smak til med salt og pepper. Fordel eggemassen i tomatene. Sett dem i et ildfast fat med "lokkene" ved siden av og bak dem midt i ovnen til eggene har stivnet.

FYLTE AUBERGINER

Ingredienser

Griljermel 4 ss

Aubergine 8

Hvitløk 5 fedd, i løvtynne skiver

Løk 750 g, hakket

Tomater 6, flådd, hakket

Persille 2 ss, finhakket

Sukker 2 ts

Salt og pepper

Revet ost til gratinering

Fremgangsmåte

Del auberginene i 3 på langs og hul dem ut.

- Gni salt på innsidene og grijermel på begge sider.

- Stek auberginene i en stekepanne i 2 minutter på hver side.

- Ta dem ut.

- Fres hvitløk og løk i stekepannen til det er blankt.

- Tilsett tomat, persille og sukker og la det koke ved svak varme i 6-7 minutter.

- Smak til med salt og pepper.

- Legg auberginene i en smurt ildfast form og ha over fyllet.

- Dryss over revet ost.

- Stekes ved 210° C på midterste rille i 50 minutter.

Serveres som en lunsj, forrett eller lett middag med brød.

Retten kan også stekes uten ost og serveres da kald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
Glemte å skrive at vi var innom og så på kirken på lørdag, den var utrolig nydelig & mer personlig preg enn jeg hadde trodd. Gleder meg... ;)

Å så flott :):)

Vin og pizza, så bra!!!

Satt på skolen og leste i dag, så fikk jeg en telefon fra en venninne, hun måtte gjøre noe og lurte på om jeg kunne bli med. Når vi var ferdig så ringer en annen venninne, vi måtte bare treffes, det var noe med henne og typen. Så har jeg hentet W, nå skal vi spise.

W plukket en hestehov til meg og ville at jeg skulle ha den i håret :) Jeg gjorde det, da plukket han en til som han også ville at jeg skulle ha i håret. Så jeg tror virkelig vi så fin ut der vi gikk hjemover :ler:

Håper du har det fint :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...