Gå til innhold

diary of an angel

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Uff ja, sant det føles sånn?..

Men skal du kanskje melde deg opp til xamen istedenfor, eller vil dere klare dere på hans lønn?

Tja, tippe lotto og skrape flax lodd som galninger og håpe på stor gevinsten. :sjarmor: Heheh..neida, ikke så ille. Heldigvis vil jeg motta fødselspenger siden jeg enda mottar dagpenger så vi overlever, får jeg håpe da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei...

Ser du har vært innom dagboka mi (ble ikke så tidlig kveld allikevel) så jeg tenkte jeg måtte stikke innom hos deg en tur. Kikke på hus er spennende, og vente på jobb kjempefrustrerende. Men det ordner seg til slutt, vet du.

Skal lese mer i boka di en annen kveld men nå MÅ jeg gå og :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Tja, tippe lotto og skrape flax lodd som galninger og håpe på stor gevinsten. :sjarmor: Heheh..neida, ikke så ille. Heldigvis vil jeg motta fødselspenger siden jeg enda mottar dagpenger så vi overlever, får jeg håpe da. :ler:

Det var jo godt da! ;) Jeg får ikke lenger dagpenger. men håper jeg får jobb til neste vår, når vi skal prøve..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Heihei...

Ser du har vært innom dagboka mi (ble ikke så tidlig kveld allikevel) så jeg tenkte jeg måtte stikke innom hos deg en tur. Kikke på hus er spennende, og vente på jobb kjempefrustrerende. Men det ordner seg til slutt, vet du.

Skal lese mer i boka di en annen kveld men nå MÅ jeg gå og :sove:

Sov godt & Drøm søtt! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Begynnte å se Sideways (film) men det var noe tull med cd-rippen at vi fikk ikke se slutten. AH! :-? Var så spennende nå.. Jaja, får se resten en annen dag, fikser en ny :) Ellers litt chips og 24-jordbærmelk. Så er det vell leggetid snart! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Ble sent igår, men fikk ikke sove mer nå.

Skal ned å snakke med de ang lokale kl 15. Om menyen & hva prisen vil bli. Har bestemt oss for bonger.

Ikke mer kaffefilter, men gikk sånn "passe" greitt med tørkepapir.. :ler::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ah.. Typisk. Jeg har bare en halv røyk igjen og ingen penger. Kjiiiiper'n! :-? :)

Jaja.. Får holde ut!

Hører på Popface, sååå bra :kul::kul::kul:

3 timer til jeg skal se på lokale nå..

Ringte mamma nå, drar til henne entur lørdag & går på kafe, istedenfor imorgen, da vil jeg bare sooove lenge & slappe av (med KG :hoho: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Har snakka med brodern og typen på msn.

Er så herlig at typen er så romantisk & skjønn selv om åra går.... :hjerter:

Jeg har ikke hengt opp :husarbeid: enda, og ikke dusja.. uff uff.. må komme igang snart! Utrolig hvilken påvirkning KG har! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
KG-påverknad er litt skummelt... Hehe...

Ja! har sett på lokale nå, så var det å sette seg rett foran dataen igjen.. :ler: jeg er uhelbredelig :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Ikke bare meg som er litt kg-avhengig?? :oops:

Hvor lenge har du og din kjære vært sammen?

Ikke bare deg nei... :oops: :oops:

Vi har vert sammen 3 år, samboere i 2 år.

Hadde du kjærest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Just tilbake etter å ha sett på lokale. Klarte opp i hva det kosta, sånn ca., vi er 46 stk og det blir omtrent 1000,- pr. person ( for lokale, mat, kaffe, og for 2-3 bonger hver)... Altså 46.000,-, men det var vanskelig å si EKSAKT da. Hmm. dyrt med bryllup!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ikke bare deg nei... :oops: :oops:

Vi har vert sammen 3 år, samboere i 2 år.

Hadde du kjærest?

Har kjæreste, vært sammen i to år, og samboer nesten like lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

gifteplaner? :wink:

Vi forlovet oss i Desember i fjor. Skal gifte oss ja, men vet ikke helt når ennå. Men har snakket om sommeren 2007. Litt trege :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Vi forlovet oss i Desember i fjor. Skal gifte oss ja, men vet ikke helt når ennå. Men har snakket om sommeren 2007. Litt trege :ler:

Bedre sent enn aldri!! Godt å ha god tid til planlegging ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...