Gå til innhold

Love Island - norsk versjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tydelig at Andreas tapte på spille det «trumf» kortet sitt på hot seat. Det slår bare tilbake på han selv, vi seere avslørte glatt spillet hans. Men gutten skjønner sosiale medier, så han prøvde raskt å redde seg inn igjen ved å si at han plutselig tror på Andrea og Morten. 

I det hele tatt lite troverdig av Andreas og Niclas prøve å fremstille seg som de mest troverdige og ekte som ikke liker at noen spiller et spill og rakker ned på andre. Det er da vitterlig bare  de som snakker skitt om de andre parene. 

Patetisk å se niclas og Bruna så fornærmet over Christian sin kommentar. 

Anonymkode: c1d5d...9ef

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tydelig at Andreas tapte på spille det «trumf» kortet sitt på hot seat. Det slår bare tilbake på han selv, vi seere avslørte glatt spillet hans. Men gutten skjønner sosiale medier, så han prøvde raskt å redde seg inn igjen ved å si at han plutselig tror på Andrea og Morten. 

I det hele tatt lite troverdig av Andreas og Niclas prøve å fremstille seg som de mest troverdige og ekte som ikke liker at noen spiller et spill og rakker ned på andre. Det er da vitterlig bare  de som snakker skitt om de andre parene. 

Patetisk å se niclas og Bruna så fornærmet over Christian sin kommentar. 

Anonymkode: c1d5d...9ef

Hvorfor er det patetisk? De er jo like verdige som de andre som er der inne. Er jo Christian som ble super fornærmet på det Nicklas sa, og så tar hevn på den måten. Så hvem er barnslig her? 

Anonymkode: 5f241...b52

• Liker 10
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nicklas ble helt rar, når Alex sa han gledet seg til han og Bruna skulle komme på besøk til Oslo. 

Tror neppe det er ekte fra Nicklas’ side. 

Anonymkode: 3b5cb...7cf

Desverre fikk jeg den følelsen etter dagens episode jeg også. Han nølte jo og dyssa det ned når Alex sa det var hyggelig han hadde funnet seg en god dame "....Njæææ jaaah menneh joda" 

Håper jeg mistolket helt for Nicklas har imponert meg med verdiene sine til nå, dette med at han fra starten har sagt at han heller vil ha en dame han kan le med enn en som bare er fin for han vil st forholdet skal vare til de er 80 år og da er humor og personligheten viktigst. Også andre kommentarer rundt forhold jeg har tenkt at han har et godt hjerte og gode verdier (selvom han kan være en barnslig villbass i oppførsel), håper ikke det bare er noe han har sagt etter boka fordi han vet det er det som høres bra ut, for jeg syntes han har virka så oppriktig.... Veldig trist for Bruna om han bare player hun! Og jeg syntes egentlig konseptet er veldig dumt, det kan være psykisk helseskadelig for deltakerne og kronisk emosjonelt ødeleggende (gi tillitsproblemer livet ut i alle fremtidige relasjoner) så det burde ikke være en så stor penge premie involvert. Eller håper isåfall at deltakerne er godt satt inn i konseptet med veiledning fra psykolog og fått inn med teskje at det er en spill og man ikke skal stole på noen følelser før man møtes på utsiden.. 

Anonymkode: de44d...39a

• Liker 5
Skrevet (endret)

Andreas avslørte sin overfladiskhet og instafame jakt nok en gang når han sa han trodde seerne syns han var mer populær 😂😂😂 

Ryddet for krenkelser. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 4
Skrevet

Tror dere Ellinor har tatt melanotan sprøyter for å bli så brun? Det er vel ikke mulig med solarium det der... Syntes hun har et herlig vesen men er jo dumt av kanalen å promotere ulovlige kroppsbehandlinger 

• Liker 4
Skrevet

Christian har behandlet Niclas dårlig lenge... kalt han og bruna søsken osv... dette var nok begeret som rant over. Syns det var tøft av Niclas å ta en samtale med Christian om saken. Men Christian fikk jeg helt avsmak av etter samtalene etter dumpingen.. 

forøvrig liker jeg virkelig ikke Niclas etter at han var partner med Maren. Og han var en helt annen person når han snakket med Aleks på skype.. men selvfølgelig, ser jo ut som om han liker Bruna nå.

• Liker 7
Skrevet

Det å si at noen virker mer som søsken enn kjærester er vel strengt tatt ikke så frekt? Har fått med meg at Bruna og Niclas ble såret av kommentaren for mange uker siden, og aldri kommet over det. Men hvorfor bryr de seg så veldig? Fordi de er usikre på forholdet? Det er det eneste som kan virke logisk. De sa jo selv på den tiden at det utviklet seg fra et vennskap og gikk i retning mot noe mer. Jeg synes det virker litt krampeaktig/påtvunget. Spesielt når Bruna presser ut latteren fra lungene av Niclas når ingen andre trekker på smilebåndet en gang. Det er definitivt det paret jeg har minst troen på. Virket forøvrig som at Niclas likte veldig godt at Victoria flørtet med han. 

Anonymkode: 028f3...634

• Liker 9
Skrevet

Jeg reagerte også på at Nicklas ikke ville si noe særlig om Bruna da han snakket med Alex, jeg tror han faker! 

Andrea og Morten begynner å bli veldig søte, heier litt på dem nå, og Christian + Ellinor. 

• Liker 11
Skrevet

Jeg synes Cristian har åpnet seg sykt, og jeg kjenner typen. Gutter som han er gode tvers gjennom, spøkene er bare vennskapelig erting for å skape bond. Mange gutter har vanskeligheter med å åpne seg til andre gutter, så tror de fleste spøkene er ment vennskapelig for å sjekke hva ståa er. Og spøkene hans har vært utrolig uskyldige etter min mening. Så synes Nickolai overreagerer ekstremt. Spesielt siden han har kommet med mye verre spøker. Ta "hestesmilet" til Andreas. Det å fortsette å plukke etter at Andreas sier han selv ikke synes det er noe fint. Eller baksnakkingen av Andrea etter han ble dumpet. Og ryktespredningen.

Men jeg tror ikke det hadde vært noen tvil om hvem som hadde vunnet om Morten og Cristian dannet et par. Sykt fin bromance ❤

• Liker 12
Skrevet

Blir litt leimeg om Andreas vinner, dumt Silje står med han..

Anonymkode: 32d39...7ba

• Liker 13
Skrevet

Christian har spilt et spill - en svertekampanje - fra dag én! Jeg synes han er falsk og kvalm. Ikke mot Ellinor, men mot andre spillere. Jeg liker ikke det. Håper virkelig ikke han vinner.

Anonymkode: 5ecf5...e7e

• Liker 8
Skrevet

Jeg tror ikke på noen av parene lenger. Men kunne jeg stemt på de mest sympatiske der inne hadde det blitt Silje og Morten 😁 av partnerne dems vinner Andrea over Andreas, så jeg blir å stemme på Morten og Andrea. 

Niclas har virket falsk de siste dagene. Og han elsker seg selv, og det at folk liker han, litt for mye. Både han og Bruna er umodne. Bruna ler krampeaktig av Niclas og prøver å virke åpen, trygg og tolerant, uten å helt klare det. 

Christian er litt for sjalu og litt for høy på seg selv. Han har den «fineste» dama og er den «morsomste» selv og er sikker på at de skal vinne. Ellinor har ikke gjort noe direkte feil, men hun er for feig til å ta det opp når Christian gjør noe ugreit. Bare smiler seg gjennom det og godtar det. Det virker som hun spiller for at ingen skal ha en krangel å ta de på så de kan vinne. 

Andreas er jo bare sykt selvdigger og selvopptatt. Og hvis han ikke er forelska i Silje ennå så kan han umulig falle for jenter. Silje har bein i nesa. Ikke redd for å si hva hun mener og hun viser gode verdier. Kul og morsom er hun også. Hun er i en liga langt over Andreas!

Andrea har jeg vanskelig for å tro 100% på bare fordi hun driver en blogg, og jeg har sett så altfor mange bloggere som gjør hva som helst for mer trafikk til bloggen. Ellers virker hun hyggelig, men veldig tilbakeholden. Morten virket litt traust til å begynne med, men jeg har skjønt etterhvert at det hadde mest med Victoria å gjøre. De hadde jo ingen skikkelige samtaler, men det var det jo ingen andre som hadde med Victoria heller så. Nå virker han oppegående, lite overfladisk, morsom og han har fine verdier.

Heia Morten og Andrea sier jeg ❤️

• Liker 14
Skrevet

Flere enn meg som følte at Anne Marthe var litt halvhjertet i forhold til veien videre med Martin da de sjekket ut? Virket veldig usikker på hva som ville skje på utsiden, mens Martin virket veldig klar på hvor han ville med dette. 

Uten å ha vært noen fan av hverken Cristian eller Niclas, så synes jeg hele greia går i Niclas sin favør denne gang. Cristian spurte Niclas er spørsmål, som Niclas egentlig ikke ville svare på, men han valgte å svare ærlig og svaret var ikke slik Cristian ønsket - i en samtale mellom dem to. Så blir Cristian sur og ønsker å ta hevn ved å komme med en sleip kommentar i plenum. 

Frem til gårsdagen heiet jeg på Ellinor og Cristian, men nå? Neeeh, gir heller min stemme til Morten og Andrea. Ble bare dumt dette, og nå i siste innspurt var det kanskje litt lite gjennomtenkt. 

Andreas velger nok heller penger enn Silje - drømmeMANNEN/KVINNEN er nok et annet sted.  Hun har andre verdier enn han, og er nok ikke "instavennlig" nok i lengden. I tillegg var det denne avsløringen med Andrea, hvor han egentlig avslørte sin egen hemmelige, lille plan om å fake en forelskelse og stikke av med pengene. 

Anonymkode: 3b086...4aa

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere enn meg som følte at Anne Marthe var litt halvhjertet i forhold til veien videre med Martin da de sjekket ut? Virket veldig usikker på hva som ville skje på utsiden, mens Martin virket veldig klar på hvor han ville med dette. 

Uten å ha vært noen fan av hverken Cristian eller Niclas, så synes jeg hele greia går i Niclas sin favør denne gang. Cristian spurte Niclas er spørsmål, som Niclas egentlig ikke ville svare på, men han valgte å svare ærlig og svaret var ikke slik Cristian ønsket - i en samtale mellom dem to. Så blir Cristian sur og ønsker å ta hevn ved å komme med en sleip kommentar i plenum. 

Frem til gårsdagen heiet jeg på Ellinor og Cristian, men nå? Neeeh, gir heller min stemme til Morten og Andrea. Ble bare dumt dette, og nå i siste innspurt var det kanskje litt lite gjennomtenkt. 

Andreas velger nok heller penger enn Silje - drømmeMANNEN/KVINNEN er nok et annet sted.  Hun har andre verdier enn han, og er nok ikke "instavennlig" nok i lengden. I tillegg var det denne avsløringen med Andrea, hvor han egentlig avslørte sin egen hemmelige, lille plan om å fake en forelskelse og stikke av med pengene. 

Nja, kanskje Anne Marthe bare ble satt ut. Men på instakontoene lager de hjerter og sånn til hverandre. Ser absolutt ut som de liker hverandre. 

Når det gjelder Silje så er hun veldig instavennlig, sjekka hennes insta igår. Nydelig jente som fortjener enn som ikke kun går ut etter det ytre. 

Anonymkode: 08b46...2f0

Skrevet

My guilty pleasure å se på dette, men fy for noen par. Jeg liker nesten ingen av de. Ellinor og Morten virker OK, og kanskje Martin. Men Cristian er en typisk heslig bergenser, Nicklas er full av ADHD, kanskje med noe mer tilknyttet, hvertfall stokk dum. Andreas er bare teit, instabesatt og fæl. Andrea virker som en bitch og Anne Marthe virker fake og uansvarlig (dette med å miste lappen og need for speed). Bruna virker ok, men hun og Nicklas er bare merkelig sammen.

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, CaramelDevil said:

My guilty pleasure å se på dette, men fy for noen par. Jeg liker nesten ingen av de. Ellinor og Morten virker OK, og kanskje Martin. Men Cristian er en typisk heslig bergenser, Nicklas er full av ADHD, kanskje med noe mer tilknyttet, hvertfall stokk dum. Andreas er bare teit, instabesatt og fæl. Andrea virker som en bitch og Anne Marthe virker fake og uansvarlig (dette med å miste lappen og need for speed). Bruna virker ok, men hun og Nicklas er bare merkelig sammen.

Hvorfor har så mange brått så mye mot Christian? Han er en morsom og pålitelig fyr. Han har jo faktisk aldri vært slem mot noen, og såklart stusser han over at Nichlas, som han var så nær med, hadde valgt Martin ovenfor han. Tydeligvis har de ikke vært på samme bølgelengde. Noe Nichlas ikke ser ut til å være med noen. Jeg likte han helt frem til jeg så hvem bestevennen var. Det er klart Nichlas er der for å bli kjent. Og når det kommer til sjalusikommentarene, det er klart man blir sjalu hvis noen kysser personen du er forelsket i? Hvor liberale og frigjorte er vi på KG, egentlig. Jeg personlig hadde likt det virkelig ikke. Sjalusi i sunne mengder skal være tilstede, og det er det hos Christian og Ellinor. 

Christian har forøvrig åpnet seg opp om mobbing og dårlig selvtillit. Humor er ofte en god middel for å kjempe seg ut av dybden man har sunket i. Og har aldri kommet med noe sårende. Å si at Nichlas og Bruna virker mer som søsken er ikke å være en slem person. De var jo veldig rare sammen og det var ikke den store forelskelsen den perioden Christian sa det. Om de ee forelsket nå har det skjedd i etterkant, og Christian har ikke uttalt seg negativt om det nå. 

Synes han virker som en gjennomført godgutt. Og skjønner han blir skuffet når det nærmer seg slutten og han innser han ikke har tenkt noe på spill mens de andre rundt han begynner å rotte seg mot ham. 

• Liker 21
Skrevet

Nichlas og Bruna overdriver litt. Og hva er det sjalusisnakket til Christian? Det er bare bra at han er det, ganske søtt egentlig. Man skal vel ikke tåle sånt liksom?

• Liker 4
Skrevet

Når er forresten finalen, torsdag eller fredag? Da skal jeg finne fram potetgull og brus hehe.

Når det gjelder Andrea og Morten, så virker Andrea veldig barnslig. Eier ikke meninger. 

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

La merke tikml anne marthe storgliste inn i kameraet når hun ble filmet i enerom for kommentar etter utstemming og sa "kanskje vi ses igjen 😄 " , stor gliste og vinket som en unge som gleda seg. Så hun har hvertfall ikke noe i mot å bruke deltakelsen til fame. Var nok ikke (kun) kjærligheten hun kom for nei. 

• Liker 2
Skrevet

Gi dere. Kristian er sjalu på en kontrollerende og negativ måte. Han kom og bar bort Ellinor når hun snakket med en annen gutt (Martin), nettopp av den grunn. Men Ellinor er veldig sjalu selv, så tror de er en bra match. Men ikke lat som at Kristians mengde av sjalu er greit i et vanlig forhold, det er ganske undertrykkende

Anonymkode: 5ecf5...e7e

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...