AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #921 Skrevet 30. september 2018 8 timer siden, H1E2T3T4E5 skrev: Synes egentlig Magnhild virker som en oppegående dame jeg, som i hvert fall tør å si ifra og ha egne meninger. Ikke noen nikke-dokke som enkelte andre virker som. Er det bare jeg som synes at Martin har fått så triste øyne? Han hadde mere glød sammen med Magnhild. Jeg tror han kanskje likte henne litt bedre enn han ville innrømme ovenfor seg selv jeg. For det er kanskje sånn man kan finne kjærligheten. Ikke alltid lete etter det perfekte, men bli glad i folk som hele mennesker. Kan jo være at han faktisk trengte en som Magnhild som kunne utfordre han litt...synes han har blitt så utrolig flat etter Anne Marthe kom inn jeg da... Synes det er mange kommentarer her inne som vitner om at altfor mange tenker altfor enkelt og ikke har forståelse for at mennesker ikke alltid er like avbalansert og gjør smarte valg...det er jo helt falskt, ingen er vel alltid blide og snille, og hvordan i all verden skal man kunne bli kjent med hverandre hvis man bare smiler og er greie hele tiden.... Veldig glad jeg slipper å være en del av dating-kulturen som finnes i dag. Har heldigvis vært sammen med en i mange år, som faktisk ønsket å dele livet med meg, til tross for at jeg ikke er perfekt... Heia alle dere som tør å være som dere er, er sikker på det hadde vært mye lettere å finne kjærligheten hvis flere tok av seg maska, og turte å vise sårbarhet og ekthet. Det er ikke så rart at han ser trist ut. Fe fleste hadde blitt nokså triste av å måtte oppleve og forholde seg til en sånn heks som M viste seg å være. Tror ikke han så for seg at han skulle få så mye dritt fra et vesen han så vidt kjente. Det der var et styggere «brudd» enn de fleste som har vært sammen i årevis har. Anonymkode: 4923b...72f 11
Gjest BethD Skrevet 30. september 2018 #922 Skrevet 30. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke så rart at han ser trist ut. Fe fleste hadde blitt nokså triste av å måtte oppleve og forholde seg til en sånn heks som M viste seg å være. Tror ikke han så for seg at han skulle få så mye dritt fra et vesen han så vidt kjente. Det der var et styggere «brudd» enn de fleste som har vært sammen i årevis har. Anonymkode: 4923b...72f Enig. Tror ikke de «triste øynene» hans har NOE med AM å gjøre,han virker virkelig å like henne veldig godt! Men tror det har mer å gjøre med hva han har måttet gått gjennom med M og uro for hva som venter han når han kommer ut!
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #923 Skrevet 30. september 2018 14 hours ago, H1E2T3T4E5 said: ....som i hvert fall tør å si ifra og ha egne meninger. Ikke noen nikke-dokke som enkelte andre virker som. Egentlig enig med deg, selv om det finnes unntak. Nå snakker jeg generelt - min erfaring med disse "rett fra levra" menneskene er at de i de fleste tilfeller kan si og mene hva de vil om alt og alle, men tåler sjelden å få noe i retur. Da blir de veldig høylytte, sinte og/eller veldig såret. Sier ikke det er tilfellet her, siden jeg ikke kjenner mennesket personlig. Ønsker henne alt godt på utsiden av bobla, og håper virkelig hun finner den store kjærligheten. Må likevel si at jeg reagerte på at hun mer enn en gang har snakket ned andre deltakere - Andrea på sosiale medier rett etter at hun ble stemt ut første gang, de to nye jentene med langt blondt hår som bare var inne noen få dager, og AM. Og så må vi ikke glemme Martin som hun sa smakte rasshøl av! Heia alle dere som tør å være som dere er, er sikker på det hadde vært mye lettere å finne kjærligheten hvis flere tok av seg maska, og turte å vise sårbarhet og ekthet. Enig :) Anonymkode: 19bcf...075
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #924 Skrevet 30. september 2018 Hvem heier dere på? Akkurat nå er det for meg: 1. Anne Marte og Martin 2. Andrea og Morten 3. Christian og Ellinor Liker ikke Andreas eller Nichlas så det blir det sånn. Anonymkode: 35025...a84
Pingvin1 Skrevet 30. september 2018 #925 Skrevet 30. september 2018 Jeg ler, jeg ler så utrolig godt nå. Da jeg så på Skal Vi Danse i går, så tenkte jeg; fy søren så lik Andreas (i SVD) og Nicklas er. De er jo dønn lik i måten de prater på. Og så kommer dagens episode, og det viser seg at disse to herlige guttene faktisk er bestevenner 😂
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #926 Skrevet 30. september 2018 5 minutter siden, Pingvin1 skrev: Jeg ler, jeg ler så utrolig godt nå. Da jeg så på Skal Vi Danse i går, så tenkte jeg; fy søren så lik Andreas (i SVD) og Nicklas er. De er jo dønn lik i måten de prater på. Og så kommer dagens episode, og det viser seg at disse to herlige guttene faktisk er bestevenner 😂 Nicklas ble helt rar, når Alex sa han gledet seg til han og Bruna skulle komme på besøk til Oslo. Tror neppe det er ekte fra Nicklas’ side. Anonymkode: 3b5cb...7cf 11
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #927 Skrevet 30. september 2018 Stakkars Nicklas...ja, han er snill og tvers igjennom god. Men, smart??? Nei!! Anonymkode: 3b5cb...7cf
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #928 Skrevet 30. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Stakkars Nicklas...ja, han er snill og tvers igjennom god. Men, smart??? Nei!! Anonymkode: 3b5cb...7cf Han er ikke så veldig snill mot Christian Anonymkode: 35025...a84 8
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #929 Skrevet 30. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er ikke så veldig snill mot Christian Anonymkode: 35025...a84 Nei, det har du helt rett i. Anonymkode: 3b5cb...7cf
Gjest thejohan Skrevet 30. september 2018 #930 Skrevet 30. september 2018 Mulig jeg gikk glipp av noe, så rett gjerne på meg om det er tilfellet.. Niklas sa at han hadde valgt Martin over Christian. Og det var liksom hannes mening, og det var bare å godta for Christian. (True?) Men når Christian utifra det velger å si at alle andre utenom Niklas og Bruna er verdige, så tåler ikke Niklas det? Niklas sin mening betyr mer enn Christian sin mening? Christian kunne ikke si det, for da går det utover Bruna også? Men om Niklas hadde valgt Martin og Anne Marthe, så hadde jo det gått utover BÅDE Christian og Ellinor? I don’t get it..
Korpsnerden Skrevet 30. september 2018 #931 Skrevet 30. september 2018 Hva er greia med "fotballstrømpene" til Andreas? Er det hipt og Instavennlig? 1
Gjest thejohan Skrevet 30. september 2018 #932 Skrevet 30. september 2018 1 minutt siden, Korpsnerden skrev: Hva er greia med "fotballstrømpene" til Andreas? Er det hipt og Instavennlig? Visstnok hipt.
Korpsnerden Skrevet 30. september 2018 #933 Skrevet 30. september 2018 Akkurat nå, thejohan skrev: Visstnok hipt. Ser ut som lange versjoner av tennissokkene som var in på 80-tallet. 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #934 Skrevet 30. september 2018 Fikk avsmak på Christian etter idag egentlig.. Anonymkode: c822b...5c0 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #935 Skrevet 30. september 2018 6 minutter siden, thejohan skrev: Visstnok hipt. ...hvis du er 12 år og jente. Anonymkode: 3b5cb...7cf 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #936 Skrevet 30. september 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk avsmak på Christian etter idag egentlig.. Anonymkode: c822b...5c0 Jeg liker han mye bedre enn Niclas nå. Føler Niclas overreagerer. Og han gjør akkurat det samme som han beskylder Cristian for å gjøre. Anonymkode: 028f3...634 13
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #937 Skrevet 30. september 2018 Altså helt seriøst, Andreas må jo være homofil? Gaydaren min uler og blinker, alt ved han stråler homse. I tillegg snakker han mye om at han aldri har vært forelsket i en jente før, at han ikke trodde han kom til å finne noen jente for han der inne, og at han ikke er forelsket i Silje men liker henne som person. Overhodet ikke noe galt i å være homo, syns det er veldig trist dersom han ikke våger seg ut av skapet.. Anonymkode: b6911...e3d 15
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #938 Skrevet 30. september 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er ikke så veldig snill mot Christian Anonymkode: 35025...a84 For Christian er snill mot Nicklas? Bare fordi Nicklas ikke ville ha stemt på Christian, så er ikke Nicklas en verdig vinner lenger? Da er ikke Bruna og Nicklas forelsket lenger da? Har aldri likt Christian, og liker han ikke mer nå. Anonymkode: 5f241...b52 5
Oioi Skrevet 30. september 2018 #939 Skrevet 30. september 2018 Altså, Magnhild er noe av det ekleste mennesket jeg har sett på lenge. All den bitterheten og utskjellingen hun drev med, i tillegg til ekstrem skadefryd...hun lo fra hjertet i situasjoner hvor AM og Martin potensielt kunne møtt på utfordringer. Og måten hun behandlet Einar på...æsj!!! Synes Nicklas og Bruna ser dumme ut nå. Hvor kommer nicklas sitt hat for Christian fra? Likte han helt til han viste hvor smålig han er. 3
Birthe-Birgit Skrevet 30. september 2018 #940 Skrevet 30. september 2018 Det skulle ikke vært noe premie. Alle som velger å gå ut av villaen og velger å være et par hjemme burde bli kåret som vinneren, og premien er jo at de fant kjærligheten 🤷♀️ 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå