Gjest Mysticgirl Skrevet 5. september 2018 #261 Skrevet 5. september 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er nok mere det at man føler seg dum og lurt når man ser han går videre til en ny med en gang. Man tenker han ikke var så into henne som han sa da og det sårer om man trodde på det når det stod på Anonymkode: e49c0...eec Lurt? Er jo hun som ikke vil mer og da ble Morten usikker? De har jo ikke såå god tid der inne akkurat .Skjønner godt at han forsøker å gå videre. Hadde jeg også gjort Må jo være litt på der inne, ellers så sitter du der uten partner
missmcbeal Skrevet 5. september 2018 #262 Skrevet 5. september 2018 5 timer siden, Summ skrev: Tror det blir Andrea og Morten. De sover jo ute.. eller så blir det kanskje Ellinor og Christian, siden det ble litt drama mellom de. Andrea og Morten er jo strengt tatt ikke et par da. Andrea er jo i par med Martin enda, så er litt rart dersom noen av dem som ikke er skikkelige par, får lov. Vil derfor tro det blir Ellinor og Christian eller Andreas og Silje. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Slitsom? Vil heller kalle det sjenert og rolig men... Var det ikke hun som så hun ikke var så god på smalltalk når hun kom inn også?.. Enig i at det kan fremstå som en kjedelig dollejente som bare fikler med hår og sittestilling og nikker og smiler, men kan være nervøsitet det. Jeg driter i åssen jeg tar meg ut når jeg prater med noen men har en greie med å fikle med håret og rette på klærne jeg også i samtaler fordi jeg får en indre angst og ikke vet hva jeg skal si eller gjøre og kan bli sittende å nikke og smile og la den andre ta seg av pratingen jeg også. Anonymkode: e49c0...eec Jeg er enig, også tror jeg hun er en person som tenker nøye gjennom ting før hun sier det høyt, og det kan være en god ting det.
loveisland' Skrevet 5. september 2018 #263 Skrevet 5. september 2018 andrea og viktoria skal i paddleduell i dag haha
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #264 Skrevet 5. september 2018 Hva ER det med disse damene som synes Andreas er så tiltrekkenede utseendemessig. Hva er det jeg ikke ser? Han har et fint smil og han virker å ha en fin personlighet, men han ser jo ut som en dame og da mener jeg ikke bare det lange håret.. Andrea og Arwin virker forferdelig usympatiske ...tenker de ikke på at de er på TV og skal tilbake til vanlig liv etterpå? Bruna, Niclas, Martin og Ellinor virker mest oppegående og sympatiske. Anonymkode: d8d08...ede 7
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #265 Skrevet 5. september 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem syntes dere er kjekkest? Anonymkode: 41b8f...81b Faktisk ingen av guttene.. det jo komme inn en skikkelig hunk snart!? Av jentene synes jeg Bruna skiller seg mest ut😍 Anonymkode: b7953...2dd 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #266 Skrevet 5. september 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Faktisk ingen av guttene.. det jo komme inn en skikkelig hunk snart!? Av jentene synes jeg Bruna skiller seg mest ut😍 Anonymkode: b7953...2dd Martin er jo veldig kjekk. Synes ikke noen av damene skiller seg ut som naturlig pene, men de som er hyggelige blir jo penere av det, feks Ellinor. Anonymkode: d8d08...ede
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #267 Skrevet 5. september 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Martin er jo veldig kjekk. Synes ikke noen av damene skiller seg ut som naturlig pene, men de som er hyggelige blir jo penere av det, feks Ellinor. Anonymkode: d8d08...ede Han har jo tydeligvis veldig tro på at han er kjekk selv og da blir han mindre kjekk i mine øyne. + at han ikke har noe utstråling. Bruna må vel være den mest naturlig pene der inne. Har vi egentlig fått sett Ellinor uten sminke? Enig at hun er søt, men naturlig pen er hun ikke. Litt for mye solarium/selvbruning. Anonymkode: b7953...2dd 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #268 Skrevet 5. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har jo tydeligvis veldig tro på at han er kjekk selv og da blir han mindre kjekk i mine øyne. + at han ikke har noe utstråling. Bruna må vel være den mest naturlig pene der inne. Har vi egentlig fått sett Ellinor uten sminke? Enig at hun er søt, men naturlig pen er hun ikke. Litt for mye solarium/selvbruning. Anonymkode: b7953...2dd Ikke enig i at Bruna er den peneste, hun er ganske ordinær. Silje er nydelig, også uten sminke ☺️ Anonymkode: ec135...173
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #269 Skrevet 5. september 2018 Døde litt inni meg da Niklas sa til Andreas at han ser ut som en hest når han smiler Sosiale antenner - hvor er dere? Anonymkode: b498c...8e8 9
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #270 Skrevet 5. september 2018 Hva skjer med dagens episode? Live? Men det er jo ikke live . Og henger seg opp. Anonymkode: b7953...2dd
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #271 Skrevet 5. september 2018 har victoria så store lepper, eller har hun sprøytet inn "litt" mye? Anonymkode: 9597f...9de
Anonym2467 Skrevet 5. september 2018 #272 Skrevet 5. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: har victoria så store lepper, eller har hun sprøytet inn "litt" mye? Anonymkode: 9597f...9de Tipper hun fikset på de rett før hun dro dit.. De ser ganske «harde» ut noe de gjerne gjør den første måneden etter man har fylt på.
Lundii Skrevet 5. september 2018 #273 Skrevet 5. september 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: har victoria så store lepper, eller har hun sprøytet inn "litt" mye? Anonymkode: 9597f...9de De er fiksa, ja.. Jeg gikk inn på instagrammen hennes og bladde meg tilbake. Så mye finere hun var uten den driten i leppa🙄 Leppene nå ser ikke ut i måneskinn spør du meg. 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #274 Skrevet 5. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva ER det med disse damene som synes Andreas er så tiltrekkenede utseendemessig. Hva er det jeg ikke ser? Han har et fint smil og han virker å ha en fin personlighet, men han ser jo ut som en dame og da mener jeg ikke bare det lange håret.. Andrea og Arwin virker forferdelig usympatiske ...tenker de ikke på at de er på TV og skal tilbake til vanlig liv etterpå? Bruna, Niclas, Martin og Ellinor virker mest oppegående og sympatiske. Anonymkode: d8d08...ede Åh ... han er jo rå deilig..... 😋😉 Anonymkode: 41b8f...81b
Summ Skrevet 5. september 2018 #275 Skrevet 5. september 2018 Andrea er så håpløs 😂 skjønner poenget hennes, men jeg må le litt 😂 håper hun finner roen! 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #276 Skrevet 6. september 2018 10 timer siden, Mysticgirl skrev: Lurt? Er jo hun som ikke vil mer og da ble Morten usikker? De har jo ikke såå god tid der inne akkurat .Skjønner godt at han forsøker å gå videre. Hadde jeg også gjort Må jo være litt på der inne, ellers så sitter du der uten partner Betyr ikke at man ikke føler at alle ord og handlinger han gjorde ikke var så ekte da når han går til en annen så kjapt. Anonymkode: e49c0...eec
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #277 Skrevet 6. september 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke enig i at Bruna er den peneste, hun er ganske ordinær. Silje er nydelig, også uten sminke ☺️ Anonymkode: ec135...173 Sitter å ser på viaplay nå og satt akuratt å tenkte over det før jeg leste kommentaren din, at Silje i mine øyne ikke har noen pene ansiktstrekk, eneste som gjør helheten pen er bra kropp og fint hår. Hun har hverken fine øyne eller nese og isolert sett er ansiktet hennes under middels i mine øyne , uten om på innkomst dagen hvor hun var full av sminke og Contour Anonymkode: e49c0...eec 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #278 Skrevet 6. september 2018 Hva var det Silje jobbet med sa hun, medisin? Anonymkode: 24eee...14b
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #279 Skrevet 6. september 2018 7 timer siden, Lundii skrev: De er fiksa, ja.. Jeg gikk inn på instagrammen hennes og bladde meg tilbake. Så mye finere hun var uten den driten i leppa🙄 Leppene nå ser ikke ut i måneskinn spør du meg. Oi! Det var enorm forskjell fra hvordan leppene hennes så ut før. Da var hun nydelig og naturlig. Hun har forandret seg veldig i ansiktet, mulig hun har tatt noen fillers i kinnbeina også? Hun ser veldig stiv ut i maska når hun ler og smiler foran kameraet... Anonymkode: ec135...173
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #280 Skrevet 6. september 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi! Det var enorm forskjell fra hvordan leppene hennes så ut før. Da var hun nydelig og naturlig. Hun har forandret seg veldig i ansiktet, mulig hun har tatt noen fillers i kinnbeina også? Hun ser veldig stiv ut i maska når hun ler og smiler foran kameraet... Anonymkode: ec135...173 Tror nok kinna også om man sammenligner med dette Men herlighet må nesten si takk for at dere nevnte Instagram og leppene hennes, har nemlig følt på presset med filler i lang tid men når man ser før- bilder som hennes og egentlig de aller fleste andres så skjønner og ser man hvor tullete og unødvendig det er å ta! Hun var ti ganger penere uten! Anonymkode: e49c0...eec 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå