Gå til innhold

Love Island - norsk versjon

Anbefalte innlegg

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

WTF

Anonymkode: 00e34...dd9

Desverre er det sånn  ja. Les deg opp eller snakk med fargede om åssen de opplever rasisme, og en del vil innrømme måtene de prøver å unngå rasisme på. Det er et følelsesmessig traume av rasisme desverre som formes når man har blitt undertrykt hele livet. Ikke uvanlig men vanskelig for de å snakke om. Kjenner flere mørkhudede som unngår å henge med andre mørkhudede for å unngå rasisme

Anonymkode: e49c0...eec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener ikke at det MÅ være årsaken til arwin da så det er ikke meningen å skape en diskusjon om rasismes etterfølger her. 

Tror nok han er neste som ryker

Skrevet
5 timer siden, Leneol skrev:

https://www.viafree.no/programmer/underholdning/love-island/sesong-1/972963

Hva er det med all denne tvangs kyssingen de holder på med?

Har Silje silikon?

Reagerte på det jeg og! Hva om man ikke kysser eller vil bli kyssa av folk man ikke har følelse for? Jeg hadde hatt det veldig ubehagelig i en sånn situasjon,  gruppepress for forventninger som ikke tar hensyn til hva individet føler. Jeg hadde ikke klart å delta på en sånn lek,  men hva da? Så skulle  gruppa fått dårlig stemning fordi jeg var festbrems og jeg ble stemt ut for å ikke kline rundt med random folk? Dårlig lek 

• Liker 3
Skrevet

Er det bare jeg som syntes Ellinor  er den fysisk peneste? Hun virker veldig god og søt også som person :)

Andrea tenker jeg må ha blitt hardt såra og ikke bearbeidet det eller noe, siden hun så fort hun får de hun vil ha fryser hun til is igjen..... 

Herregud  så klein han Instagram (Andreas?) fyren er, vil ha Instagram dame som hovedkriterie for å få gratis reiser og føle status. Flaueste TV øyeblikket hittil i serien må ha vært i dag hvor han stod å poserte og Silje tok bilder! 😂

• Liker 12
Skrevet
12 timer siden, missmcbeal skrev:

Victoria har en skikkelig flott fyr fremfor seg, men er i tvil fordi de er for like. Hun føler ubehag fordi det blir for behagelig, jeg ser for meg at hun lett faller for typiske drittsekker. 

Følte egentlig det handla mer om at alle hadde så mye forventninger til de og at de skulle bli sammen at det kanskje etterhvert begynte å føles litt påtvunget og hun ble litt kvalt kanskje. Skjønner også det hun mener med "for snille" gutter, jeg er ikke typen som faller for bad guys i det hele tatt men har det på samme måte.

• Liker 1
Skrevet

Victoria er oppriktig bare en slitsom person.. hvem sitter slik og nesten ikke kommuniserer, bare smiler, drikker, ordner håret, retter på sittestillingen og overkroppen, mens andre snakker... hun konsentrerer seg om å se bra ut virker det som, Og stakkars Morten som prøvde så hardt, og hun er bare kald mot han, han går videre, så nå gråter hun... 

Anonymkode: e3a9c...b07

• Liker 7
Skrevet

Jeg har inntrykk av at de fleste der inne gjør så godt de kan i forsøket på å finne kjærligheten, det er nok ikke bare lett i et lukket hus med kameraer overalt. Arwin jakter vel også kjærligheten på sin egen måte, og det er sikkert ikke så hyggelig ikke å ha dametekke når så mange andre der inne har det. Når det er sagt, så synes jeg han takler det på en elendig måte. I konkurranse med menn med muskler og sixpack, er det vesentlig å ha en personlighet som får sommerfuglene til å danse hos damer. Da er det ikke et sjakktrekk å nedsnakke utseendet til damer som er mye penere enn ham. Det provoserer meg at så mange menn med god inntekt/status tror de kan velge på høyeste hylle. Synes vi damer skal stå sammen om å fremsnakke vanlig, snille menn med god personlighet. Og vise at flott utseende eller status ikke gir oss lykke. Det er jo ikke det som får et ekteskap til å vare!

Håper forresten Andrea ikke ombestemmer seg igjen. Synes hun og Morten er så søte! Og Ellinor og Christian, da 🙂 

Anonymkode: 68484...47b

• Liker 7
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har inntrykk av at de fleste der inne gjør så godt de kan i forsøket på å finne kjærligheten, det er nok ikke bare lett i et lukket hus med kameraer overalt. Arwin jakter vel også kjærligheten på sin egen måte, og det er sikkert ikke så hyggelig ikke å ha dametekke når så mange andre der inne har det. Når det er sagt, så synes jeg han takler det på en elendig måte. I konkurranse med menn med muskler og sixpack, er det vesentlig å ha en personlighet som får sommerfuglene til å danse hos damer. Da er det ikke et sjakktrekk å nedsnakke utseendet til damer som er mye penere enn ham. Det provoserer meg at så mange menn med god inntekt/status tror de kan velge på høyeste hylle. Synes vi damer skal stå sammen om å fremsnakke vanlig, snille menn med god personlighet. Og vise at flott utseende eller status ikke gir oss lykke. Det er jo ikke det som får et ekteskap til å vare!

Håper forresten Andrea ikke ombestemmer seg igjen. Synes hun og Morten er så søte! Og Ellinor og Christian, da 🙂 

Akkurat nå prøver vel ikke Arwin å finne kjærligheten, han prøver å bli værende. Tviler på at han finner seg noen, nå er vel de fleste opptatt?

• Liker 3
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig synd med Arwin. Her i familien var han favoritt siden han virket så sykt hyggelig og sjarmerende + at han var lege. Synes også han var veldig søt utseendemessige. Veldig kjedelig for hans del at han har oppført seg sånn som han har gjort, han er sikkert en grei fyr altså, men han har tabbet seg ut veldig nå

• Liker 1
Skrevet

Hvem tror dere det blir the hideaway på? Jeg håper Silje og Andreas, ønsker meg litt drama mellom de siden de virker så kjedelig på tv

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, loveisland' skrev:

Hvem tror dere det blir the hideaway på? Jeg håper Silje og Andreas, ønsker meg litt drama mellom de siden de virker så kjedelig på tv

Tror det blir Andrea og Morten. De sover jo ute.. 

eller så blir det kanskje Ellinor og Christian, siden det ble litt drama mellom de. 

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke det jeg. Det er jo nesten han som har bidratt i forholdet med Viktoria. Han har lenge tenkt å finne en annen. 

Anonymkode: 08b46...2f0

Helt enig. Godt at Morten gikk videre, han har prøvd mye mer enn Viktoria. Og nå angrer hun liksom, for Morten er jo en utrolig søt og ordentlig person. Hun kommer til å angre på at hun lot han gå

Skrevet
18 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Helt enig. Godt at Morten gikk videre, han har prøvd mye mer enn Viktoria. Og nå angrer hun liksom, for Morten er jo en utrolig søt og ordentlig person. Hun kommer til å angre på at hun lot han gå

Selv om han er en søt og ordentlig person, er det ikke dermed sagt at han er hennes type, og en hun kan se for seg fremtid med. Kanskje morsomt å kline litt osv, men ikke noe mer. 

Jeg hadde heller ikke blitt tiltrukket av han. Folk er forskjellige 😃

Anonymkode: 4923b...72f

• Liker 3
Gjest Mysticgirl
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om han er en søt og ordentlig person, er det ikke dermed sagt at han er hennes type, og en hun kan se for seg fremtid med. Kanskje morsomt å kline litt osv, men ikke noe mer. 

Jeg hadde heller ikke blitt tiltrukket av han. Folk er forskjellige 😃

Anonymkode: 4923b...72f

Ja det er sant :) Men hun angrer jo litt da 😜 Så litt følelser  tror jeg hun har.

Skrevet
1 minutt siden, Mysticgirl skrev:

Ja det er sant :) Men hun angrer jo litt da 😜 Så litt følelser  tror jeg hun har.

Man vet ikke hva man har før man har mistet det... 

men hun sa jo ikke at hun var lei seg for at hun mistet han, hun likte ikke å se han med noen andre...

Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 minutt siden, Summ skrev:

Man vet ikke hva man har før man har mistet det... 

men hun sa jo ikke at hun var lei seg for at hun mistet han, hun likte ikke å se han med noen andre...

Ja da kan det jo hende det er litt følelser, men fornuften sier noe annet :) Time will show

Skrevet

Hvem syntes dere er kjekkest? 

Anonymkode: 41b8f...81b

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem syntes dere er kjekkest? 

Anonymkode: 41b8f...81b

Ingen 😆

Anonymkode: 7f06f...516

• Liker 5
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Victoria er oppriktig bare en slitsom person.. hvem sitter slik og nesten ikke kommuniserer, bare smiler, drikker, ordner håret, retter på sittestillingen og overkroppen, mens andre snakker... hun konsentrerer seg om å se bra ut virker det som, Og stakkars Morten som prøvde så hardt, og hun er bare kald mot han, han går videre, så nå gråter hun... 

Anonymkode: e3a9c...b07

Slitsom? Vil heller kalle det sjenert og rolig men... Var det ikke hun som så hun ikke var så god på smalltalk når hun kom inn også?.. Enig i at det kan fremstå som en kjedelig dollejente som bare fikler med hår og sittestilling og nikker og smiler,  men kan være nervøsitet det. Jeg driter i åssen jeg tar meg ut når jeg prater med noen men har en greie med å fikle med håret og rette på klærne jeg også i samtaler fordi jeg får en indre angst og ikke vet hva jeg skal si eller gjøre og kan bli sittende å nikke og smile og la den andre ta seg av pratingen jeg også. 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Mysticgirl skrev:

Er nok mere det at man føler seg dum og lurt når man ser han går videre til en ny med en gang. Man tenker han ikke var så into henne som han sa da og det sårer om man trodde på det når det stod på 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...