Gå til innhold

Love Island - norsk versjon

Anbefalte innlegg

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva sa hun om konflikten med AM? Jeg tittet på live-sendingen nå, men da henviste hun bare til det hun allerede hadde sagt om konflikten. 

Anonymkode: ec135...173

Hun sa at AM hadde tyvlyttet til samtalen hennes med Andrea, at AM hadde vært frekk mot Andrea (ha ha ha ha), at AM var ditten og AM var datten. Men at de ordnet opp før hun gikk derifra. Det var egentlig aldri noen gode argumenter. At Martin hadde flørtet med henne, og da hadde AM blitt sjalu fordi «æ så jo blikka hennjes». Hvis hun faktisk så episoden to ganger som hun påstod, burde hun jo sett at AM sendte Martin for å være med henne så hun ikke skulle føle seg utenfor...?

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stemmer Andrea og Morten! 

Fysøren så snikete av Andreas å stille det spørsmålet akkurat nå! Viste bare at magefølelsen min om han stemte hele veien. 

• Liker 12
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folkens, jeg syntes vi skal stemme frem Bruna og Nichlas. Hvem vet om forholdet deres varer for alltid, men syntes de fortjener muligheten til å prøve. De virker mer oppriktige enn de andre der inne 😃

Anonymkode: 4923b...72f

Neiiii!

Anonymkode: 6afcf...cab

• Liker 4
Skrevet

Ånei så klein hun var i videoen sin.. klarte bare å se noen minutter... av youtubere, bloggere osv jeg har sett, hermet hun litt etter SE, og mye etter sandrathbeauty.. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Summ skrev:

Ånei så klein hun var i videoen sin.. klarte bare å se noen minutter... av youtubere, bloggere osv jeg har sett, hermet hun litt etter SE, og mye etter sandrathbeauty.. 

Hvem?

Anonymkode: 7f06f...516

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem?

Anonymkode: 7f06f...516

Magnhild 

Skrevet

Eneste grunnen til hvorfor jeg skal stemme på Nicklas og Bruna er fordi jeg føler de er «bedre» enn de andre der inne... jeg tror ikke forholdet vil vare, men synes ingen av de andre fortjener en halv million

Anonymkode: cc1cd...012

• Liker 4
Skrevet

Er dere flere som tenker på karakteren Pepper i AHS når man ser på Niklas? 

Anonymkode: a37ec...49d

• Liker 3
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neiiii!

Anonymkode: 6afcf...cab

Enig. De er slitsomme å se på. Barnslige hele veien.

• Liker 3
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Er dere flere som tenker på karakteren Pepper i AHS når man ser på Niklas? 

HAHAHAHAHAHAHHA den var slem men morsom fordet.

Skrevet (endret)
2 hours ago, Summ said:

Hvem er SE?

edit: Ah, Sophie Elise! Haha. Jeg synes Magnhild var en god blanding av Hannibal og Charles Manson, jeg. 

Endret av Skilpadden
  • Liker 4
Skrevet

Mannhild er så høy på seg selv at jeg spyr. Selvinnsikten hoppet tydeligvis over henne!

Anonymkode: 4923b...72f

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes ikke oppførselen til Magnhild var ok, slik vi fikk se det. Men folk må være åpen for at kanskje ikke alt er slik det ser ut og at det er mye vi ikke vet. Vi ser trossalt mindre enn 1 time av et døgn. 

Jeg så hele livesendingen hennes i går, fordi jeg synes alle fortjener en sjanse til å forklare seg. Så det var en her som klaget på at hun ikke svarte på spørsmålene som kom. Hvis du hadde sett hele så hadde du fått med deg at hun svarte på mange spm, etter at hun hadde fortalt sin versjon. 

Hun angret på at hun ble så høylytt, men hun hadde og snakket med Martin før det begynte og sagt at hun ikke ville ta praten da. Hun ville vente til dagen etter når det ikke var alkohol inni bildet, og hun sa rett ut til martin at hun ikke var i humør til det og at hun kom til å klikke hvis de skulle ta det der og da. Likevel sier Martin til AM at hun skal gå bort til Magnhild rett etterpå. Hadde Martin vist Magnhild (og AM forsåvidt) litt respekt så hadde de unngått hele situasjonen. Skrikingen var ikke greit, men hun ba om å få slippe å ta samtalen før det hele begynte, og det synes jeg de burde respektert. Det hadde gått roligere for seg uten alkohol. 

Om det er sant får vi nok sikkert ikke se noe bevis på, men folk må ikke være så trangsynt. Noe som er helt sikkert er i hvertfall at vi ikke vet hele historien. 

Å sette seg inn i hvilken psykisk påkjenning det er å være der inne er heller noe vi ikke kan sette oss inn i. 

Har deltagerne psykologer de kan prate med mens de er der? 

Anonymkode: a4b07...cec

• Liker 12
Skrevet

Håper ikke at Christian og Ellinor vinner!

Anonymkode: 6e586...f30

• Liker 7
Skrevet

Bare ikke femikladden vinner, er det just det samme for meg hvem som får 500k og 15 min of fame. 

Forresten, er det 500k hver eller på deling?

Anonymkode: 3b5cb...7cf

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke oppførselen til Magnhild var ok, slik vi fikk se det. Men folk må være åpen for at kanskje ikke alt er slik det ser ut og at det er mye vi ikke vet. Vi ser trossalt mindre enn 1 time av et døgn. 

Jeg så hele livesendingen hennes i går, fordi jeg synes alle fortjener en sjanse til å forklare seg. Så det var en her som klaget på at hun ikke svarte på spørsmålene som kom. Hvis du hadde sett hele så hadde du fått med deg at hun svarte på mange spm, etter at hun hadde fortalt sin versjon. 

Hun angret på at hun ble så høylytt, men hun hadde og snakket med Martin før det begynte og sagt at hun ikke ville ta praten da. Hun ville vente til dagen etter når det ikke var alkohol inni bildet, og hun sa rett ut til martin at hun ikke var i humør til det og at hun kom til å klikke hvis de skulle ta det der og da. Likevel sier Martin til AM at hun skal gå bort til Magnhild rett etterpå. Hadde Martin vist Magnhild (og AM forsåvidt) litt respekt så hadde de unngått hele situasjonen. Skrikingen var ikke greit, men hun ba om å få slippe å ta samtalen før det hele begynte, og det synes jeg de burde respektert. Det hadde gått roligere for seg uten alkohol. 

Om det er sant får vi nok sikkert ikke se noe bevis på, men folk må ikke være så trangsynt. Noe som er helt sikkert er i hvertfall at vi ikke vet hele historien. 

Å sette seg inn i hvilken psykisk påkjenning det er å være der inne er heller noe vi ikke kan sette oss inn i. 

Har deltagerne psykologer de kan prate med mens de er der? 

Anonymkode: a4b07...cec

Her syns jeg hun er fryktelig urimelig. Hvorfor måtte hun si det til Martin? Hvorfor ikke gått til Andrea eller noen av de andre deltakerne? Hun la jo opp til det når hun bevisst gikk til Martin for å snakke dritt om Anne Marte, og selvfølgelig skal AM få lov til og forsvare seg når Magnhild går rundt å forteller masse løgner om AM. Det der er en så tynn "forklaring" at jeg nå fikk enda mindre respekt for henne. Alt jeg ser er ansvarsfraskrivelse dessverre, og får ikke mer sympati for dama.

Anonymkode: b87a9...296

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare ikke femikladden vinner, er det just det samme for meg hvem som får 500k og 15 min of fame. 

Forresten, er det 500k hver eller på deling?

Anonymkode: 3b5cb...7cf

Etter de har vunnet så skal de velge, kjærligheten eller pengene. 

Begge velger kjærligheten = 250k hver

En velger kjærlighet, en velger penger = 500k til den som velger penger

Begge velger penger = 0k

Anonymkode: 8980d...ee8

Skrevet

Synes egentlig Magnhild virker som en oppegående dame jeg, som i hvert fall tør å si ifra og ha egne meninger. Ikke noen nikke-dokke som enkelte andre virker som.

Er det bare jeg som synes at Martin har fått så triste øyne? Han hadde mere glød sammen med Magnhild. Jeg tror han kanskje likte henne litt bedre enn han ville innrømme ovenfor seg selv jeg. For det er kanskje sånn man kan finne kjærligheten. Ikke alltid lete etter det perfekte, men bli glad i folk som hele mennesker. Kan jo være at han faktisk trengte en som Magnhild som kunne utfordre han litt...synes han har blitt så utrolig flat etter Anne Marthe kom inn jeg da...

Synes det er mange kommentarer her inne som vitner om at altfor mange tenker altfor enkelt og ikke har forståelse for at mennesker ikke alltid er like avbalansert og gjør smarte valg...det er jo helt falskt, ingen er vel alltid blide og snille, og hvordan i all verden skal man kunne bli kjent med hverandre hvis man bare smiler og er greie hele tiden....

Veldig glad jeg slipper å være en del av dating-kulturen som finnes i dag. Har heldigvis vært sammen med en i mange år, som faktisk ønsket å dele livet med meg, til tross for at jeg ikke er perfekt...

Heia alle dere som tør å være som dere er, er sikker på det hadde vært mye lettere å finne kjærligheten hvis flere tok av seg maska, og turte å vise sårbarhet og ekthet.

• Liker 6
Skrevet

Er faktisk enig i at øynene til Martin ser tristere ut nå. Har ikke tenkt over det før.

Anonymkode: 68484...47b

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, H1E2T3T4E5 skrev:

Synes egentlig Magnhild virker som en oppegående dame jeg, som i hvert fall tør å si ifra og ha egne meninger. Ikke noen nikke-dokke som enkelte andre virker som.

Er det bare jeg som synes at Martin har fått så triste øyne? Han hadde mere glød sammen med Magnhild. Jeg tror han kanskje likte henne litt bedre enn han ville innrømme ovenfor seg selv jeg. For det er kanskje sånn man kan finne kjærligheten. Ikke alltid lete etter det perfekte, men bli glad i folk som hele mennesker. Kan jo være at han faktisk trengte en som Magnhild som kunne utfordre han litt...synes han har blitt så utrolig flat etter Anne Marthe kom inn jeg da...

Synes det er mange kommentarer her inne som vitner om at altfor mange tenker altfor enkelt og ikke har forståelse for at mennesker ikke alltid er like avbalansert og gjør smarte valg...det er jo helt falskt, ingen er vel alltid blide og snille, og hvordan i all verden skal man kunne bli kjent med hverandre hvis man bare smiler og er greie hele tiden....

Veldig glad jeg slipper å være en del av dating-kulturen som finnes i dag. Har heldigvis vært sammen med en i mange år, som faktisk ønsket å dele livet med meg, til tross for at jeg ikke er perfekt...

Heia alle dere som tør å være som dere er, er sikker på det hadde vært mye lettere å finne kjærligheten hvis flere tok av seg maska, og turte å vise sårbarhet og ekthet.

Jeg skriker aldri til andre kvinner eller menn uansett om jeg måtte ha grunn eller ikke. Er fullt mulig å oppføre seg som folk og allikevel vise ektehet. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...