Gå til innhold

Love Island - norsk versjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun Sofie sliter jo skikkelig stakkar, merker at hun har dårlig selvtillit (derav ALL selvskrytingen) og ikke eier sosiale antenner 

Anonymkode: 2dadc...b35

• Liker 18
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjeeeer med Sofie?? 😩

• Liker 8
Skrevet

Når er dette spilt inn? Er dagens episode fra idag lissom?

Anonymkode: 2858e...b4c

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når er dette spilt inn? Er dagens episode fra idag lissom?

Anonymkode: 2858e...b4c

Dagens episode er spilt inn i går (noe i forgårs) 

• Liker 1
Skrevet

Altså Andrea prøvde å være hyggelig mot Sofie, hun sa hun kunne låne sminkefjermer, og foreslo at hun kunne spørre ei av de andre etter sminkeserviett til henne. Sofie svarer frekt og muggent, og Andrea ble ukomfortabel. 

Altså hva forventer Sofie? Hun må jo prøve å være hyggelig hvis hun vil at de andre jentene skal være hyggelige.

de som må påpeke for gode og snille mennesker de er, virker som at er de som er minst hyggelige. Altså hvor mange ganger sa hun hvor godt menneske hun var liksom.. for å ikke snakke om at hun snakker om hvor smart hun er.... det hjelper ikke å bare si det, det er en fordel å vise det også..

• Liker 22
Skrevet

Hun Sofie virker ikke helt....frisk?

• Liker 17
Skrevet

Synes nesten det er dårlig gjort av produksjonen og sende inn et menneske som Sofie. Hun er åpenbart ustabil og burde beskyttes mot seg selv.  Vet forresten noen hva instagrammen hennes her? Jeg lurer fælt på hva hun jobber med som selvstendig næringsdrivende. 

• Liker 19
Skrevet

Vidar Villa har ingen gode kommentarar 🤤

Anonymkode: ffc8b...285

• Liker 6
Skrevet

Snakk om dramaqueen!!!🙄 Skremmer jo livskiten av alle....skjønner godt at de tok hun med i programmet!! 🤪

Anonymkode: bf4fc...f59

• Liker 7
Skrevet

Hun Sofie må da være en skuespiller! 

• Liker 5
Skrevet
9 minutter siden, strykebrett skrev:

Hun Sofie må da være en skuespiller! 

Begynner seriøst å lure!! Hvem melder seg på og opptrer sånn?? Da mangler man sperrer...

• Liker 4
Skrevet
27 minutter siden, loveisland' skrev:

Synes nesten det er dårlig gjort av produksjonen og sende inn et menneske som Sofie. Hun er åpenbart ustabil og burde beskyttes mot seg selv.  Vet forresten noen hva instagrammen hennes her? Jeg lurer fælt på hva hun jobber med som selvstendig næringsdrivende. 

Under portrettet viser de instagrammen og der står det " elsesofie"....finner ikke noe på det.....typ 11 innlegg...

Hmm...noe muffens her?

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Under portrettet viser de instagrammen og der står det " elsesofie"....finner ikke noe på det.....typ 11 innlegg...

Hmm...noe muffens her?

Hm, muligens noe rart, ja

Hva heter Sofie til etternavn?

Anonymkode: a37ec...49d

Skrevet

Love Island Sverige ser utrolig mye bedre ut, men er det noen som vet om det finnes et sted man kan få sett det? 

Anonymkode: a37ec...49d

Skrevet
53 minutter siden, Leneol skrev:

Burde Crazy vært beskyttet mot seg selv?

Ja, for selv synes jo hun at hun er så fantastisk!🙄 Men, ser hun ikke at hun bare skremmer bort guttene og jentene med en sånn oppførsel? Foreslår også å bytte drikke til alkoholfritt...

• Liker 2
Skrevet

Den narratøren ødelegger hele programmet jo. For det første så prater han mens de snakker sammen, og for det andre så er humoren så tørr at det ikke er morsomt. SLUTT MED DET

• Liker 9
Skrevet

Jeg tror oppriktig Sofie bare er en skuespiller. Ellers har jeg møtt for lite mennesker, siden det der er helt fremmed for meg.

Men jeg lurer på en ting. Siden seerne kan stemme hvem som skal på date med hvem, blir det altså da spilt inn på samme dag? Det synes jeg er forvirrende.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...