AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #1321 Del Skrevet 18. september 2018 Jeg blir så sint av å høre om behandlingen av fetteren at jeg sitter nærmest og skriker til TVen. Selv om han hadde vært skyldig, syns jeg det skal mye til før det er innafor at man driver nedbryting av et menneskets psyke. Dette er så kynisk og ondt at jeg har ikke ord. De manglet bevis nok til å legge skylda på noen som helst og bestemte seg for at om de ikke kunne finne morderen så kunne de skape morderen ved å overbevise fetteren. Når man ser hvor lite politiet tar innover seg dette i ettertid, klarer jeg ikke ta noe de sier seriøst. Forteller at faren til fetteren lyver når han snakker om løgndetektoren? Jaha, men vanskelig å tro på hva politiet sier skjedde eller ikke skjedde når vi vet nå at de er så fastlåst i sine egne ideer og konsepter. Anonymkode: 10bef...cb0 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 18. september 2018 #1322 Del Skrevet 18. september 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir så sint av å høre om behandlingen av fetteren at jeg sitter nærmest og skriker til TVen. Selv om han hadde vært skyldig, syns jeg det skal mye til før det er innafor at man driver nedbryting av et menneskets psyke. Dette er så kynisk og ondt at jeg har ikke ord. De manglet bevis nok til å legge skylda på noen som helst og bestemte seg for at om de ikke kunne finne morderen så kunne de skape morderen ved å overbevise fetteren. Når man ser hvor lite politiet tar innover seg dette i ettertid, klarer jeg ikke ta noe de sier seriøst. Forteller at faren til fetteren lyver når han snakker om løgndetektoren? Jaha, men vanskelig å tro på hva politiet sier skjedde eller ikke skjedde når vi vet nå at de er så fastlåst i sine egne ideer og konsepter. Anonymkode: 10bef...cb0 Uff ja! Blir forbannet og har lyst til å rive noen av dem i ørene! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno1 Skrevet 18. september 2018 #1323 Del Skrevet 18. september 2018 Enn at de hadde så gode håndfaste bevis som denne klorblandingen på sundsvei. Som vitnet sa også, hvorfor ble ikke alle mistenkelige biler sjekket for klor i hjulbuen? Den grønne Opelen var det tipset om like etter drapet. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 18. september 2018 #1324 Del Skrevet 18. september 2018 1 minutt siden, anno1 skrev: Enn at de hadde så gode håndfaste bevis som denne klorblandingen på sundsvei. Som vitnet sa også, hvorfor ble ikke alle mistenkelige biler sjekket for klor i hjulbuen? Den grønne Opelen var det tipset om like etter drapet. Veldig merkelig! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #1325 Del Skrevet 18. september 2018 Omg. De hadde så mange spor. Så dreit de i dem. Han fra vegvesenet som hadde lagt det klorgreiene på vegen. Hadde de kjørt inn den vegen så hadde de havnet oppi det. For en tragedie. De kunne tatt morderen dagen etterpå om de sjekket tipset. 😡😠 Anonymkode: 48a71...158 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 18. september 2018 #1326 Del Skrevet 18. september 2018 Wow, troverdigheten til Finsal dalte tusen hakk i denne episoden. I forrige episode tenkte jeg som så at det er jo alltid to sider av en sak, det er lett å huske feil, at han derfor "forsvarte" etterforskningen sånn. Men nå virket han jo bare fullstendig blokkert for realitetene. Alt avfeies. Ingen ydmykhet. Alle andre husker feil, han husker rett! For en supermann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undermann Skrevet 18. september 2018 #1327 Del Skrevet 18. september 2018 Hva slags politi er det som har holdt på med dette??? Tenker at selv jeg skulle klart dette bedre. Jøye meg for et galskapens teater, er det mulig ..😦 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 Populært innlegg #1328 Del Skrevet 18. september 2018 Faren til fetteren framstår som en klippe i denne serien. Får respekt for den karen der altså. Anonymkode: 9c943...b6b 76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #1329 Del Skrevet 18. september 2018 15 minutter siden, Vampyrina skrev: Veldig merkelig! 17 minutter siden, anno1 skrev: Enn at de hadde så gode håndfaste bevis som denne klorblandingen på sundsvei. Som vitnet sa også, hvorfor ble ikke alle mistenkelige biler sjekket for klor i hjulbuen? Den grønne Opelen var det tipset om like etter drapet. Han gjøymte bilen bak huset etter den helgen ,og fikk så omlakkert den .Men hadde de tatt de 2 damen til avhør med en gang så hadde de kanskje fått skjekka bilen. Anonymkode: 26fad...629 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #1330 Del Skrevet 18. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Faren til fetteren framstår som en klippe i denne serien. Får respekt for den karen der altså. Anonymkode: 9c943...b6b Tenkte det samme! En flott mann! 😊 Anonymkode: b3ced...4fc 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 18. september 2018 #1331 Del Skrevet 18. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tenkte det samme! En flott mann! 😊 Anonymkode: b3ced...4fc Det står jaggu respekt av ham!!! Håper virkelig denne familien mottar enormt med støtteerklæringer i forbindelse med denne serien 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladgutten79 Skrevet 18. september 2018 #1332 Del Skrevet 18. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Faren til fetteren framstår som en klippe i denne serien. Får respekt for den karen der altså. Anonymkode: 9c943...b6b Jakob han er en kjernekar opp av dage, men bestemt, han har stått på og gjør det fremdeles for at rettferdigheten skal seire 23 minutter siden, anno1 skrev: Enn at de hadde så gode håndfaste bevis som denne klorblandingen på sundsvei. Som vitnet sa også, hvorfor ble ikke alle mistenkelige biler sjekket for klor i hjulbuen? Den grønne Opelen var det tipset om like etter drapet. Rart dette aldri har komt opp før, har først hørt det i kveld... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 18. september 2018 #1333 Del Skrevet 18. september 2018 1 minutt siden, Gladgutten79 skrev: Jakob han er en kjernekar opp av dage, men bestemt, han har stått på og gjør det fremdeles for at rettferdigheten skal seire Rart dette aldri har komt opp før, har først hørt det i kveld... Jahr & co har virkelig gjort grundig arbeid med denne serien, for å få alle fakta på bordet - og belyst saken fra alle sider... 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #1334 Del Skrevet 18. september 2018 1 minutt siden, Vampyrina skrev: Jahr & co har virkelig gjort grundig arbeid med denne serien, for å få alle fakta på bordet - og belyst saken fra alle sider... Har de fått innsyn i alt? Mitt håp nå er at dna matcher med andre. At de får et svar og en slutt. Så bør familiene gjenforenes. De har mye å snakke om. 2 episoder igjen. La oss alle håpe det kommer et svar her. 👏 Anonymkode: 48a71...158 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thejohan Skrevet 18. september 2018 #1335 Del Skrevet 18. september 2018 Lever mammaen til Birgitte? Kan ikke huske å ha sett henne i dokumentaren? (Vet at hun kan frastå å bli intervjuet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 18. september 2018 #1336 Del Skrevet 18. september 2018 37 minutter siden, anno1 skrev: Enn at de hadde så gode håndfaste bevis som denne klorblandingen på sundsvei. Som vitnet sa også, hvorfor ble ikke alle mistenkelige biler sjekket for klor i hjulbuen? Den grønne Opelen var det tipset om like etter drapet. Det er helt utrolig! 🤯 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #1337 Del Skrevet 18. september 2018 Var rusmisbrukeren blond i håret? Noen som vet? Anonymkode: 826f6...380 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 18. september 2018 #1338 Del Skrevet 18. september 2018 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #1339 Del Skrevet 18. september 2018 7 minutter siden, thejohan skrev: Lever mammaen til Birgitte? Kan ikke huske å ha sett henne i dokumentaren? (Vet at hun kan frastå å bli intervjuet). Ja hun lever. Anonymkode: 48a71...158 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 18. september 2018 #1340 Del Skrevet 18. september 2018 https://hnytt.no/2018/09/18/denne-hva-tror-du-modusen-har-fatt-leve-alt-for-lenge-uten-at-vi-har-gjort-noe-med-det/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå