Gå til innhold

Hvem drepte Birgitte Tengs ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Igjen. Klokken nær 17 fikk moren vite datteren var død. 

De politifolkene som stod inne der med grinden. Begriper det ikke at det går an.

Anonymkode: 48a71...158

Og da har datteren vært borte over 20 timer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Peonjenta skrev:

Og da har datteren vært borte over 20 timer.....

Dengang da måtte man jo ta en laaaang ringerunde for å finne noen, hun hadde vel slått seg til ro med hun hadde overnattet hos noen, jeg overnattet titt og ofte selv i den alderen, prøvde jo å ringe å gi beskjed men fikk ikke alltid svar i andre enden...

Etter dette skjedde ble vi ofte hentet, å enkelte foreldre satt parat ved telefonen

Det skjedde liksom noe med dem etter dette...

Anonymkode: 18b7f...b4a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende i kveld. Ny episode. Tror dere det kommer svar en dag?

Anonymkode: 48a71...158

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spennende i kveld. Ny episode. Tror dere det kommer svar en dag?

Anonymkode: 48a71...158

Tror desverre synderen har gått i graven med den grusomme hemmeligheten han har båret på...

Men hennes fetter var det ikke, men håper de kan få et svar på hvem drapsmannen var, og at familien Tengs/........ kan ta hverandre i hendene å prøve å gjennoprette det som en gang var...

Anonymkode: 18b7f...b4a

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spennende i kveld. Ny episode. Tror dere det kommer svar en dag?

Anonymkode: 48a71...158

Nei, tror det hadde vært på forsidene av VG for lenge siden hvis de hadde hatt gjerningsmannen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Peonjenta skrev:

Nei, tror det hadde vært på forsidene av VG for lenge siden hvis de hadde hatt gjerningsmannen.

Hvis de som har laget programmet har holdt tilbake viktig informasjon for å få løst saken uten å si ifra om det til politiet så er i hvert fall det veldig alvorlig. 

Hadde de hatt en løsning og politiet hadde arrestert noen eller oppdatert så hadde det garantert vært overalt i nyehtene, ja. 

Anonymkode: 36580...1bf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, Peonjenta skrev:

Nei, tror det hadde vært på forsidene av VG for lenge siden hvis de hadde hatt gjerningsmannen.

DNA ligg hos scotland yard ,ingen vil betale for analyse. Det er veldig synd for jeg tror det er morderen.(han som gikk til de damene og sa « hva har jeg gjort» Får se om det i kveld. 

Anonymkode: 26fad...629

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror desverre synderen har gått i graven med den grusomme hemmeligheten han har båret på...

Men hennes fetter var det ikke, men håper de kan få et svar på hvem drapsmannen var, og at familien Tengs/........ kan ta hverandre i hendene å prøve å gjennoprette det som en gang var...

Anonymkode: 18b7f...b4a

Det tror jeg også .

Anonymkode: 26fad...629

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DNA ligg hos scotland yard ,ingen vil betale for analyse.

Er det DET som stopper det, at ingen vil betale? Vet du hva det vil koste også?  Dette har jeg ikke hørt om. Post gjerne  link om det står noe sted.

Anonymkode: 9c943...b6b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det DET som stopper det, at ingen vil betale? Vet du hva det vil koste også?  Dette har jeg ikke hørt om. Post gjerne  link om det står noe sted.

Anonymkode: 9c943...b6b

https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/AGR6A/Viktig-Birgitte-spor-aldri-sjekket

150.000 kroner

Anonymkode: af021...89c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en Spleis jeg hadde bidratt til.

Jeg også. Rart syns jeg, at ingenting sånt er forsøkt satt i gang.

Anonymkode: 9c943...b6b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde lett bladd opp 150 tusen. Dette er jo helt tragisk. Ville blitt rasende om de ikke sjekket. Hadde stått frem på tv og skreket at dette måtte de gjort. De må få et svar. Stor skam slik de er blitt behandlet. En forventer at hver en stein blir snudd om det skjer et drap. Og her skal ikke pengene telle heller. Bla opp det det koster! Her må statsministeren på banen. Hvis svaret ligger i London så få fingen ut!

Anonymkode: 48a71...158

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte podcasten for et år eller mer siden, så jeg husker ikke detaljene, men jeg mener de snakket om dette dna sporet i England. Etter husken min så tror jeg de har dna profilen, men de har ingen å sammenligne mot, og da hjelper de jo veldig lite... Correct me if Im wrong.

Anonymkode: 412ba...b58

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hørte podcasten for et år eller mer siden, så jeg husker ikke detaljene, men jeg mener de snakket om dette dna sporet i England. Etter husken min så tror jeg de har dna profilen, men de har ingen å sammenligne mot, og da hjelper de jo veldig lite... Correct me if Im wrong.

Anonymkode: 412ba...b58

De har gravd opp lik evt sammenlignet dna fra søsken for og finne svar

Anonymkode: 18b7f...b4a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alledager har ikke politiet sjekket opp denne rusmissbrukeren? Helt uforståelig

Anonymkode: 81b43...702

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nyhetssaken er over 17 år gammel da, er det som står der fortsatt gyldig?

Anonymkode: 7b5f1...a8e.

ser ut som de har sendt ting til analyse nå i år:

https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/VRM0VJ/Birgitte-saken-Nye-analyseresultater-kan-peke-ut-gjerningspersonen

Anonymkode: 87f7c...632

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hvertfall ikke fetteren. Stor skam de skyldte på han. De VISSTE det var bil med. Er det mulig???

Anonymkode: 48a71...158

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...