Gå til innhold

Vanskelig å finne kjæreste.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mann i slutten av 30 årene, og jeg ser det at det er rett og slett formye å velge mellom. Man tenker hele tiden at det finnes noe bedre. Det som faktisk betyr noe er å være sammen med noen som du har gjensidig respekt med og har det artig og et flott samliv med. Men jeg er dessverre altfor opptatt av utseende. Jeg synes rett og slett ikke jenter som er små lubben osv er pen nok, selv om dem har et fint ansikt. Og jeg skjemmes over at jeg tenker slik. Har forsøkt tinder  og apper, og tydeligvis prøver jeg meg på folk som er over my League :P, noe jeg tror de fleste som er ufrivillig singel lengre også gjør. Har mange venner som har samboere som jeg ikke begriper dem synes er pen, men samtidig er mange av dem usedvanlig trivelige mennesker, som gjør at dem ser bort fra utseendet...

Anonymkode: b6f16...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mann i slutten av 30 årene, og jeg ser det at det er rett og slett formye å velge mellom. Man tenker hele tiden at det finnes noe bedre. Det som faktisk betyr noe er å være sammen med noen som du har gjensidig respekt med og har det artig og et flott samliv med. Men jeg er dessverre altfor opptatt av utseende. Jeg synes rett og slett ikke jenter som er små lubben osv er pen nok, selv om dem har et fint ansikt. Og jeg skjemmes over at jeg tenker slik. Har forsøkt tinder  og apper, og tydeligvis prøver jeg meg på folk som er over my League :P, noe jeg tror de fleste som er ufrivillig singel lengre også gjør. Har mange venner som har samboere som jeg ikke begriper dem synes er pen, men samtidig er mange av dem usedvanlig trivelige mennesker, som gjør at dem ser bort fra utseendet...

Anonymkode: b6f16...2f2

Som kvinne kan jeg nok ikke si jeg er så opptatt av utseedet, i hvertfal har jeg ikke en oppskrift på hvordan han bør se ut. 
Jeg finnes ikke lubben. Jeg er stram og med fint ansikt. Men om du traff meg, hadde jeg jo likt bedre om du likte MEG og min person, og ikke prøver deg på meg bare pga mitt utseende. 
Men du er 40, så blir ikke så aktuelt for meg. jeg er 27.

Anonymkode: 90a3d...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 men kan også si at jeg har gitt opp, selvom mange vil si at jeg er ung. Men for min del handler det om mye mer enn det. Jeg har blitt sviket og såret så mye at jeg tror aldri at jeg kommer til å klare å verken forelske meg igjen eller stole på noen igjen. Det hadde bare blitt et vanskelig forhold som hadde endt med at jeg hadde blitt såret på nytt. Er heller ikke over min eks nå 2 år etter bruddet. så det nytter ikke. Møtt flere menn, men jeg klarer ikke å bli interessert overhode, selvom de er kjekke, snille og kule og alt. Og jeg hater dette, da jeg savner så veldig å være forelsket..... Huff:( gjør så vondt. 

Anonymkode: c2dfd...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg alenemamma annenhver uke da, så begrenset med tid de ukene. Aldri møtt noen via felles venner nei, hvertfall ikke noen jeg liker. Bor i en relativt stor by. 

Men er i en annen by nå og har plutselig takket ja til en date i morgen da. Ikke at jeg har forhåpninger om en dritt, men fint bli kjent med nye folk om ikke annet. 

Anonymkode: 5f1d4...4a0

Ser at det kan være utfordrende som alenemor, ja. Lykke til med daten🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så artig å lese at vi er flere som har tenkt å bli gamle grå ''crazy cat ladies'' :tongue:

3,5 år siden skilsmisse her. Fortsatt singel etter 2-3 spede forsøk på forhold som ikke varte mer enn 4 mndr. max.

Det verste er de ukene jeg ikke har barna. Faktisk er det litt ensomt. Men prøver å trene og ta vare på hus og...ja...katt :nocomment:

 

40 år her altså. Fortsatt håp i hengende snøret, bortsett fra at jeg verken er på Tinder eller Sukker så jeg vet ikke helt hvor jeg skal finne han jeg klager over at jeg ikke finner. Utelivet her jeg bor er gørrkjedelig også, så lite festing.
Jaja, tar frem strikketøyet ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...