Gå til innhold

Vanskelig å finne kjæreste.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 år etter brudd er jeg klar for en ny kjæreste. Har datet mange uten hell.. Noen møter jeg fra tinder og andre har jeg blitt kjent med på byen feks. 

Er i slutten av 20 årene og får høre jeg er pen. Anser meg selv som livlig innimellom! Snill, omtenksom, reflektert. 

Han eneste jeg trodde virkelig brydde seg etter mange mnd med dating, lå med eksdama si fant jeg ut. Så har du de som bare fader deg ut etter 2 treff. Flere har jeg jo selv avvist såklart. Eller de som Kun vil ha sex. 

Savner å være forelsket og vil ikke inngå et forhold kun for å ha en kjæreste. 

Hjertesukk, tipper mange er i min båt? 

Anonymkode: 5f1d4...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Har egentlig gitt opp menn da de ikke virker interesserte i å etablere seg i det heletatt. 

Anonymkode: 84890...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også gitt opp. Tror ikke jeg kan finne kjærligheten, dessverre. Det er så mange menn som oppfører seg som dritt, så det er best å holde seg unna, selv om det er ensomt :(

Anonymkode: 58e43...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame 31 her. Har også gitt opp. Aldri fått høre at jeg er spesielt pen heller, så jeg har ingen forhåpninger om at ting kommer til å forandre seg i løpet av de neste årene heller. 

Anonymkode: e7bd2...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist men også litt godt at vi er flere. Hva har dere andre tenkt å fylle livet med slik at det gir mening? Jeg grubler mye på dette for tiden og syns det er litt vanskelig. Føler meg fanget i et "loop" der meningen med livet er å få mann og barn men at menn ikke vil. Kjenner jeg holder på å bli ulykkelig av det. 

Anonymkode: 84890...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trist men også litt godt at vi er flere. Hva har dere andre tenkt å fylle livet med slik at det gir mening? Jeg grubler mye på dette for tiden og syns det er litt vanskelig. Føler meg fanget i et "loop" der meningen med livet er å få mann og barn men at menn ikke vil. Kjenner jeg holder på å bli ulykkelig av det. 

Anonymkode: 84890...66c

Jeg har barn💕 to stykker. De holder meg oppe i en grå hverdag. Men leit at vi "mangler" en mann i livet vårt. Men familie er vi læll☺️ 

Anonymkode: 5f1d4...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker å fylle livet med trening! Prøver å sette pris på at jeg har masser av tid til å ta vare på helsa. Kommer til å skaffe meg hund etterhvert.

Anonymkode: e7bd2...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
2 hours ago, AnonymBruker said:

2 år etter brudd er jeg klar for en ny kjæreste. Har datet mange uten hell.. Noen møter jeg fra tinder og andre har jeg blitt kjent med på byen feks. 

Er i slutten av 20 årene og får høre jeg er pen. Anser meg selv som livlig innimellom! Snill, omtenksom, reflektert. 

Han eneste jeg trodde virkelig brydde seg etter mange mnd med dating, lå med eksdama si fant jeg ut. Så har du de som bare fader deg ut etter 2 treff. Flere har jeg jo selv avvist såklart. Eller de som Kun vil ha sex. 

Savner å være forelsket og vil ikke inngå et forhold kun for å ha en kjæreste. 

Hjertesukk, tipper mange er i min båt? 

Anonymkode: 5f1d4...4a0

Ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det virker som det bare blir vanskeligere og vanskeligere. Ekstra trist når alle venner er i forhold, men hus og mange barn. Blæh..

Anonymkode: 2b727...bca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig klisjé, men det kommer når du minst venter det. Jeg hadde gitt opp menn, jeg ville være singel til jeg ble 40. Plutselig møtte jeg en fyr som jeg ble forelsket i med en gang, og vi ble kjærester kort tid etterpå. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klisje herfra også, men som Apekatten sier, det skjer når du minst venter det.

Var drittlei dating og sveiping, men så dukka han opp da. Og alt var full klaff fra første øyeblikk. Føler meg som verdens heldigste og aldri følt noe lignende før. Så det kan skje.

Anonymkode: 9dd2c...2bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid vært den evig single. Virkelig prøvd å finne kjæreste. Var på tinder og sukkerdates. MANGE. Uten at det ble noe mer en en date eller to. Det var veldig få jeg møtte over lengre tid. Selv om det var flotte folk, men kjemien stemte ikke. Eller han var ikke interessert. 
I dag er jeg faktisk gift med en jeg møtte på tinder. Har sikkert møtt minst 50 menn på slike nettdatingsteder. Det klaffet til slutt :)

Jeg vil bare si dette, at dere ikke må gi opp. 
Hilsen hun som ikke er evig singel lengre. 

Anonymkode: bb56a...788

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har datet mange siste år uten noe som har gått noe sted. Har ofte 1-2 dater hvor jeg føler kjemi og alt er helt perfekt, ofte har vi også sex, som regel bra sex, også fader de meg bare ut. Det er utrolig bruk-og-kast samfunn no om dagen. For mye utvalg, for mye tilgjengelighet, er ingen som er spesielle lenger. Syns det er sykt kjiipt ,fordi mange av de jentene jeg treffer ser jeg en reel verdi i å fortsette å treffe, hadde vært spennende å finne ut mer om dem når jeg allerede etter ett treff ser at vi har så mye felle interesser etc...men neida...de blir bare kjølige.

Hadde en 5 timers hjemmedate forleden hvor vi snakket om alt mellom himmel og jord, hadde fantastisk sex, og jeg var på syvende himmel i dagesvis etterpå, så bare ignorerer hun meg i ettertid..helt ulogisk for meg.

Anonymkode: 250b7...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har alltid vært den evig single. Virkelig prøvd å finne kjæreste. Var på tinder og sukkerdates. MANGE. Uten at det ble noe mer en en date eller to. Det var veldig få jeg møtte over lengre tid. Selv om det var flotte folk, men kjemien stemte ikke. Eller han var ikke interessert. 
I dag er jeg faktisk gift med en jeg møtte på tinder. Har sikkert møtt minst 50 menn på slike nettdatingsteder. Det klaffet til slutt :)

Jeg vil bare si dette, at dere ikke må gi opp. 
Hilsen hun som ikke er evig singel lengre. 

Anonymkode: bb56a...788

Jeg er evig singel, snart 27, og aldri hatt så mye som en kjæreste engang. Mitt problem er at jeg ikke får meg dates. Ingen jeg ber med ut er interessert (nei, jeg sikter ikke kun etter de peneste på noen som helst måte, det eneste kravet mitt er at de ikke er tjukk) og ingen har vist interesse for meg så da blir det singellivet da. Har brukt flere forskjellige dating sider og apper, men responsen er tilnærmet lik null.

Anonymkode: 68b03...3b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg noen erfaring med dating-sider og apper, men har dere som bruker disse, forsøkt å treffe folk på andre måter, gjennom fritidsinteresser, venner osv.?I min omgangskrets tror jeg ikke det er noen av parene som har møtt hverandre via Tinder eller tilsvarende, de har møttes via felles venner, i jobbsammenheng, gjennom fritidsinteresser, på ulike arrangeementer, i studentmiljøet osv. Og her snakker vi om et lite sted. For dere som bor i byer og på større steder, må det da være mange arenaer å møte folk på? Eller kanskje det bare er jeg som er gammeldags og ikke helt skjønner dagens dating-kultur......:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Apekatten skrev:

Veldig klisjé, men det kommer når du minst venter det. Jeg hadde gitt opp menn, jeg ville være singel til jeg ble 40. Plutselig møtte jeg en fyr som jeg ble forelsket i med en gang, og vi ble kjærester kort tid etterpå. 

Hvor dukket han plutselig opp Apekatten og Anonym? Det gir et liiite håp at flere sier at de plutselig kan dukke opp, selv om det ansolutt ikke virker sånn ettersom tiden går..

Anonymkode: 2b727...bca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor dukket han plutselig opp Apekatten og Anonym? Det gir et liiite håp at flere sier at de plutselig kan dukke opp, selv om det ansolutt ikke virker sånn ettersom tiden går..

Anonymkode: 2b727...bca

Jeg har visst om han i ca 10 år, men har bestandig tenkt at han ikke har vært min type. Jeg fikk match med han ved et uhell fra min side på tinder, og han begynte å skrive til meg. En dag jeg kjedet meg spurte jeg han om vi skulle ta en kopp kaffe, men det skulle ikke bli noe mer mellom oss, for jeg ville absolutt ikke ha noe seriøst. Begge ble veldig betatt den dagen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Roci skrev:

Nå har ikke jeg noen erfaring med dating-sider og apper, men har dere som bruker disse, forsøkt å treffe folk på andre måter, gjennom fritidsinteresser, venner osv.?I min omgangskrets tror jeg ikke det er noen av parene som har møtt hverandre via Tinder eller tilsvarende, de har møttes via felles venner, i jobbsammenheng, gjennom fritidsinteresser, på ulike arrangeementer, i studentmiljøet osv. Og her snakker vi om et lite sted. For dere som bor i byer og på større steder, må det da være mange arenaer å møte folk på? Eller kanskje det bare er jeg som er gammeldags og ikke helt skjønner dagens dating-kultur......:)

Nå er jeg alenemamma annenhver uke da, så begrenset med tid de ukene. Aldri møtt noen via felles venner nei, hvertfall ikke noen jeg liker. Bor i en relativt stor by. 

Men er i en annen by nå og har plutselig takket ja til en date i morgen da. Ikke at jeg har forhåpninger om en dritt, men fint bli kjent med nye folk om ikke annet. 

Anonymkode: 5f1d4...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2018 den 22.09, AnonymBruker skrev:

Trist men også litt godt at vi er flere. Hva har dere andre tenkt å fylle livet med slik at det gir mening? Jeg grubler mye på dette for tiden og syns det er litt vanskelig. Føler meg fanget i et "loop" der meningen med livet er å få mann og barn men at menn ikke vil. Kjenner jeg holder på å bli ulykkelig av det. 

Anonymkode: 84890...66c

Jeg har "ødelagt" mellom meg og en som viste interesse. Jeg fikk følelser for han, men jeg tenkte at det kom til å gå til helvete uansett, at han kanskje bare likte jakten. Hadde jeg ikke hatt følelser så hadde nok tatt fler sjanser, men hadde vært så mye verre dersom det skulle vise seg at han bare likte jakten. 
Jeg har innsett at kjærligheten ikke vokser på trær, og at man nok KAN forbli litt ekstra glad i den man egentlig likte. Men jeg tror også det kan dukke opp noen du blir like glad eller mer glad i. Eller du kan få sjansen på nytt med han du likte.
Men jeg tør ikke å legge hjertet i for store forhåpninger når det kommer til kjærlighetslivet. Selv om jeg ikke har det med å bli avvist, så klarer jeg ikke å se positivt på det. Det virker som det er en del som har det sånn, men kjenner også mennesker som har vært i forhold siden de var veldig unge. Men disse lever også "kjedelige" liv. De slo seg til ro i sin hjembygd/by med mann derfra, og lever liksom der. Jeg er mer slik som reiser mye utenlads med jobben. 

Anonymkode: 90a3d...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker datingapper og sider fordi det er begrenset hvor mye man kan henge rundt og være sosial på fritiden. Alle jeg kjenner har kjæreste og lite tid til overs, fester skjer en gang i tiåret. Den som har muligheten til å møte noen via det sosiale er jo heldige, men ikke alle har det sånn. Jeg er selv en slags introvert og føler ikke for å stikke på sosiale eventer alene.

Anonymkode: e7bd2...f5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...