Gå til innhold

Min eksmann har fått ny kjæreste...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud. Er det slutt så er det slutt. 

Anonymkode: 3e39a...c38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min ex og jeg gjorde det slutt i vinter, og vi har vært sammen i ca 10 år. Det var jeg som valgte å gå, og er derfor ikke sjalu eller noe, men jeg bare undrer. Fordi det var jeg som valgte å gå, så føler jeg at jeg var såpass ferdig med han, men likevel bare tanken på å gå inn i noe kjempe seriøst ennå... derfor bare undrer jeg. Fordi han tok bruddet svært tungt og har slengt masse dritt til meg. Men likevel har han fått seg en kjæreste og sier at de er kjempeseriøse og sånn... Jeg vet om flere som hopper inn i nytt forhold like etter et tidligere forhold. Men jeg bare skjønner ikke hvordan det er mulig å få følelser så fort for et annet menneske, når man fortsatt er bitter etter et brudd? Jeg bare vil forstå logikken. 

Anonymkode: c5f70...ee8

Jeg skjønner heller ikke logikken og hadde ikke klart å ta det seriøst dersom det var et stort sinne mot eksen der i tillegg. Synes det er umodent og det blir litt show off mtp "du ville kanskje ikke ha meg, men se her, hun ville!".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Herregud. Er det slutt så er det slutt. 

Anonymkode: 3e39a...c38

Er det ikke lov til å undre heller nå? 

Anonymkode: c5f70...ee8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Mass said:

Jeg skjønner heller ikke logikken og hadde ikke klart å ta det seriøst dersom det var et stort sinne mot eksen der i tillegg. Synes det er umodent og det blir litt show off mtp "du ville kanskje ikke ha meg, men se her, hun ville!".

Jeg tror kanskje han utelater den delen til hun nye, og det er vel kanskje like greit, men at han da er supergrei mot henne og superdust mot meg, det høres jo litt slitsomt ut å måtte skille disse tingene hele tiden. Men det er samme for meg. Han har gitt meg mye info om henne, og ønsker nok at jeg skal være sjalu, men det er jeg ikke, og vet at noen her sikkert tolker det som jeg er det, siden jeg spør dette spørsmålet, men det er bare fordi jeg undrer av nysgjerrighet, fordi jeg ikke kunne ha gjort det selv.

Anonymkode: c5f70...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på akkurat det samme ifht min ekskjæreste som elsket meg så inderlig... 2 mnd etter brudd med meg som han tok supertungt, er barna hans alt involvert med nye dama... 

Anonymkode: 59ddf...2ba

Ikke bra. Barna burde kommet først og tatt hensyn til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen er problemet ditt? Du slo opp med han. Han har gått videre og det går så fint uten deg som du ser. Jeg tviler sterkt på at du er helt ferdig med han. Litt sjalu selv om du ikke vil innrømme det. 

Om jeg hadde vært mannen din hadde jeg sikkert brukt en uke på å flytte ut, fått meg ny leilighet, ordnet det grunnleggende og så hadde jeg vært på jakt etter ny damme med det samme. Jo brudd er tungt, vanskelig, mye sinne osv osv. Men jeg hadde ikke tillat meg selv å kaste bort tid på å sørge over ei som slo opp med meg. Man lever en gang...

 

Exn din har fåttseg ny dame. Svelg det og kutt ut å være så barnslig

Anonymkode: 41230...3c3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel han slenger fortsatt dritt til meg... Jeg har gått videre jeg, men dette er mest undring fra min side. 

Anonymkode: c5f70...ee8

Da er han ikke helt over deg. Dette er så typisk rebound opplegg. Slår aldri feil når jeg vitner det. "Han/hun har visst funnet en ny allerede"
Mine tanker: "om 2 eller 5 mnd er det slutt" stemmer hele tia 😛 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror kanskje han utelater den delen til hun nye, og det er vel kanskje like greit, men at han da er supergrei mot henne og superdust mot meg, det høres jo litt slitsomt ut å måtte skille disse tingene hele tiden. Men det er samme for meg. Han har gitt meg mye info om henne, og ønsker nok at jeg skal være sjalu, men det er jeg ikke, og vet at noen her sikkert tolker det som jeg er det, siden jeg spør dette spørsmålet, men det er bare fordi jeg undrer av nysgjerrighet, fordi jeg ikke kunne ha gjort det selv.

Anonymkode: c5f70...ee8

Det høres ut som at han har flyktet fra virkeligheten en stund for å slippe å forholde seg til smerten etter deres brudd. Det er liksom det eneste som gir mening. Men ja, enig - det høres slitsomt ut å måtte vingle mellom supersnill og superdust hele tiden. Det funker jo ikke i lengden.

Nei, jeg skjønner det godt. Jeg har ofte undret på det samme selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, BiancaWhite skrev:

Da er han ikke helt over deg. Dette er så typisk rebound opplegg. Slår aldri feil når jeg vitner det. "Han/hun har visst funnet en ny allerede"
Mine tanker: "om 2 eller 5 mnd er det slutt" stemmer hele tia 😛 

Da er det fasiten da??? 

Anonymkode: 3e39a...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare vil forstå logikken. 

Her bedriver jeg kun vill gjetning, men jeg kan se for meg at det går ut på at han er vant til å være sammen med noen, for etter 10 år i et forhold med noen er det veldig tomt å være alene, og at han vil vise deg at han kan få noen andre når du ikke ville ha ham.

Jeg tviler på at det vil vare, dette forholdet hans, men det er vel ikke helt sunt for deg å bry seg så veldig mye om kjærlighetslivet hans med mindre dere har felles barn som han introduserer nye kjærester for veldig raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva faen er problemet ditt? Du slo opp med han. Han har gått videre og det går så fint uten deg som du ser. Jeg tviler sterkt på at du er helt ferdig med han. Litt sjalu selv om du ikke vil innrømme det. 

Om jeg hadde vært mannen din hadde jeg sikkert brukt en uke på å flytte ut, fått meg ny leilighet, ordnet det grunnleggende og så hadde jeg vært på jakt etter ny damme med det samme. Jo brudd er tungt, vanskelig, mye sinne osv osv. Men jeg hadde ikke tillat meg selv å kaste bort tid på å sørge over ei som slo opp med meg. Man lever en gang...

 

Exn din har fåttseg ny dame. Svelg det og kutt ut å være så barnslig

Anonymkode: 41230...3c3

Sjalu er feil ord... men samme det... 

Anonymkode: c5f70...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da er det fasiten da??? 

Anonymkode: 3e39a...c38

Vet ikke fasiten på ts' tilfelle. men en som er helt ferdig med eksen fortsetter ikke å skrive meldinger. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til blir man ikke helt klok på ting når forhold tar slutt. Jeg gjorde det slutt med typen etter 9 år. Han maste og maste at jeg var dama i hans liv..... To uker etterpå flytta han inn til ny dame og jeg bodde i hans leilighet!!!?? Vel jeg fikk leiligheten og mange år etterpå fant jeg ut at de hadde hatt forhold i 1 år før det ble slutt. Ingen hat fra min side for jeg var helt ferdig med han. Men det er det han gjorde da jeg gjorde det slutt jeg aldri ble klok på. Vel, vel, livet mitt gikk hvertfall videre. 

Anonymkode: b841b...d15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, WCKD said:

Her bedriver jeg kun vill gjetning, men jeg kan se for meg at det går ut på at han er vant til å være sammen med noen, for etter 10 år i et forhold med noen er det veldig tomt å være alene, og at han vil vise deg at han kan få noen andre når du ikke ville ha ham.

Jeg tviler på at det vil vare, dette forholdet hans, men det er vel ikke helt sunt for deg å bry seg så veldig mye om kjærlighetslivet hans med mindre dere har felles barn som han introduserer nye kjærester for veldig raskt.

Vi har felles barn. Jeg spør ikke han om disse tingene... er veldig lite opptatt av han, men det er han som tar kontakt med meg for å slenge dritt utenom kommunikasjonen om ungene. og det er han som forteller om sin nye dame hele tiden uten at jeg har bedt om det. 

Anonymkode: c5f70...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er å komme seg videre og en ny kjæreste kan hjelpe mye på det. Eksen min slo opp etter 10 år sammen også, så fant jeg en ny ett halvt år senere. Var faktisk det beste som har hendt meg, vi har vært sammen i 4 år til nå. Jeg er dame. Gidder ikke sørge over en slik eks som wastet så mange av mine år. 

Anonymkode: 8eb2d...279

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har felles barn. Jeg spør ikke han om disse tingene... er veldig lite opptatt av han, men det er han som tar kontakt med meg for å slenge dritt utenom kommunikasjonen om ungene. og det er han som forteller om sin nye dame hele tiden uten at jeg har bedt om det. 

Anonymkode: c5f70...ee8

Det høres ut som en forsvarsmekanisme fra hans side, men jeg ville nok tatt det opp med ham at du opplever måten han kommuniserer på som meget dårlig.

Har han vist frem denne nye dama til barna da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til opplysning.  Menn flytter ikke inn til ny kjæreste for regelmessig og hyppig sex.

Menn har mer sex som singel enn i parforhold.  Det er uomtvistelig.  

Hilsen mann 

Anonymkode: cbf2b...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min fant seg ei ny noen mnd etter bruddet, noe jeg ikke helt ventet siden han var knust. Barnet vårt møtte henne og alt. Så ble hun gravid og han ville ikke ha barn med henne, så han dumpa henne, og fortalte meg at hun var bare en rebound for å komme seg videre og at han aldri mente noe mer med henne, så da hun ble gravid var det krise. Tror hun merket at han egentlig ikke ville ha henne, siden hun lurte han og løy om at hun gikk på.ppiller når hun ikke gjorde det. Et år senere derimot, møtte han ei som han nå har vært sammen med i 4 år og som han er stupforelsket i. Ei som han faktisk passer med. 

Anonymkode: bab03...a0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

un lurte han og løy om at hun gikk på.ppiller når hun ikke gjorde det.

Veldig off-topic, men hva i helvete er galt med slike kvinnfolk? De skulle blitt nektet å få barnebidrag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hallais. Han er mann! Menn klarer seg ikke alene. 

Anonymkode: e8ceb...ada

Nuvel ja. Dere kvinner er nok ikke helt uskyldige heller, ofte at brudd forekommer fordi kvinnen har funnet seg et annet leketøy. Dette går begge veier, både for menn og kvinnfolk.

Men for å nevne egne erfaringer så sammenligner jeg kvinnfolk med aper, de slipper ikke ei grein før de har godt tak i en annen.

Ikke legg all skylden på mannen da dere er like flinke, men er oftere ute med «offer» rollen hvor dere ikke gjorde noe galt.

Anonymkode: 3b455...173

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...