Gå til innhold

Bra nok som pulevenn, men aldri noe mer.. lei og ensom


Gjest jajalagå

Anbefalte innlegg

Hvor treffer dere alle disse mennene som bare vil ha sex, eller stikker rett etterpå?! 

Anonymkode: 0cde4...eb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor treffer dere alle disse mennene som bare vil ha sex, eller stikker rett etterpå?! 

Anonymkode: 0cde4...eb5

Overalt.

Anonymkode: 014ea...892

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jajalagå
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor treffer dere alle disse mennene som bare vil ha sex, eller stikker rett etterpå?! 

Anonymkode: 0cde4...eb5

I dette tilfellet jeg hadde så fikk jeg vite det midt i akten. Men sier adjø etterpå gjør de ikke. De kommer tilbake når de vil ha mer…….  😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, jajalagå said:

Når jeg skriver at jeg kun er bra nok som pulevenn så går det på at ingen viser interesse på noen annen måte. Jeg har fått høre at jeg er en veldig hyggelig og morsom person som ikke ekskluderer noen, og det tar jeg til meg. Men når ingen da viser interesse kan man begynne å lure. Når jeg lastet ned noen datingapper ble plutselig veldig mange interessert, vel og merke bare for sex da. Har avvist disse. Men det er som med de jeg har hatt sex med før; kroppen min er ifølge dem helt fantastisk og jeg ser bare såå bra ut, og de kan ligge å bare se og kjenne på kroppen min i en evighet, MEN det stopper der liksom. Så derfor skriver jeg det slik, bra nok som pulevenn men aldri noe mer.

Høres ut som et fantastisk kjæresteemne! 

Men nå er det sånn at man ikke opplever gjensidig kjærlighet med alle. Det kan ta tid å få seg kjæreste. Det er nesten noe man bare må akseptere. Det er ikke du som ikke er god nok for å være kjæreste, men du må som alle andre bruke litt tid på å finne en du opplever gjensidig kjærlighet med. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, jajalagå skrev:

Når jeg skriver at jeg kun er bra nok som pulevenn så går det på at ingen viser interesse på noen annen måte. Jeg har fått høre at jeg er en veldig hyggelig og morsom person som ikke ekskluderer noen, og det tar jeg til meg. Men når ingen da viser interesse kan man begynne å lure. Når jeg lastet ned noen datingapper ble plutselig veldig mange interessert, vel og merke bare for sex da. Har avvist disse. Men det er som med de jeg har hatt sex med før; kroppen min er ifølge dem helt fantastisk og jeg ser bare såå bra ut, og de kan ligge å bare se og kjenne på kroppen min i en evighet, MEN det stopper der liksom. Så derfor skriver jeg det slik, bra nok som pulevenn men aldri noe mer.

Kjenner meg veldig godt igjen! Jeg får også mye oppmerksomhet for utseende og personlighet på tross av at jeg slett ikke er noe spesiell. På datingapper tar det helt av. Men, det slår aldri feil: etter å ha sortert ut de som bare skal ha sex sitter jeg jo ikke igjen med noen. Det er liksom ingen seriøse menn igjen. Nå har det faktisk gått så langt at jeg har begynt å tvile på meg selv, men så tenker jeg at det må være noe større som ligger bak. En omveltning av samlivskulturen de siste årene kanskje? På meg virker det som at ting har blitt spesielt ille etter alle disse dating-appene. 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor treffer dere alle disse mennene som bare vil ha sex, eller stikker rett etterpå?! 

Anonymkode: 0cde4...eb5

På dating-paper, universitetet (da jeg gikk der, ferdig for flere år siden), gjennom felles venner. Slike menn er overalt, virker det som. 

Anonymkode: ece35...c5f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, jajalagå skrev:

I dette tilfellet jeg hadde så fikk jeg vite det midt i akten. Men sier adjø etterpå gjør de ikke. De kommer tilbake når de vil ha mer…….  😐

da er du tydeligvis lett å få. så si nei da vel?! 

Anonymkode: 0cde4...eb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Grandiosaergreit skrev:

Høres ut som et fantastisk kjæresteemne! 

Men nå er det sånn at man ikke opplever gjensidig kjærlighet med alle. Det kan ta tid å få seg kjæreste. Det er nesten noe man bare må akseptere. Det er ikke du som ikke er god nok for å være kjæreste, men du må som alle andre bruke litt tid på å finne en du opplever gjensidig kjærlighet med. 

 

? må alle bruke tid på dette? Ja, man bør bruke tid på å bli kjent, men jeg brukte ikke lang tid på å like han jeg liker nå. men jeg avviste han selv om jeg liker han. han likte tydeligvis meg før jeg likte han. 

Anonymkode: 0cde4...eb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jajalagå
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

da er du tydeligvis lett å få. så si nei da vel?! 

Anonymkode: 0cde4...eb5

Haha nei, dersom du har lest resten av tråden står det at jeg kan telle på én hånd hvor mange jeg har hatt sex med. Så det at jeg hadde sex med han fyren det gjelder her er rett og slett fordi vi hadde en veldig veldig god kjemi og har var veldig flink å forføre, så i et svakt øyeblikk ble det som det ble. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, jajalagå skrev:

Haha nei, dersom du har lest resten av tråden står det at jeg kan telle på én hånd hvor mange jeg har hatt sex med. Så det at jeg hadde sex med han fyren det gjelder her er rett og slett fordi vi hadde en veldig veldig god kjemi og har var veldig flink å forføre, så i et svakt øyeblikk ble det som det ble. 

ja, bare mannen er flink nok så klarer ikke kvinnen å kontrollere seg/bestemme over egen vilje virker det som.

Anonymkode: 0cde4...eb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner meg veldig godt igjen! Jeg får også mye oppmerksomhet for utseende og personlighet på tross av at jeg slett ikke er noe spesiell. På datingapper tar det helt av. Men, det slår aldri feil: etter å ha sortert ut de som bare skal ha sex sitter jeg jo ikke igjen med noen. Det er liksom ingen seriøse menn igjen. Nå har det faktisk gått så langt at jeg har begynt å tvile på meg selv, men så tenker jeg at det må være noe større som ligger bak. En omveltning av samlivskulturen de siste årene kanskje? På meg virker det som at ting har blitt spesielt ille etter alle disse dating-appene. 

Tror kvinnens seksuelle frigjøring på 70 tallet eller når det enn var har fått både positive og negative konsekvenser for datingkulturen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en profil på nett der du er 100 prosent tydelig på at du ikke er på jakt etter kun sex. Så holder du låsen på buksa i tre måneder. De som orker å vente så lenge, må mene at du har en fantastisk personlighet. Og er det ikke det du ønsker deg? En som liker deg for den du er ...?

Anonymkode: 682d0...4cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jajalagå
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ja, bare mannen er flink nok så klarer ikke kvinnen å kontrollere seg/bestemme over egen vilje virker det som.

Anonymkode: 0cde4...eb5

oi wow. Nei. Feil. Jeg sier nei til veldig mange skal du vite. Forskjellen her, som du enda ikke har fått med deg, er at her hadde vi pratet en del på nett først, så satt vi i timevis og snakket første "date", hadde utrolig god kjemi, og mot slutten på neste date så bare skjedde det. Jeg må ærlig innrømme at det er faktisk første gang det har skjedd for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jajalagå
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Opprett en profil på nett der du er 100 prosent tydelig på at du ikke er på jakt etter kun sex. Så holder du låsen på buksa i tre måneder. De som orker å vente så lenge, må mene at du har en fantastisk personlighet. Og er det ikke det du ønsker deg? En som liker deg for den du er ...?

Anonymkode: 682d0...4cb

Stemmer. Jeg får prøve dette neste gang! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, hocane skrev:

Tror kvinnens seksuelle frigjøring på 70 tallet eller når det enn var har fått både positive og negative konsekvenser for datingkulturen.

Det tror jeg også ++

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opprett en profil på nett der du er 100 prosent tydelig på at du ikke er på jakt etter kun sex. Så holder du låsen på buksa i tre måneder. De som orker å vente så lenge, må mene at du har en fantastisk personlighet. Og er det ikke det du ønsker deg? En som liker deg for den du er ...?

Anonymkode: 682d0...4cb

Jeg er ikke ts, men jeg har denne strategien. Det er slik jeg er og har vært siden jeg begynte å date. Og det slår ikke feil, menn vil ikke vente. Og det trenger de ikke heller, for villige Barbie venter rett rundt hjørne. Eller på tinder. 

Anonymkode: ece35...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du date noen som vil noe seriøst så dater du noen som vil noe seriøst, og ikke fortsette å møte en som vil være pulevenn når du ikke vil. Han kan ikke tvinges til noe mer.

Endret av Axl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opprett en profil på nett der du er 100 prosent tydelig på at du ikke er på jakt etter kun sex. Så holder du låsen på buksa i tre måneder. De som orker å vente så lenge, må mene at du har en fantastisk personlighet. Og er det ikke det du ønsker deg? En som liker deg for den du er ...?

Anonymkode: 682d0...4cb

Følger denne strategien. De fører til null sex, og null forhold. 

Anonymkode: b69a1...c41

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er et godt råd om enn et råd fra "den gamle skolen". Jeg er redd det ikke holder lengre. Jeg er selv en dame som holder igjen og har av den grunn ikke vært intim med en mann på mange år. Hvorfor? Fordi de gidder ikke å vente. I tillegg til å date meg, har de flere andre på vent på diverse app og sånt så da stikker de bare når de ikke får det de vil. De stikker også når de får det de vil. Er det rart man blir forvirret? 

Anonymkode: ece35...c5f

En ekte mann som vil ha deg, kan faktisk vente. Det har jeg opplevd selv. Vi snakker flere år! 

En mann som er genuint interessert i ei dame, ofrer en god del for å være med akkurat henne.

Problemet er ikke bare menn idag, men også kvinner, som ts, som legger seg på rygg etter ANDRE møte, og klager på at han ikke er nok seriøs...Når hun selv opptrer useriøst!

Anonymkode: 262c4...e15

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En ekte mann som vil ha deg, kan faktisk vente. Det har jeg opplevd selv. Vi snakker flere år! 

En mann som er genuint interessert i ei dame, ofrer en god del for å være med akkurat henne.

Problemet er ikke bare menn idag, men også kvinner, som ts, som legger seg på rygg etter ANDRE møte, og klager på at han ikke er nok seriøs...Når hun selv opptrer useriøst!

Anonymkode: 262c4...e15

Mange damer gjør det og det er nok en av de store tabbene etter den såkalte "kvinnefrigjøringen". Selv er jeg av den gamle skolen som menn vente på om de vil ha. Og som noen over her skriver, det resulterer i "null sex og null forhold". Menn vil rett og slett ikke vente. Fordi de er fuckboys istedet for ekte menn. Trist men sant. 

Anonymkode: ece35...c5f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jajalagå
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Problemet er ikke bare menn idag, men også kvinner, som ts, som legger seg på rygg etter ANDRE møte, og klager på at han ikke er nok seriøs...Når hun selv opptrer useriøst!

Anonymkode: 262c4...e15

Nei nå må du gi deg. Jeg er ikke depressiv på grunn av at han ikke ville mer. Jeg ble jo heller sjokkert over at han spilte på ting man gjør på date og slikt og gir da dette inntrykket, og så plutselig er det bare sex som er greia når han først får det. Dette har også skjedd med de jeg har ventet lenger med. Med en ventet jeg leenge, men plutselig ble ting bare sex likevel. Og igjen må jeg poengtere at jeg aldri har hatt sex på andre møte før. Ærlig talt, det må da gå an å være normal og seriøs selv om man ikke venter 3 måneder eller år. Ifølge noen andre svar her så fungerer ikke det heller. ALLE av mine venner som har kjærest/mann/kone ventet myye mindre enn 3 måneder før første gang de hadde sex. Fungerte helt flott for dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, jajalagå skrev:

oi wow. Nei. Feil. Jeg sier nei til veldig mange skal du vite. Forskjellen her, som du enda ikke har fått med deg, er at her hadde vi pratet en del på nett først, så satt vi i timevis og snakket første "date", hadde utrolig god kjemi, og mot slutten på neste date så bare skjedde det. Jeg må ærlig innrømme at det er faktisk første gang det har skjedd for min del. 

Jeg har sympati med deg fordi det du beskriver er tross alt menneskelig. Men jeg håper også du har lært - menn kan være nådeløse. Vi kvinner må nesten stille krav. Om ikke for vår egen del, så for andre kvinners del også. Det er dessverre vi som er moralens voktere, som det het i gamle dager. 

Anonymkode: ece35...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...