Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 27.10.2018 den 10.18, Lundii skrev:
 

Da badekaret skumma over fikk Daniel seg en god latter. Det er første gangen jeg hører at han ler godt! 

Han er jo så flink til å by på seg selv og få andre til å le hjertelig og lenge hele tiden, så det er nok derfor han ikke ler så mye selv!

Han er også vill og gal, han kan spise pizza og drikke Pepsi!!

Så ikke vær slem mot en slik herlig fyr som Daniel. Han er oppriktig opptatt av å få andre til å føle seg vel og er genuint interessert i andre mennesker. Hele fyren er bare sååå elskbar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, loveli skrev:
 

Han er jo så flink til å by på seg selv og få andre til å le hjertelig og lenge hele tiden, så det er nok derfor han ikke ler så mye selv!

Han er også vill og gal, han kan spise pizza og drikke Pepsi!!

Så ikke vær slem mot en slik herlig fyr som Daniel. Han er oppriktig opptatt av å få andre til å føle seg vel og er genuint interessert i andre mennesker. Hele fyren er bare sååå elskbar!

😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det Melina sa til Ine? Hører bare "...du fikk". Hva sa hun som fikk hun til å grine? 

Anonymkode: 5766e...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hva var det Melina sa til Ine? Hører bare "...du fikk". Hva sa hun som fikk hun til å grine? 

Anonymkode: 5766e...b31

Jeg lurer også!! 

Anonymkode: 2347b...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg lurer også!! 

Anonymkode: 2347b...42e

"Det var standarden som du fikk ja"

Anonymkode: 78525...a98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes faktisk Ine virker rimelig oppegående. Dårlig førsteinntrykk da. 

Anonymkode: 058bd...991

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

"Det var standarden som du fikk ja"

Anonymkode: 78525...a98

aah takker 

Anonymkode: 5766e...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Synes faktisk Ine virker rimelig oppegående. Dårlig førsteinntrykk da. 

Anonymkode: 058bd...991

Ja hun oppfører seg mer oppegående enn resten av den gjengen, de burde få seg en real dose selvinnsikt... 

Anonymkode: 78525...a98

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette siste episode? Eller kommer det en på Torsdag? Syntes de sa nest siste før sendingen startet... 

Anonymkode: 5766e...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Er dette siste episode? Eller kommer det en på Torsdag? Syntes de sa nest siste før sendingen startet... 

Anonymkode: 5766e...b31

Kommer en til torsdag 

Anonymkode: 78525...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Kommer en til torsdag 

Anonymkode: 78525...a98

Kunne ha lurt meg, for dette så veldig avsluttende ut. Er det sånn høydepunkter på Torsdag da eller? 

Anonymkode: 5766e...b31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang Daniel har sagt noe fornuftig når han liiiittt callet ut Melina på at det ikke er noen unnskylding for å være kjip å si sånn "jeg bare er sånn" + påpekte at det ikke er noen god egenskap kanskje. Aldri skjønt den greia der man ofte hører fra realityfolk... "Jeg bare er sånn jeg, snakker før jeg tenker og er ææærlig og sier slemme ting bare deal med hvordan jeg er daaa tihi"

Anonymkode: 8428f...0fc

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Kunne ha lurt meg, for dette så veldig avsluttende ut. Er det sånn høydepunkter på Torsdag da eller? 

Anonymkode: 5766e...b31

Ja 

Anonymkode: 110ba...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mange som hadde sex den kvelden. Var det noen av de som ikke har hatt sex før? 

Anonymkode: e683f...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Det var mange som hadde sex den kvelden. Var det noen av de som ikke har hatt sex før? 

Anonymkode: e683f...deb

Eneste der inne i siste episode som ikke hadde hatt sex er vel egen til Vegard? Sykt at så mange har hatt sex på TV i EN serie.. 

ingen nye par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Virker som om de hadde det fett, ass! Jævlig dope! Skal dra herfra med er smell, liksom!

Anonymkode: 56e59...586

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig sesong. Husker Rikke sa på «pressemøtet» eller hva det kalles, til «Ex on The beach» i vår at denne serien kom til å bli syk. At den lett kunne sammenlignes med den russiske versjonen av «Ex on The beach» 🤦‍♀️ 

Hva var forresten vitsen med å sende inn Melina i siste episode, og få inn en ny eks i den nest siste episoden? De valgene ga ikke særlig mening for meg, da disse hendelsene ikke tilføyde noen ting til serien. 

Anonymkode: 908c3...3cf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Så kjedelig sesong. Husker Rikke sa på «pressemøtet» eller hva det kalles, til «Ex on The beach» i vår at denne serien kom til å bli syk. At den lett kunne sammenlignes med den russiske versjonen av «Ex on The beach» 🤦‍♀️ 

Hva var forresten vitsen med å sende inn Melina i siste episode, og få inn en ny eks i den nest siste episoden? De valgene ga ikke særlig mening for meg, da disse hendelsene ikke tilføyde noen ting til serien. 

Anonymkode: 908c3...3cf

Produsentene hadde sikkert håpet på at Vegard skulle hevne seg meg exen. 

Anonymkode: a37b0...c7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da var det ferdig? Pakk og sakene og good bye liksom... Det var det.

😶

Hva var liksom poenget med serien? Feste, drikke og ha seg i noen uker og that’s it?Jaja. De ble nå P-kjendiser da, det er vel noe. De kan delta på Farmen Kjendis. Tenk dere det da - Mr. Kjekkeste-i-hele-huset på Farmen 😜 det skulle jeg likt å ha sett

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...