Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 2.11.2018 den 11.51, Rosewood skrev:
 

Når man trodde Mr.Kjekkas ikke kunne bli kleinere liksom :flau: Rapping??! :klaske:

«Du er faen ikke en dritt, tjommi» 😖 :fart2:

Merkelig skrulle. 

 

Link: https://www.seher.no/kjendis/slik-har-det-gatt-med-ex-on-the-beach-gjengen/70406182

38D663F0-662A-4A99-A5A9-9AB33D2B81C2.png

Åh fy faen. Daniel er virkelig en av de kleineste, mest usjarmerende menneskene jeg har sett på norsk tv 😳 Verste er at det virker som at han tror han har fått en slags legendestatus etter EOTB... 

Anonymkode: 058bd...991

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 11/4/2018 at 6:40 PM, AnonymBruker said:
 

Tror dere deltagerne har fått hjelp til å ta profesjonelle bilder til sin instagramkonto? De fleste av jentene ser jo helt vanlig ut i virkeligheten, men på Instagram ser plutselig alle ut som supermodeller. 

Anonymkode: 463c6...7fd

Syns dette gjelder veldig mange for tiden 🙄 vet ikke hvordan de får det til?  selv med filter og redigering blir jeg ikke så annerledes som en hel del instajenter. Bruker ikke filter osv til vanlig men har testet, og jeg ser fortsatt bedre ut i virkeligheten enn på veldig redigerte bilder :sad: 

Anonymkode: d7503...662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Åh fy faen. Daniel er virkelig en av de kleineste, mest usjarmerende menneskene jeg har sett på norsk tv 😳 Verste er at det virker som at han tror han har fått en slags legendestatus etter EOTB... 

Anonymkode: 058bd...991

Jeg så Daniel på et arrangement  på Biblioteket i Bergen i forbindelse med en debatt/samtale om reality-TV. Jeg var også veldig forutinntatt, og tenkte at Daniel fremstod som en av de dummeste realitydeltagerne i historien. Men jeg synes det er på sin plass å nevne at han ikke virket like "blåst" i virkeligheten. 

Anonymkode: 834da...924

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2018 den 14.16, SoftKitty skrev:

Unnskyld, det der må være en spøk....?

Vet noen hva som skjedde med bruddet mellom Melina og Adrian? Melina virket ikke så påvirket av det når hun snakket om det på p3 (tror jeg det var) men Adrian virket jo sååå bitter på den videoen som lå på en nettavis der han drev å sa han ikke hadde SETT på henne en gang (noe intervju fra avslutningsfesten, forøvrig med tidenes styggeste stil)

Sjekk ut Adrian og Melina på morgenshowet nrj 😊 ligger på YouTube. Der blir de intervjua hver for seg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nevnte i en annen tråd at jeg har sett på dette i julen. Har aldri vært interessert i reality, men lurer på om det å ha sett Unreal (tv serie) har gjort meg litt mer nysgjerrig. Eller kanskje det at jeg har blitt mer voksen og forstår mennesker bedre har gjort meg mer interessert, fordi jeg er forsøker å forstå mennesker på en ny måte. Å se personligheter som er uvanlige hjelper meg å forstå mennesker. 

Uansett grunn, så har jeg sett hele sesongen. Det har vært et interessant dykk i noen menneskers psyke, noen menneskers måte å være på. 

Jeg ser hvordan noen bruker konflikter og drama til å dominere andre mennesker sosialt, selv i tilfeller der de kanskje egentlig ikke bryr seg om konflikten i seg selv. Jeg ser en narssisist som alltid jobber hardt for å stille seg selv i best mulig lys, som er ganske desillusjonert på de fleste måter. 

Der er også en med asperger som er smart nok til å gjøre en bra jobb når det gjelder å etterligne "normal" oppførsel. Eneste problemet er at vedkommende kan fremstå som arrogant eller at vedkommende føler seg bedre enn andre. Jeg mistenker at en av de har ADHD, men jeg kan ikke vite det sikkert.

Der var minst en biseksuell som ønsket ha sex med en annen kvinne. Hadde hun hatt det hadde hun nok ikke blitt sparket ut

Det at jeg ikke kunne merke at Henrik er bipolar betyr da at jeg ikke er flink nok til å forstå mennesker. Så det at jeg kan merke noen greier hos enkelte er et tegn på at jeg har blitt bedre på å forstå mennesker, men det at jeg ikke plukker opp på greier som at for eks noen er bipolar betyr at jeg fortsatt ikke forstår mennesker bra nok. 

Jeg regner med jeg ikke kan si noe mer spesifikt da det er "spekulasjoner" er fyfy på kg. 

Endret av magikeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, magikeren skrev:

Der er også en med asperger som er smart nok til å gjøre en bra jobb når det gjelder å etterligne "normal" oppførsel.

Hvem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, jabx skrev:

Hvem?

Første som slo meg var Daniel. Vil ikke gå så langt som å påstå at han har asbergers, men den sosiale kompetansen var jo ikke alltid helt tilstede, også ble han litt opphengt. 

Anonymkode: 110ba...209

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
14 timer siden, magikeren skrev:

Nevnte i en annen tråd at jeg har sett på dette i julen. Har aldri vært interessert i reality, men lurer på om det å ha sett Unreal (tv serie) har gjort meg litt mer nysgjerrig. Eller kanskje det at jeg har blitt mer voksen og forstår mennesker bedre har gjort meg mer interessert, fordi jeg er forsøker å forstå mennesker på en ny måte. Å se personligheter som er uvanlige hjelper meg å forstå mennesker. 

Uansett grunn, så har jeg sett hele sesongen. Det har vært et interessant dykk i noen menneskers psyke, noen menneskers måte å være på. 

Jeg ser hvordan noen bruker konflikter og drama til å dominere andre mennesker sosialt, selv i tilfeller der de kanskje egentlig ikke bryr seg om konflikten i seg selv. Jeg ser en narssisist som alltid jobber hardt for å stille seg selv i best mulig lys, som er ganske desillusjonert på de fleste måter. 

Der er også en med asperger som er smart nok til å gjøre en bra jobb når det gjelder å etterligne "normal" oppførsel. Eneste problemet er at vedkommende kan fremstå som arrogant eller at vedkommende føler seg bedre enn andre. Jeg mistenker at en av de har ADHD, men jeg kan ikke vite det sikkert.

Der var minst en biseksuell som ønsket ha sex med en annen kvinne. Hadde hun hatt det hadde hun nok ikke blitt sparket ut

Det at jeg ikke kunne merke at Henrik er bipolar betyr da at jeg ikke er flink nok til å forstå mennesker. Så det at jeg kan merke noen greier hos enkelte er et tegn på at jeg har blitt bedre på å forstå mennesker, men det at jeg ikke plukker opp på greier som at for eks noen er bipolar betyr at jeg fortsatt ikke forstår mennesker bra nok. 

Jeg regner med jeg ikke kan si noe mer spesifikt da det er "spekulasjoner" er fyfy på kg. 

Trodde det var et krav om å være psykisk frisk for å delta i programmet? Hvor leste du at Daniel er bipolar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Trodde det var et krav om å være psykisk frisk for å delta i programmet? Hvor leste du at Daniel er bipolar?

Her kan du lese at Henrik er bipolar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Første som slo meg var Daniel. Vil ikke gå så langt som å påstå at han har asbergers, men den sosiale kompetansen var jo ikke alltid helt tilstede, også ble han litt opphengt. 

Anonymkode: 110ba...209

Er ikke Daniel jeg tenkte på. Regner med alt blir slettet om jeg skriver navnet. Det er en av kvinnene. Daniels "hovedproblem" er noe annet, og det problemet påvirker hans sosiale evner indirekte fordi det påvirker hvordan han velger å oppføre seg. 

7 hours ago, Kjærlighetsbarn98 said:

Trodde det var et krav om å være psykisk frisk for å delta i programmet? Hvor leste du at Daniel er bipolar?

Tja, hvor bra er screeningsprosessen deres? Er nok ikke alle som ville innrømmet at de har diagnose fra før av, og noen blir ikke fanget opp. Regner med Henrik hadde diagnosen før han ble med i programmet. 

Så kommer det jo også an på vurderingsevnen til psykologene, hva de ser på som frisk nok osv. De luker nok ut det aller verste som merkes relativt kjapt, men mange lidelser kan man gjemme ganske godt, også for psykoger. I noen tilfeller kan det ta mange timer med samtale før psykologen får god nok forståelse av pasienten til å mistenke diagnose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
3 minutter siden, magikeren skrev:

Er ikke Daniel jeg tenkte på. Regner med alt blir slettet om jeg skriver navnet. Det er en av kvinnene. Daniels "hovedproblem" er noe annet, og det problemet påvirker hans sosiale evner indirekte fordi det påvirker hvordan han velger å oppføre seg. 

Tja, hvor bra er screeningsprosessen deres? Er nok ikke alle som ville innrømmet at de har diagnose fra før av, og noen blir ikke fanget opp. Regner med Henrik hadde diagnosen før han ble med i programmet. 

Så kommer det jo også an på vurderingsevnen til psykologene, hva de ser på som frisk nok osv. De luker nok ut det aller verste som merkes relativt kjapt, men mange lidelser kan man gjemme ganske godt, også for psykoger. I noen tilfeller kan det ta mange timer med samtale før psykologen får god nok forståelse av pasienten til å mistenke diagnose

Ja, det er sant, men jeg trodde de måtte levere legeerklæring. Og der står diagnosene oppført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Ja, det er sant, men jeg trodde de måtte levere legeerklæring. Og der står diagnosene oppført.

Tror de må ta en psykologisk test, men ikke levere noen legeerklæring. Men å ha bipolar lidelse i seg selv diskvalifiserer ikke til deltakelse i reality.

Anonymkode: 81aa2...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kjærlighetsbarn98
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror de må ta en psykologisk test, men ikke levere noen legeerklæring. Men å ha bipolar lidelse i seg selv diskvalifiserer ikke til deltakelse i reality.

Anonymkode: 81aa2...0cb

Skjønner😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.1.2019 den 22.52, magikeren skrev:

Er ikke Daniel jeg tenkte på. Regner med alt blir slettet om jeg skriver navnet. Det er en av kvinnene. Daniels "hovedproblem" er noe annet, og det problemet påvirker hans sosiale evner indirekte fordi det påvirker hvordan han velger å oppføre seg. 

Tja, hvor bra er screeningsprosessen deres? Er nok ikke alle som ville innrømmet at de har diagnose fra før av, og noen blir ikke fanget opp. Regner med Henrik hadde diagnosen før han ble med i programmet. 

Så kommer det jo også an på vurderingsevnen til psykologene, hva de ser på som frisk nok osv. De luker nok ut det aller verste som merkes relativt kjapt, men mange lidelser kan man gjemme ganske godt, også for psykoger. I noen tilfeller kan det ta mange timer med samtale før psykologen får god nok forståelse av pasienten til å mistenke diagnose

Går nok greit å skrive navnet. Er nok flere som lurer nå. Skal jeg tippe, så tipper jeg Inger. 

Anonymkode: cbb18...692

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.1.2019 den 1.06, magikeren skrev:

" Der er også en med asperger som er smart nok til å gjøre en bra jobb når det gjelder å etterligne "normal" oppførsel. Eneste problemet er at vedkommende kan fremstå som arrogant eller at vedkommende føler seg bedre enn andre. Jeg mistenker at en av de har ADHD, men jeg kan ikke vite det sikkert. "

 

På 1.1.2019 den 1.06, magikeren skrev:

Håper du la merke til at Malin, har ADHD. 

Eller tenkte du på noen andre?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På Tuesday, January 01, 2019 den 14.06, AnonymBruker skrev:

Første som slo meg var Daniel. Vil ikke gå så langt som å påstå at han har asbergers, men den sosiale kompetansen var jo ikke alltid helt tilstede, også ble han litt opphengt. 

Anonymkode: 110ba...209

Er du utdannet psykolog kanskje?         

Anonymkode: f3099...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du utdannet psykolog kanskje?         

Anonymkode: f3099...c5d

Overhodet ikke. Hvor har jeg påstått det? Må man være psykolog for å kommentere det man ser av noens sosiale kompetanse på en tv-skjerm? 

Anonymkode: 110ba...209

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overhodet ikke. Hvor har jeg påstått det? Må man være psykolog for å kommentere det man ser av noens sosiale kompetanse på en tv-skjerm? 

Anonymkode: 110ba...209

For det lille du ser av noens oppførsel på TV-skjermen, er altså  mer enn nok grunnlag for å bedømme noens psyke? 

Anonymkode: f3099...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For det lille du ser av noens oppførsel på TV-skjermen, er altså  mer enn nok grunnlag for å bedømme noens psyke? 

Anonymkode: f3099...c5d

Hvor har jeg gjort det?

Anonymkode: 110ba...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...