Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fatter faktisk ikke hvor slemme Henrik og Rikke er mot Ole. Det er mobbing fra Henriks side, og drittkvinnfolk fra Rikkes side. Lavere mennesker skal man lete lenge etter!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, Jolene skrev:
 

Jeg fatter faktisk ikke hvor slemme Henrik og Rikke er mot Ole. Det er mobbing fra Henriks side, og drittkvinnfolk fra Rikkes side. Lavere mennesker skal man lete lenge etter!

Henrik har virkelig gått inn for å gjøre det kjipt for Ole. Helt siden Daniel røk ut sist, og han da følte at hans plass som den nye kjekkeste ble truet av Ole, har han vært virkelig slem mot ham 😒 Og Adrian er liksom bare den irriterende etterdilteren som gjør alt Henrik gjør. Skjønner Ole blir hissig jeg, de planlegger jo på forhånd at de skal provosere ham.

 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, waco skrev:
Hvorfor vil dere damer være sammen med den kjekkeste og ikke den mest trofaste? 

Kvinner vil ha spenning og tenning. Det får de ikke av kjedelige trofaste gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sirah skrev:
Syntes Ulrikke sto for mange fine verdier

Tja, hun har alltid vært stor i kjeften og hatt sterke meninger, men hun ble jo rævkjørt og argumentert i senk av kroppsblogger Kristine Ullebø under en debatt på NRK.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Jolene skrev:
 

Jeg fatter faktisk ikke hvor slemme Henrik og Rikke er mot Ole. Det er mobbing fra Henriks side, og drittkvinnfolk fra Rikkes side. Lavere mennesker skal man lete lenge etter!

Jeg er så enig. Sjokkert over at TV-produksjonen ikke griper inn. 

Henrik og Rikke er ondskapsfulle og bitre på Ole. Adrian er en dum etterdilter som gjør alt Henrik sier. Sier Henrik «Hopp som en kanin», så kommer Adrian til å gjøre det.

Familien deres må skjemmes over personligheten de har. 

Anonymkode: 2d38f...517

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, han nye Alex-fyren er jo like klein som han forrige kleine fyren som "hadde så draget på damer" og forsvant ut kort tid etter at han kom inn. Hva skjer med mangel på selvinnsikt da?

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, jabx skrev:
 

Hmm, han nye Alex-fyren er jo like klein som han forrige kleine fyren som "hadde så draget på damer" og forsvant ut kort tid etter at han kom inn. Hva skjer med mangel på selvinnsikt da?

Åherregud ja. Typisk sånn som overkompenserer for at han ikke har draget. «Er lei av å pule jeg, har gjort det så mye Hehe» skyt meg 😷

Anonymkode: 058bd...991

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sirah skrev:
 

Nemlig.

Syntes Ulrikke sto for mange fine verdier, men merker at jeg syntes det blir ganske hyklersk når hun bryter med alt hun står på på den måten. Nesten så jeg lurer på om hele greia er et PR-stunt. Ingen klarer vel å time noe slikt SÅ dårlig med vilje?

Hæhæhæ kanskje hun ikke har sett programmet.... jeg fikk sjokk når jeg så det, med tanke på hvordan han har vært, og hvem hun er og hva hun står for.. hvordan kom de i det hele tatt i prat...

Anonymkode: 78525...a98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, jabx skrev:
 

Hmm, han nye Alex-fyren er jo like klein som han forrige kleine fyren som "hadde så draget på damer" og forsvant ut kort tid etter at han kom inn. Hva skjer med mangel på selvinnsikt da?

Selvinnsikt og ex on the beach, kan ikke brukes i samme setning..

Anonymkode: 78525...a98

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Hæhæhæ kanskje hun ikke har sett programmet.... jeg fikk sjokk når jeg så det, med tanke på hvordan han har vært, og hvem hun er og hva hun står for.. hvordan kom de i det hele tatt i prat...

Anonymkode: 78525...a98

Han sa i intervju på p3 at hun hadde skrevet «jeg elsker deg» til han på instagram og at det var sånn de begynte å snakke. Hun har nok sett programmet 😉

Anonymkode: 20c71...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Han sa i intervju på p3 at hun hadde skrevet «jeg elsker deg» til han på instagram og at det var sånn de begynte å snakke. Hun har nok sett programmet 😉

Anonymkode: 20c71...f22

Jeg skjønner ikke en dritt...... hva i alle dager driver hun med?

Anonymkode: 78525...a98

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, jabx skrev:
 

Tja, hun har alltid vært stor i kjeften og hatt sterke meninger, men hun ble jo rævkjørt og argumentert i senk av kroppsblogger Kristine Ullebø under en debatt på NRK.

Det er jeg enig i. 

Jeg har personlig syntes at hun har dratt ting for langt innimellom, men jeg liker mennesker som står for det de tror på uavhengig om jeg er 100 prosent enig eller ikke :) Sånn generelt iallfall, er ganske mange jeg ikke liker også når jeg tenker meg om :P 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Hæhæhæ kanskje hun ikke har sett programmet.... jeg fikk sjokk når jeg så det, med tanke på hvordan han har vært, og hvem hun er og hva hun står for.. hvordan kom de i det hele tatt i prat...

Anonymkode: 78525...a98

Hehehe skulle nesten tro det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg husker da at jeg hadde litt sansen for Henrik i starten. Han fremsto jo da som litt oppegående og bare der inne for å gjøre narr av resten. Det inntrykket forandret seg jo fort, men hun kan ha tatt kontakt med han veldig tidlig. 

Anonymkode: 110ba...209

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Men jeg husker da at jeg hadde litt sansen for Henrik i starten. Han fremsto jo da som litt oppegående og bare der inne for å gjøre narr av resten. Det inntrykket forandret seg jo fort, men hun kan ha tatt kontakt med han veldig tidlig. 

Anonymkode: 110ba...209

Enig i den. Jeg likte han mye bedre i starten enn jeg gjør nå. Nå fremstår han egentlig som litt ondskapsfull og bitter...

Gleder meg til å lese boken da :P 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må si at deltakerne virkelig har vokst på meg. Vi får se deres gode og dårlige sider, og de viser seg å være mer «normale» etterhvert som du ser dem.

Melina er for eksempel ei av de jeg tenkte først at bare var en drittsekk. Men hun har virkelig bydd på seg selv. Hun har mange gode sider, blant annet at hun vil bli ferdig med en konflikt med en gang. Når Helene kom inn så ville hun ikke ødelegge for Helene og backet derfor litt vekk fra Daniel. Hun har vist seg å være en god venn. Men så viser hun også sider med enormt sinne. Jeg har fått et skikkelig elsk-hat forhold til Melina.

Rikke digger jeg. Hun vet godt at hun er eiesyk, og dette kommer nok frem mtp behandlingen av Ole. De siste episodene har hun vist flere dårlige sider av seg selv, men tenk på alle de gode sidene. 

Daniel er jo et kapittel for seg selv. Han er vel av de få som har vært der inne lenge, som vi ikke har fått sett flere sider av. De viser jo stadig de samme klippene hvor han snakker om at han er kjekkest. Han blir fremstilt som et tomt skall som bare bryr seg om utseendet. At det er så tomt har jeg vanskelig for å tro på. Han vil nok aldri bli fin i mine øyne etter å ha vist seg som en så stor narsissist, men jeg forstår heller ikke at det skal være mulig å ikke bry seg om annet. Jeg synes han virker utilpass og desperat der inne. Nå som han er alene og ikke har noen dame så er han desperat etter å få ei. Da kommer kanskje det narsissistiske mer frem også? Kanskje det er forsvarsmekanisme? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...