Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det du skriver om her, er ikke det noen kritiserer han for. Det å ligge rundt med flere. Så hvor du har fått det fra, det aner jeg ikke. Det som skrives her, er at han lyver, er høy på pæra, selvsentrert og går etter damer som er enkle. 

Det med Melina og Helene skjer jo fordi han han behandler alle som om at de er spesielle. Gir dem falske forhåpninger. 

Han løy og fikk Marielle til å føle seg som dritt. Hvordan tror du at det føles, at disse kvinnfolkene tror mer på Daniel's løgner enn Marielles sannhet?  Det er ekstremt rottent og frekt gjort av Daniel. Men alt kommer for en dag og det får de jo se, nå når serien vises på tv'en. De har det jo på film at de hadde samleie. Håper Daniel skammer seg så inni granskogen. 

Anonymkode: 5766e...b31

Løy og løy. Er det å lyve og unnlate å legge ut om alt man gjør i senga? 

Det hadde ikke trengt å være noen stor sak det der. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem ser på sånne fordummende programmer?

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, Drizzt skrev:

Vi som diskuterer i tråden. :bolledeig:

• Liker 40
Skrevet

Altså blir ikke Jørgen, Cecilie eller Lloyd sendt ut i neste episode, er det merkelig! Lloyd snakker jo litt, men Jørgen burde ikke være med, han gjør ingenting og alle syns han er sjenert og klein 

• Liker 4
Skrevet
5 timer siden, Example skrev:

Løy og løy. Er det å lyve og unnlate å legge ut om alt man gjør i senga? 

Det hadde ikke trengt å være noen stor sak det der. 

Han lyver når han påstår at noe skjedde, som ikke er sant. Var jo han selv som ønsket å informere hun Melina om det som skjedde, også sitter han der og lyver hun rett oppi trynet! Det er å lyve, og ikke "unnlate å fortelle alt". 
Trenger ikke å nevne hvor lenge det varte, hvilke stillinger de gjorde det i, men å prøve å grave ned sannheten (lyve) som han gjorde for Melina og i ettertid foran absolutt alle andre, er ikke greit. 

Men så er du mann da og menn har det nå lett for å lyve om slikt ;) 

• Liker 3
Skrevet
11 timer siden, Drizzt skrev:

Jeg trenger noe helt hjerneløst å se på innimellom for å koble helt av og innse at mitt eget liv tross alt ikke er så ille. Selv om det er veldig black-pilling å se på. Er det dette vi prøver å redde liksom?

Anonymkode: baade...d55

• Liker 9
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han lyver når han påstår at noe skjedde, som ikke er sant. Var jo han selv som ønsket å informere hun Melina om det som skjedde, også sitter han der og lyver hun rett oppi trynet! Det er å lyve, og ikke "unnlate å fortelle alt". 
Trenger ikke å nevne hvor lenge det varte, hvilke stillinger de gjorde det i, men å prøve å grave ned sannheten (lyve) som han gjorde for Melina og i ettertid foran absolutt alle andre, er ikke greit. 

Men så er du mann da og menn har det nå lett for å lyve om slikt ;) 

Hva er verst, tone ned hva som skjedde, eller grafisk fortelle om hva man gjorde foran andre? 

En ting jeg har lært i livet er at menn og kvinner snakker om sex med venner forskjellig. Menn er nok ivrigst på å skryte av hvem de har hatt sex med, men kommer sjelden med mer grafiske detaljer enn "fine piper" eller "god til å suge" osv. Ofte uten dette også. 

Kvinner derimot.. Nå har jeg vært flua på veggen en del ganger, og mye sjafør for min samboers fulle venninner blant annet. Der har jeg inntrykk av at det sitter lenger inne å skryte av ting, men når den døra først er åpen, er det nærmest forventet en step-by-step historie om hva som ble gjort, hvordan, og detaljer om mannens utseende og oppførsel.

Sikkert det som krasjer litt her. Daniel ønsket og tone ned det som skjedde, og føler at det som faktisk foregikk var mer privat enn at det faktum at det skjedde. For Mariell derimot føles det nok mer som et svik at han nevnte det, men ikke så privat det som faktisk skjedde. 

Føles bra tåpelig ut å skrive så mye om dette, men sånn er det. Ex on the beach er dum underholdning av den typen jeg elsker, et avbrekk i hverdagen fra alt annet, mer seriøse ting jeg ser på og leser 

Tviler på at det er noen på mange år som har drevet med verre semvreklame overfor fremtidige arbeidsgivere enn Melina. Utseendet hennes i seg skriker jo dum, overfladisk dame lang vei, men så hender det jo at skinnet bedrar. Tvilsomt om det gjør det i dette tilfellet. 

• Liker 3
Skrevet
På 23.8.2018 den 19.43, AnonymBruker skrev:

Synes Malin er sykt pen jeg. Både før og etter alt det hun har fikset på. Så lenge hun stopper nå, før hun ødelegger seg selv, så er det bra. Synes også det er litt rart at alle guttene går etter den som er minst penest i huset. 
Marielle minner meg litt om en supermodell. Ikke min type pen men fortsatt modell-pen. 

hvem er hun som er minst pen?

Anonymkode: 645a9...9b1

Skrevet

På gamle bilder av Melina så minner hu meg litt om bloggeren Tcmn?

Anonymkode: 6fe9a...3c8

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, Example skrev:

(....)

Tviler på at det er noen på mange år som har drevet med verre semvreklame overfor fremtidige arbeidsgivere enn Melina. Utseendet hennes i seg skriker jo dum, overfladisk dame lang vei, men så hender det jo at skinnet bedrar. Tvilsomt om det gjør det i dette tilfellet. 

Igjen svarer du helt på trynet. Det handler ikke om at han ønsket å tone det ned. De avtalte om å holde kjeft, noe begge gjorde. Så skulle de fortelle og hun fortalte sannheten "vi hadde sex", mens han løy og sa "Det var ikke samleie og jeg var så vidt inni henne før jeg stoppet det hele". Noe som er løgn! Ikke å tone det ned, ikke fortelle detaljer og holde det enkelt, det er å lyve. Ingen krevde mer enn "Vi hadde sex". Marielle måtte ut med flere detaljer senere, fordi hun løy og hun måtte da forklare hva som skjedde. Om du mener at han ikke ønsket å gi detaljer så burde han ha sagt sannheten.

Det at alle kvinnfolk snakker om slikt ned til siste detalj er ikke normen hos alle. Kanskje i din vennekrets så er det normalt og oppføre seg som man er 15 år og nypult. Men i min gjeng med voksne folk (25+) så er det ikke normalt. Vet absolutt ingenting om når, hvor eller hvordan mine nærmeste venner har sex med sine kjærester. Ikke vet jeg hvordan penisen deres ser ut eller preferanser i senga heller. Da jeg var 15 derimot så viste jeg alt for mye om andres seksualliv. 

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvem er hun som er minst pen?

Anonymkode: 645a9...9b1

Melina 

• Liker 8
Skrevet

Hva er det dette programmet egentlig går ut på? Er det noen som ryker? Er det noen som vinner? Hvordan vinner de og er det noen premie? Aldri sett på dette programmet før, og har ikke greid å forstå forgrammet med de 4 episodene som er sendt. Er det om å gjøre å krangle mest og være mest slem?

Anonymkode: 0f46c...e17

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger noe helt hjerneløst å se på innimellom for å koble helt av og innse at mitt eget liv tross alt ikke er så ille. Selv om det er veldig black-pilling å se på. Er det dette vi prøver å redde liksom?

Ok, jeg forstår dette behov å koble av med noe som ikke krever særlig mental anstrengelse å forstå :) Jeg synes bare at slike programmer er fordummende og i tillegg virker som dårlige forbilder for ungdommen. Altså ... VGs kunnskapstest av deltakrene https://www.vgtv.no/video/163348/er-du-smartere-enn-en-ex-on-the-beach-deltager sier alt.

• Liker 4
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det dette programmet egentlig går ut på? Er det noen som ryker? Er det noen som vinner? Hvordan vinner de og er det noen premie? Aldri sett på dette programmet før, og har ikke greid å forstå forgrammet med de 4 episodene som er sendt. Er det om å gjøre å krangle mest og være mest slem?

Anonymkode: 0f46c...e17

Det er vel om å gjøre å skaffe så mange seere som mulig, og hvordan gjør man det, tror du? ;) Ved å sjokkere.

Skrevet

Vinner de noe? Eller er det bare pul, drikk og sloss? 

Anonymkode: 2347b...42e

Skrevet
3 timer siden, Drizzt skrev:

Ok, jeg forstår dette behov å koble av med noe som ikke krever særlig mental anstrengelse å forstå :) Jeg synes bare at slike programmer er fordummende og i tillegg virker som dårlige forbilder for ungdommen. Altså ... VGs kunnskapstest av deltakrene https://www.vgtv.no/video/163348/er-du-smartere-enn-en-ex-on-the-beach-deltager sier alt.

Det er nettopp derfor det er så black-pilling :( 

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det siste etter hva jeg har skjønt... 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heder og ære 😂

• Liker 3
Skrevet

Ryddet for ryktespredninger og krenkende utsagn.

Edie, adm.

Skrevet

For de som har sett dagens episode:

Spoiler

Herregud for en type Daniel er. Går i en slags merkelig offerrolle fordi Melina og Helene prøvde å ha trekant med han, men hvis han virkelig ikke hadde hatt lyst til det så hadde han trukket seg vekk fra situasjonen!! Det er godt at Rikke hadde vett nok i hodet til å si det til han 😂 "Men det var jo et godt kyss, da" - ja Daniel, du lå der jo av fri vilje. Var jo ingen som tvang deg til å bli værende i senga.

Godt gutta (foruten Daniel) ser hva slags jenter M og H egentlig er da, og heller går for de litt mer vettuge 👍 

• Liker 13
Skrevet
1 time siden, tuppa skrev:

For de som har sett dagens episode:

Skjul innhold

Herregud for en type Daniel er. Går i en slags merkelig offerrolle fordi Melina og Helene prøvde å ha trekant med han, men hvis han virkelig ikke hadde hatt lyst til det så hadde han trukket seg vekk fra situasjonen!! Det er godt at Rikke hadde vett nok i hodet til å si det til han 😂 "Men det var jo et godt kyss, da" - ja Daniel, du lå der jo av fri vilje. Var jo ingen som tvang deg til å bli værende i senga.

Godt gutta (foruten Daniel) ser hva slags jenter M og H egentlig er da, og heller går for de litt mer vettuge 👍 

Herregud, dyr oppfører seg mer enn de der!

Anonymkode: 0e57f...e92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...