AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #1141 Del Skrevet 22. september 2018 36 minutter siden, jabx skrev: Noen få dager med intens klining og sikkert litt tafsing? Men seksuell frustrasjon? Virkelig? Jeg synes også det er absurd. Hadde en periode i ungdommen hvor jeg var innmari kåt på alt og alle, men onanerte som en gal også var det over. Anonymkode: 0052c...eba 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 22. september 2018 #1142 Del Skrevet 22. september 2018 Men han hadde altså et kvinnfolk som drev og råklinte med ham og hisset ham opp, bare for å la være å følge opp. Klart man blir kåt hvis man roter med en dame man liker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #1143 Del Skrevet 22. september 2018 12 minutter siden, jabx skrev: Men han hadde altså et kvinnfolk som drev og råklinte med ham og hisset ham opp, bare for å la være å følge opp. Klart man blir kåt hvis man roter med en dame man liker. Kåt ja! Men seksuelt frustrert? Det er frustrasjonen jeg ikke fatter. Mulig jeg bare aldri har blitt tent nok på noen altså. Men aldri aldri har den seksuelle frustrasjonen tatt så overhånd at jeg bare MÅ ligge med noen. Samme hvem, samme hvor... synes det vitner om manglende selvkontroll eller noe? Anonymkode: 0052c...eba 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #1144 Del Skrevet 22. september 2018 Noen betraktninger fra en som nærmer seg 40: Jeg kjenner igjen disse kåte guttungene som syter, klager, maser og presser for sex. De to beste rådene jeg kan gi til dagens unge jenter er: 1. Ikke ofre tiden på gutter som tror de kan presse seg til sex. Sex er en gjensidig (og til begges glede) handling mellom to som vil. 2. Bruk solkrem. Anonymkode: fc2d9...808 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 23. september 2018 #1145 Del Skrevet 23. september 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen betraktninger fra en som nærmer seg 40: Jeg kjenner igjen disse kåte guttungene som syter, klager, maser og presser for sex. De to beste rådene jeg kan gi til dagens unge jenter er: 1. Ikke ofre tiden på gutter som tror de kan presse seg til sex. Sex er en gjensidig (og til begges glede) handling mellom to som vil. 2. Bruk solkrem. Anonymkode: fc2d9...808 Men når Helene maser om sex av Daniel, - ja da er hun bare modig og tøff. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 23. september 2018 #1146 Del Skrevet 23. september 2018 6 minutter siden, waco said: Men når Helene maser om sex av Daniel, - ja da er hun bare modig og tøff. Hvem har sagt det? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #1147 Del Skrevet 23. september 2018 10 minutter siden, SoftKitty skrev: Hvem har sagt det? Ingen. Anonymkode: 379c0...14f 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #1148 Del Skrevet 23. september 2018 41 minutter siden, waco skrev: Men når Helene maser om sex av Daniel, - ja da er hun bare modig og tøff. Det er vel heller tvert i mot? Hun blei vel refsa her inne for å være løs på tråden? Der inne og forsåvidt. Her bomma du. Anonymkode: 0052c...eba 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 23. september 2018 #1149 Del Skrevet 23. september 2018 Helene driver med Frank Løke??!??? Hahahhahaha jeg Dævver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helloAdele Skrevet 23. september 2018 #1150 Del Skrevet 23. september 2018 10 minutter siden, BethD skrev: Helene driver med Frank Løke??!??? Hahahhahaha jeg Dævver! At hun gidder 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 23. september 2018 #1151 Del Skrevet 23. september 2018 1 time siden, BethD skrev: Helene driver med Frank Løke??!??? Hahahhahaha jeg Dævver! Mistenker at hun er med han for å få flere minutter i rampelyset og han liker henne for hennes ungdommelige skjønnhet. Mann i 40-årskrise og realitybimbo. Perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #1152 Del Skrevet 23. september 2018 2 minutter siden, loveli skrev: Mistenker at hun er med han for å få flere minutter i rampelyset og han liker henne for hennes ungdommelige skjønnhet. Mann i 40-årskrise og realitybimbo. Perfekt! Søkte han raskt opp og leste at han for kort tid siden hadde brudd med kona etter 15 år. Ganske typisk 40-årskrise, ja. Anonymkode: 379c0...14f 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 23. september 2018 #1153 Del Skrevet 23. september 2018 9 timer siden, SoftKitty skrev: Hvem har sagt det? 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen. Anonymkode: 379c0...14f 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel heller tvert i mot? Hun blei vel refsa her inne for å være løs på tråden? Der inne og forsåvidt. Her bomma du. Anonymkode: 0052c...eba Det som skjer nå er at kvinner blir mer og mer frigjort, også seksuelt, og at vi krever å bli tatt på alvor. Dessverre følger ikke alle med på utviklinga, forteller hun. Det skal derimot sies at hun også berømmer jentene i serien for at de står opp for seg selv, som i den heftige diskusjonen i serien. - Vi har vel egentlig kommet ganske langt hvis noen fra «Ex on the Beach» sier unnskyld for noe sånt. Da er det håp der ute, sier hun og fortsetter: - At jentene står opp for seg selv sender ut positive signaler til de unge seerne. Det er viktig å få fram at jenter kan være like gira som gutter, og at det må være greit.https://www.dagbladet.no/kjendis/ex-on-the-beach-malin-om-slut-shaming---ekstremt-fortvilet/70177138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #1154 Del Skrevet 23. september 2018 47 minutter siden, waco skrev: Det som skjer nå er at kvinner blir mer og mer frigjort, også seksuelt, og at vi krever å bli tatt på alvor. Dessverre følger ikke alle med på utviklinga, forteller hun. Det skal derimot sies at hun også berømmer jentene i serien for at de står opp for seg selv, som i den heftige diskusjonen i serien. - Vi har vel egentlig kommet ganske langt hvis noen fra «Ex on the Beach» sier unnskyld for noe sånt. Da er det håp der ute, sier hun og fortsetter: - At jentene står opp for seg selv sender ut positive signaler til de unge seerne. Det er viktig å få fram at jenter kan være like gira som gutter, og at det må være greit.https://www.dagbladet.no/kjendis/ex-on-the-beach-malin-om-slut-shaming---ekstremt-fortvilet/70177138 Dette er jo sagt av en annen kvinnelig Ex on the Beach-deltager om bruken av ordet "sluts". Dette har ikke noe med at Helene maser om sex overfor Daniel. Her leser man virkelig det man vil lese. Anonymkode: 379c0...14f 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #1155 Del Skrevet 23. september 2018 Dette her er veldig gøy og se, og jeg trur faktisk de er så dumme og... 🤔😂😂 https://www.vgtv.no/video/163348/er-du-smartere-enn-en-ex-on-the-beach-deltager Anonymkode: 51b85...4a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #1156 Del Skrevet 24. september 2018 Blir helt sjokkert over at flere her inne har forståelse for henriks handlinger fordi Inger gjorde han seksuelt frustrert. Hva er problemet med at Inger har rotet (klint og tafser) med han uten å ta skrittet fult ut? Knuller dere alle første kveld dere møter en type/jente eller sitter dere med hendene i fanget på hver sin side av romet helt til dere er klar for å gå kaste klærne? Jeg har alltid rotet og tafset flere kvelder/dater før jeg har tatt skritet fult ut. Man bygger opp spenningen. Det er dessuten deilig å kline og tafse selv om man ikke har til hensikt å knulle. Skulle Inger og Henrik liksom sittet på sofaen og pratet til hun var klar for å ligge med han? "Jeg hocker ikke før jeg har kjent en type i minst noen uker!" Ja da hadde han jo garantert ventet til hun var klar. Anonymkode: a50a9...082 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
King in the North Skrevet 24. september 2018 #1157 Del Skrevet 24. september 2018 Noen gidder ikke å vente i månedsvis på sex når det finnes andre jenter som er minst like interessante og som vil pule. Mens andre syntes det er helt greit å vente ett år. begge deler like legitimt, bare forskjellig:) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 24. september 2018 #1158 Del Skrevet 24. september 2018 Tipper Inger er neste kvinne ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #1159 Del Skrevet 24. september 2018 2 timer siden, Meadow skrev: Tipper Inger er neste kvinne ut. Ja hun er jo bare stille og prøver jo ikke å gjøre noe utav seg, bare gråter over diverse gutter innimellom og får oppmerksomhet... tror det ikke var bare sexen som fikk Henrik sitt beger til å renne over, han sov jo på sofaen når hun gråt over Daniel.. tror ting ble litt mye... Anonymkode: 30112...44a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 24. september 2018 #1160 Del Skrevet 24. september 2018 Hvordan avsluttes det egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå