waco Skrevet 7. september 2018 #801 Del Skrevet 7. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For en surrepikk Daniel er! Bytter på hvem han liker hver dag! Lavmål! Og jeg skjønner ikke hvorfor jentene finner seg i det 🤯 Anonymkode: b74d9...e15 Fordi at når kvinne velger partnere, - så velger kvinner ofte en mann andre kvinner vil ha. Det er en bekreftelse virker det som om? For menn er det litt annerledes, for oss menn er det ofte slik at vi får avsmak for kvinner som holder på med andre menn, mens kvinner finner det uimotståelig og fascinerende at mannen hun liker også blir likt av andre kvinner. Seksuell frihet kaller kvinnene dette fenomenet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #802 Del Skrevet 7. september 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: For en surrepikk Daniel er! Bytter på hvem han liker hver dag! Lavmål! Og jeg skjønner ikke hvorfor jentene finner seg i det 🤯 Anonymkode: b74d9...e15 Melina finner seg da ikke i at han holder på sånn?🤔 Hun sa i gårsdagens episode at hun skulle holde avstand til Daniel. Om hun gjør det er en annen sak😅 Anonymkode: d98fd...8df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #803 Del Skrevet 7. september 2018 6 timer siden, LadyBlaBla skrev: En stor del av innleggene handler om hvem som er penest eller har best kropp. Kan det være nødvendig å sitte her og diskutere hvem av deltakerne som er pene eller ikke?? SELVSAGT diskuterer man kropp, penhet, hvem som har seg med hvem og andre overfladiskheter når man diskuterer søppelprogrammer som dette. Det er jo slike ting hele konseptet omhandler. Anonymkode: 31d23...c14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 7. september 2018 #804 Del Skrevet 7. september 2018 Jeg ser flere spekulere i om alle deltakerne er psykisk friske eller ikke, men jeg tror man må være ganske stabil for å orke og være med på et slikt program. Det er lite søvn, krangling, sex, kroppskontakt, masse drikking osv konstant. Jeg hadde ikke taklet det psykisk, og så hadde jeg i tillegg blitt helt utslitt av å være oppi mennesker hele tiden. Føler ikke dette er et program å være med i for sårbare, sensitive og traumatiserte mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 7. september 2018 #805 Del Skrevet 7. september 2018 Hva synes dere om utdraget av boka til Henrik? Tittelen var jo fantastisk😂😂 Text on the beach Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #806 Del Skrevet 7. september 2018 27 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Jeg ser flere spekulere i om alle deltakerne er psykisk friske eller ikke, men jeg tror man må være ganske stabil for å orke og være med på et slikt program. Det er lite søvn, krangling, sex, kroppskontakt, masse drikking osv konstant. Jeg hadde ikke taklet det psykisk, og så hadde jeg i tillegg blitt helt utslitt av å være oppi mennesker hele tiden. Føler ikke dette er et program å være med i for sårbare, sensitive og traumatiserte mennesker. Stabil er vel å ta veldig hardt i her.... Anonymkode: 2347b...42e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyBlaBla Skrevet 7. september 2018 #807 Del Skrevet 7. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: SELVSAGT diskuterer man kropp, penhet, hvem som har seg med hvem og andre overfladiskheter når man diskuterer søppelprogrammer som dette. Det er jo slike ting hele konseptet omhandler. Anonymkode: 31d23...c14 «Kropp og penhet» er noe helt annet enn «hvem som har seg med hvem». Det ene er helt ok å diskutere, det andre er personhets. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 7. september 2018 #808 Del Skrevet 7. september 2018 3 timer siden, waco skrev: Fordi at når kvinne velger partnere, - så velger kvinner ofte en mann andre kvinner vil ha. Det er en bekreftelse virker det som om? For menn er det litt annerledes, for oss menn er det ofte slik at vi får avsmak for kvinner som holder på med andre menn, mens kvinner finner det uimotståelig og fascinerende at mannen hun liker også blir likt av andre kvinner. Seksuell frihet kaller kvinnene dette fenomenet. 😂 Du prøver så hardt med dette kvinnehat greiene dine, det er komisk. *Oi så provosert jeg blir * For all del, do carry on. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 7. september 2018 #809 Del Skrevet 7. september 2018 2 minutter siden, Rosewood skrev: 😂 Du prøver så hardt med dette kvinnehat greiene dine, det er komisk. *Oi så provosert jeg blir * For all del, do carry on. Jeg prøver ikke hardt, - jeg bare påpeker det alle vet. Fortell noe nytt da! Og fortell litt om hvorfor det er sånn at kvinner liker menn som allerede andre kvinner liker? Dette fenomenet har fascinert meg så lenge jeg kan huske. Er det bevisst dette her? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 7. september 2018 #810 Del Skrevet 7. september 2018 20 minutter siden, waco skrev: Jeg prøver ikke hardt, - jeg bare påpeker det alle vet. Fortell noe nytt da! Og fortell litt om hvorfor det er sånn at kvinner liker menn som allerede andre kvinner liker? Dette fenomenet har fascinert meg så lenge jeg kan huske. Er det bevisst dette her? Nei du, du innleder med «jeg påpeker det alle vet», da er du så overbevist i din sak og det vil ikke ha noe for seg å skulle «fortelle deg noe nytt». Du må ikke se på reality tv og tro at det som skjer der gjenspeiler virkeligheten. Det er ment for underholdning, det er mye overdrivelser og skuespill, det skal jo sjokkere sant. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Giselle Skrevet 8. september 2018 #811 Del Skrevet 8. september 2018 (endret) På 6.9.2018 den 19.05, waco skrev: Det er jentene der inne som liker Daniel best. Melina mente til og med at jørgen var sjalu på Daniel fordi han tok det opp. Ole ble superforvirret da sekskanten foregikk. Han kunne i sin villeste fantasi forestille seg at fem jenter gikk på en gutt! Hvorfor i allverden finner så mange jenter en gutt så attraktiv og de andre guttene som ikke får noen oppmerksomhet blåser kvinnene i. Jeg synes hele greia er superekkelt. Forresten likte ikke Rikke Henrik før Ingrid kom inn! Sånn er kvinner! Veldig vanskelig å stole på, - og alle sammen bare lyver, - rikke sier først at hun aldri skal ha sex med ole, men gjør det allikevel. Uberegnelige er kvinner. Helene sa hun ikke skjønte hvorfor Ingrid likte Daniel, - den første dagen hun kom inn. Senere ligger Helene med Daniel. Kaller dere kvinner troverdige i det hele tatt? Melina sier at toget har gått og deretter har hun sex. Skjønner dere nå hvorfor det bestandig har vært vanskelig å stole på kvinner? Når kvinner meg at de aldri skal ha sex med en fyr de senere har sex med, så forundrer det meg svært at kvinnene ikke en gang forstår sin manglende selvinnsikt? Det er vannvittig spør dere meg. Jeg er enig med deg Waco. Kvinnene er skikkelig uberegnelige, men jeg som kvinne skal fortelle deg min teori om hvorfor Daniel drar alle jentene: 1. Han er i deres øyne den kjekkeste gutten i villaen utseendemessig og har selvtilliten i orden. Jenter har en tendens til å like menn som er litt "jentepene" på en måte. Bare se på Justin Bieber. Eldre kvinner liker ofte litt mer "manndige" menn. (Dette er hva jeg har erfart opp i gjennom med mine venninner, ikke en fasit for alle.) 2. Kvinner har et umettelig behov for å konkurrere når det gjelder utseendet ol. Alle jenter vil være den fineste, deiligste, morsomste osv. Når Daniel viser litt interesse for flere enn én kvinne og i tillegg er den kjekkeste der inne, så vil jentene konkurrere seg imellom om hvem som får han. Den jenta Daniel velger får da en enorm selvfølelse over å ha "vunnet" han og vil da føle seg som den vakreste og mest attraktive jenta. Det er Inger forresten, ikke Ingrid 😉 Synes forøvrig det er sååå typisk menn (Daniel) å ville ha en annen kvinne etter han har hatt sex med den jenta han ville ha mest i førsteomgang. Klarer ikke å holde seg til ei kake liksom. Endret 8. september 2018 av Giselle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sansol Skrevet 8. september 2018 #812 Del Skrevet 8. september 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #813 Del Skrevet 8. september 2018 Melina er ei svimefitte. Vil han han, vil ikke ha han, liker han ikke engang....etc. Anonymkode: f5a2b...5c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #814 Del Skrevet 8. september 2018 Liker Malin mindre og mindre. Hun virker litt falsk og lager dårlig stemning. Anonymkode: 10020...9e7 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #815 Del Skrevet 8. september 2018 Og så utrolig kjekk Jørgen er!!! For noen øyne og ansiktstrekk, skikkelig modell kjekk. Jeg synes han er den kjekkeste der inne. Daniel på en andre plass når man bare ser på utseende. Anonymkode: 10020...9e7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #816 Del Skrevet 8. september 2018 Episode 7: når Ole kaller Malin for "fitte". Hun tar det alt for seriøst, det er vel nordlending-språk/sjargong og de er jo oftere litt grovere i språket uten å mene det slemt? Fitte er styggere å kalle en jente på østlands dialekt enn i hans dialekt? Anonymkode: 10020...9e7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #817 Del Skrevet 8. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Episode 7: når Ole kaller Malin for "fitte". Hun tar det alt for seriøst, det er vel nordlending-språk/sjargong og de er jo oftere litt grovere i språket uten å mene det slemt? Fitte er styggere å kalle en jente på østlands dialekt enn i hans dialekt? Anonymkode: 10020...9e7 Det der avkreftet Rikke, hun syns det var et idiotisk argument. Tror det ikke handler like mye om dialekt, som kultur/væremåte/oppvekst/miljø.... Anonymkode: 30112...44a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #818 Del Skrevet 8. september 2018 Ja så at hun avkreftet det i episode 8. Jeg hang litt etter så hadde episode maraton i kveld. Anonymkode: 10020...9e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #819 Del Skrevet 9. september 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Episode 7: når Ole kaller Malin for "fitte". Hun tar det alt for seriøst, det er vel nordlending-språk/sjargong og de er jo oftere litt grovere i språket uten å mene det slemt? Fitte er styggere å kalle en jente på østlands dialekt enn i hans dialekt? Anonymkode: 10020...9e7 Jeg synes det er helt greit å reagere på å bli kalt for "fitte" uavhengig av hva slags dialekt det er. Anonymkode: 379c0...14f 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. september 2018 #820 Del Skrevet 9. september 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning og avsporinger. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå