Gå til innhold

Flere som blir rørt, av måten Sandberg står ved og forsvarer sin utvalgte på?


puppi

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Crobern said:

Rørt?! Blir irritert på at kvinnen ikke kan snakke for seg selv. Det er en ekte kvinne, ei som viser at hun kan forsvare seg selv og har noe mellom ørene. 

For noe sprøyt! Syntes Sandberg fremstår som intet annet enn heroisk! Der han forsvarer denne ungen kvinne uten tanke på hvilke konsekvenser det får for ham selv!

Er jo slike menn kvinner drømmer om å bergta siden de er småjenter!

Syntes dessuten hun snakker fint for seg selv, hun fremstår både reflektert og veltalende.

Like vakkert er det, i intervjuene der det er Sandberg som skal tas/grilles, hvordan hun står ved og forsvarer sin kommende make. Det som er så fint ved dette forholdet, hvordan de står ved, og utfyller hverandre! 

La meg sitere første korinterbrev:

«13 Så blir de stående, disse tre: tro, håp og kjærlighet.

Men størst blant dem er kjærligheten.»

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble på ingen måte rørt. Pressen ble lovt svar på alle sine spørsmål, men fikk bare en påtatt og flau tordentale med svar på de lette spørsmålene i etterkant. Jeg så ikke på denne «pressekonferansen» som et rørende øyeblikk, det var bare en fyr som er sur for at han ble tatt og vil skylde på alle andre.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
15 minutter siden, Grandiosaergreit said:

Lo godt da Sandberg dro rasist-kortet. Sandberg som har gjort karriere ved å klage over rasisme-kortet brukes alt for lett. 

For noe tøv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, puppi skrev:

For noe sprøyt! Syntes Sandberg fremstår som intet annet enn heroisk! Der han forsvarer denne ungen kvinne uten tanke på hvilke konsekvenser det får for ham selv!

Er jo slike menn kvinner drømmer om å bergta siden de er småjenter!

Syntes dessuten hun snakker fint for seg selv, hun fremstår både reflektert og veltalende.

Like vakkert er det, i intervjuene der det er Sandberg som skal tas/grilles, hvordan hun står ved og forsvarer sin kommende make. Det som er så fint ved dette forholdet, hvordan de står ved, og utfyller hverandre! 

La meg sitere første korinterbrev:

«13 Så blir de stående, disse tre: tro, håp og kjærlighet.

Men størst blant dem er kjærligheten.»

Helt uenig at hun fremstår som reflektert og veltalende. Hun fremstår som en spurvunge som blir beskyttet av faren sin. 

Godt  mulig det er kjærlighet mellom dem. Det er totalt urelevant i det innlegget jeg skrev. Han sier selv at han har gjort to feil, resten handler om media og Norges behandling av henne. La hun få snakke da! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe av det pinligste jeg har sett. På forhånd gikk paret hardt ut  "vi skal svare på alle spørsmål" vel.... PS nektet  kjæresten å svare flere ganger.....

Kjæresten er barnslig "vi skal reise til alle diktatur vi....." 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Crobern said:

Helt uenig at hun fremstår som reflektert og veltalende. Hun fremstår som en spurvunge som blir beskyttet av faren sin. 

Godt  mulig det er kjærlighet mellom dem. Det er totalt urelevant i det innlegget jeg skrev. Han sier selv at han har gjort to feil, resten handler om media og Norges behandling av henne. La hun få snakke da! 

Ok,

hvis du mener at hun ikke kan snakke for seg, tror jeg ikke du har fått med deg alle intervjuene som har vært med dem to.

Spesielt det første som gikk på Dagsnytt 18, ble overrasket av måten hun snakket for seg på. Var tydelig at Sandberg også da forsøkte å ta henne i forsvar, men hun kom han jo stadig i forkjøpet. Gode argumenter, reflektert og velartikulert.

Men såklart. Kjærlighet gjør blind, men det gjør også fordommer.

Og har man alt bestemt seg for at hun er blåst i nøtta / har bomull mellom ørene, kun fordi hun har et utseende de fleste kvinner nok misunner, 

så fremstår det kanskje slik når man ser henne prate òg.

Endret av puppi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, roffe1 said:

Ekte kjærlighet. 

Ja en sånn kvinne vil også jeg ha når jeg blir 58! (Hvis jeg får lov av kona da).

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du Sandberg falt for hennes veltalenhet?

Synes jo det er interessant å se Sandberg ryke pga fremmedfrykt og muslimfrykt han har brukt store deler av sin karriere til å nøre opp under. Så fikk han da se trollet i fulle farger.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, puppi skrev:

Ok,

hvis du mener at hun ikke kan snakke for seg, tror jeg ikke du har fått med deg alle intervjuene som har vært med dem to.

Spesielt det første som gikk på Dagsnytt 18, ble overrasket av måten hun snakket for seg på. Var tydelig at Sandberg også da forsøkte å komme henne i forsvar, men hun kom han jo stadig i forkjøpet. Gode argumenter, reflektert og velartikulert.

Men såklart. Kjærlighet gjør blind, men det gjør også fordommer.

Og har man alt bestemt seg for at hun er blåst i nøtta / har bomull mellom ørene, kun fordi hun har et utseende de fleste kvinner nok misunner, 

så fremstår det kanskje slik når man ser henne prate òg.

Min feil, trodde vi snakket om dette intervjuet. Ikke alle de har hatt. Jeg har ikke sett alle. 

Fordommer har vi alle på en eller annen måte. Du hadde nettopp noen selv i dette innlegget. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane

Har tidligere hatt litt sansen for Sandbergs røffe og uforutsigbare stil, men i dette tilfellet synes jeg han driter seg regelrett ut. Det meste ved denne Iran-saken tilsier at han bør holde en lav profil. Likevel babler han sjølsikkert i vei som om dette bare var en liten bagatell. At han attpåtil trekker frem sin såkalte "kjæreste" som et jævla trofe, som helt udiskuterbart er hellig og skal omtales deretter, synes jeg blir en litt i overkant pinlig seanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Ikke rørt i det hele tatt. Hun fikk såvidt sagt et ord. Dersom han skal være så kontrollerende vil ikke denne relasjonen overleve. Med mindre hun liker den kontrollerende typen.

Jeg likte ikke denne episoden: Her ser han nærmest til å innta en pappa-rolle. 

 

Endret av gjestvest
la til
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få kortversjonen av pressekonferansen? I utgangspunktet var jeg nysgjerrig, men kom til at det sannsynligvis ble pinlig. Og det synes jeg ikke er noe gøy å bivåne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, Nuwanda2 skrev:

Skal vi se. Hun fikk opphold fordi foreldrene truet med å tvangsgifte henne med en eldre mann..20 år senere drar hun tilbake til landet/foreldrene for å få deres «velsignelse» på hennes forhold til en mann som er dobbelt så gammel som henne...  jada... 

The irony :ler: 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forholdet har fått meg til å mislike egg og bacon for det var det jeg spiste når jeg fikk vite om dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

46 minutter siden, Nuwanda2 skrev:

Skal vi se. Hun fikk opphold fordi foreldrene truet med å tvangsgifte henne med en eldre mann..20 år senere drar hun tilbake til landet/foreldrene for å få deres «velsignelse» på hennes forhold til en mann som er dobbelt så gammel som henne...  jada... 

Det har jeg au tenkt på. Hun skulle tvangsgiftes til en 60-åring, da flyktet hun. Ville ikke være gift med en gammal kæll. Så velger hun selv en 60-åring. Så ble det kæll likavel.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Nuwanda2 said:

Skal vi se. Hun fikk opphold fordi foreldrene truet med å tvangsgifte henne med en eldre mann..20 år senere drar hun tilbake til landet/foreldrene for å få deres «velsignelse» på hennes forhold til en mann som er dobbelt så gammel som henne...  jada... 

Akkurat denne synes jeg blir for dum. Det er forskjell på å bli giftet bort som barn og velge det selv som voksen.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, puppi skrev:

For noe sprøyt! Syntes Sandberg fremstår som intet annet enn heroisk! Der han forsvarer denne ungen kvinne uten tanke på hvilke konsekvenser det får for ham selv!

Er jo slike menn kvinner drømmer om å bergta siden de er småjenter!

Syntes dessuten hun snakker fint for seg selv, hun fremstår både reflektert og veltalende.

Like vakkert er det, i intervjuene der det er Sandberg som skal tas/grilles, hvordan hun står ved og forsvarer sin kommende make. Det som er så fint ved dette forholdet, hvordan de står ved, og utfyller hverandre! 

La meg sitere første korinterbrev:

«13 Så blir de stående, disse tre: tro, håp og kjærlighet.

Men størst blant dem er kjærligheten.»

Veltalende? 

"Det er bare litt sharia i Iran. Bare to piskinger om dagen. Og bare om du gjør noe kriminelt". Det er ikke mye refleksjon å spore. 

For all del, lenge leve kjærligheten, men det her er bare pinlig. Han har en sønn, han bør ta hensyn og ikke brette ut dette mer enn nødvendig. 

Han burde gått av, og la det dø ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...